Hei! En tiedä miksi tämä näin yhtäkkiä tuli.
Kuitenkin, aina kun kirjaudun sisään ja avaan tietokoneeni (Hp pavilion joku) niin näyttö toimii. Kun olen kirjautunut sisään näyttö on musta, ainakin melkein sillä siinä on ns. valo ja hiiri näkyy. Uudelleen käynnistetty on ja akkukin irrotettu. D: Mitä tehdä ?
Näyttö pimenee
6
223
Vastaukset
- melkein valoa ;))
Mitähän soinä tarkoitat...???
Sanot ensin että AINA kun avaat ja kirjaudut sisään niin näyttö toimii ja kohta väität ettei se toimikkaan...!!!! vaan on musta jossa kuitenkin valo,,,melklein....???
Otti tuosta nyt selvän....:(( eli mitä sinä tarkalleen ottaen tuolla tarkoitat? XP, Vista, seiska, kasi Linux vai jokin muu????- melkein...
.....jatkoa ed. Ilmeisesti sinulla on W8...joku koska olet kuitenkin tälle osastolole kyssärin laittanut mutta voitko hieman tarkentaa mitä tarkoittaa melkein musta, hiiren osoitin ilmeisesti näkyy, näkyykö sitten muuta...?
Kun kyse on Pavilion koneesta niin mitä vain voi tapahtua.
Palautuspisteeseen palautus voisi auttaa.- melkein...
Kaikissa koneissa voi tapahtua mitä vain......
Jos palautuspisteet saa esiin niin palauttamalla sille päivälle millä se viimeksi varmasti toimi niin ongelman saa EHKÄ korjattua.
Tuo "melkein" voi tarkoittaa sitä vaikka hiiren osoitin ruudulla näkyykin niin sitä valikkoa mistä palautuksen voisi tehdä ei ehkä näe/löydy....!
Voip olla uudelleen asennuksen paikka. - kokkelis
melkein... kirjoitti:
Kaikissa koneissa voi tapahtua mitä vain......
Jos palautuspisteet saa esiin niin palauttamalla sille päivälle millä se viimeksi varmasti toimi niin ongelman saa EHKÄ korjattua.
Tuo "melkein" voi tarkoittaa sitä vaikka hiiren osoitin ruudulla näkyykin niin sitä valikkoa mistä palautuksen voisi tehdä ei ehkä näe/löydy....!
Voip olla uudelleen asennuksen paikka.No tuskin on uudelleenasennuksen paikka. Viestin mukaanhan näyttö pimenee vasta sisäänkirjautumisen jälkeen?
- yhtä ihmeissään
onko musta sininen?
windows 7?
(minulla on 8.1 en osaa tarkkaan neuvoa)
Blue (black) Screen Error
http://windows.microsoft.com/en-us/windows7/resolving-stop-blue-screen-errors-in-windows-7
Sitten, tuliko probleema elokuun patchin jälkeen
http://www.theinquirer.net/inquirer/news/2360740/microsoft-pulls-patch-tuesday-update-causing-blue-screen-of-death
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969