Millä nimellä se Soini kutsui pienpuolueita?

` `

Keksi niille jonkun haukkumanimen mutta ei tule mieleen mikä?

26

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oisko tämä?

      Soinilla nousi galluphuumassa kusi vähän päähän. Ei sallinut sotetiedotustilanteessa pienpuolueiden" tulla pöydänääreen istumaan. Silloin taisi ensikertaa käyttää "pienpuolueista" nimitystä takiaispuolueet.

      • Aikaisemmin

        Paljon aikaisemmin nimesi pienpuolueet takiaispuolueiksi.


      • soininveli

        Soini puhuu pienistä asioista välipalana tai pikkuherkkuna. Keskisuuret puolueet ja asiat ovat lounaita tai päivällisiä. Isot puolueet tai asiat ovat peijaiset tai jumalattomat syömingit.


      • Marsalkka
        soininveli kirjoitti:

        Soini puhuu pienistä asioista välipalana tai pikkuherkkuna. Keskisuuret puolueet ja asiat ovat lounaita tai päivällisiä. Isot puolueet tai asiat ovat peijaiset tai jumalattomat syömingit.

        Onko tämä sama kuin armeijassa? Siellä vääpelillä on akka, kapteenilla vaimo, majurilla rouva ja everstillä puoliso.


    • ps on takiainen

      Soinin tekemä pilkka muihin iskee omaan nilkkaan. Haukkui muita takiaispuolueiksi.

      Kuitenkin ps itse on osallistunut 17 kertaa vaaleihin. 16 kertaa saanut takiaispuolueen kannatuksen.

      Ps on taas takiaispuolue ja nyt Soini lipoo vuoroin keskustaa ja kokoomusta, jotta itse pääsisi takiaisena seuraavaa hallitukseen.

    • älä vääristele!

      >Ps on taas takiaispuolue ja nyt Soini lipoo vuoroin keskustaa ja kokoomusta, jotta itse pääsisi takiaisena seuraavaa hallitukseen.

      Kannattaisko välillä hieman miettiäkin, etteivät ne kirjoitukset näytä niin tyhmän perustelemattomilta sössötyksiltä? Jookos?

      Jos PS on faktat huomioiden kolmanneksi suurin puolue eduskunnassa ja myöskin viimeissimmän Ylen gallupin mukaan noususuunnassa 17.1 (siis vajaa 2% jytkystä) niin ei se kyllä lähellekkään täytä takiaispuolueiden (siis alle 10%) ominaisuuksia,

      • Lisäfaktoja

        Pari faktaa lisää: persujen gallupkannatus on yhtä poikkeusta lukuunottamatta näyttänyt yläkanttiin. Ja oppositiossa kannatus yleensä kasvaa, ei pienene.


      • Huimaa kehitystä
        Lisäfaktoja kirjoitti:

        Pari faktaa lisää: persujen gallupkannatus on yhtä poikkeusta lukuunottamatta näyttänyt yläkanttiin. Ja oppositiossa kannatus yleensä kasvaa, ei pienene.

        Miksiköhän tuosta pitää hokea hokemasta päästyä. Se selviää vaaleissa, gallupmenestyksellä ei ole minkäänlaista merkitystä, kuin sen tekijälle, siis rahastajalle.
        Tästä ei selvästikään asit palstalla etene, ei uusilla ketjuilla aiheesta, eikä enemmän tai vähemmän älyttömillä kommenteilla, jotka ovat toistoja toistojen perään, kymmenien tällaisten ketjujen jälkeen. Kuinka hankalaa onkaa ketjujen aloittajalla ymmärtää niistä vanhoista ketjuista asioita, ne kun tulevat aina vaan uudestaan ja uudestaan ketjuihin - miksi haluat toistella saamaa turhuutta ???


      • Kommari Mari
        Huimaa kehitystä kirjoitti:

        Miksiköhän tuosta pitää hokea hokemasta päästyä. Se selviää vaaleissa, gallupmenestyksellä ei ole minkäänlaista merkitystä, kuin sen tekijälle, siis rahastajalle.
        Tästä ei selvästikään asit palstalla etene, ei uusilla ketjuilla aiheesta, eikä enemmän tai vähemmän älyttömillä kommenteilla, jotka ovat toistoja toistojen perään, kymmenien tällaisten ketjujen jälkeen. Kuinka hankalaa onkaa ketjujen aloittajalla ymmärtää niistä vanhoista ketjuista asioita, ne kun tulevat aina vaan uudestaan ja uudestaan ketjuihin - miksi haluat toistella saamaa turhuutta ???

        Tälle palstapölhölle on turha mitäänn selittää se on raivoa täynnä hheh Perussuomalaisten kannatus ei laskenutkaan vaan nousua tuli .Vasemmistolta lähtevät äänet Demareille ja Vihreille ja sehän tätä pöhelöä harmittaahhhehha v


      • Kehitypä lisää
        Huimaa kehitystä kirjoitti:

        Miksiköhän tuosta pitää hokea hokemasta päästyä. Se selviää vaaleissa, gallupmenestyksellä ei ole minkäänlaista merkitystä, kuin sen tekijälle, siis rahastajalle.
        Tästä ei selvästikään asit palstalla etene, ei uusilla ketjuilla aiheesta, eikä enemmän tai vähemmän älyttömillä kommenteilla, jotka ovat toistoja toistojen perään, kymmenien tällaisten ketjujen jälkeen. Kuinka hankalaa onkaa ketjujen aloittajalla ymmärtää niistä vanhoista ketjuista asioita, ne kun tulevat aina vaan uudestaan ja uudestaan ketjuihin - miksi haluat toistella saamaa turhuutta ???

        Kumma pakkomielle sinulla yrittää estää toisten keskustelua, ja lisäksi vielä varmaan omaa henkistä turvallisuudentunnettasi ylläpitääksesi vakuutella itsellesi, että persujen edesottamuksista keskustelisi vain joku "antipersu". Täällä on aika vähän keskustelijoita, se on totta, mutta useita kuitenkin, ja noin yleensä persut on Suomen puolueista inhotuin. Varsinkin Soini koetaan vastenmielisenä yksilönä.


      • Kukin tavallaan . .
        Kehitypä lisää kirjoitti:

        Kumma pakkomielle sinulla yrittää estää toisten keskustelua, ja lisäksi vielä varmaan omaa henkistä turvallisuudentunnettasi ylläpitääksesi vakuutella itsellesi, että persujen edesottamuksista keskustelisi vain joku "antipersu". Täällä on aika vähän keskustelijoita, se on totta, mutta useita kuitenkin, ja noin yleensä persut on Suomen puolueista inhotuin. Varsinkin Soini koetaan vastenmielisenä yksilönä.

        Hokeminen sua kehittää ? jatka kaikin mokomin, mutta keskusteluksi en tuota itselleen vastailua oikein kutsuisi, mutta ihan vapaasti, jos aihe, nämä gallup pelleilyt sulle antaa fiboja ;)


      • Huimaa kehitystä kirjoitti:

        Miksiköhän tuosta pitää hokea hokemasta päästyä. Se selviää vaaleissa, gallupmenestyksellä ei ole minkäänlaista merkitystä, kuin sen tekijälle, siis rahastajalle.
        Tästä ei selvästikään asit palstalla etene, ei uusilla ketjuilla aiheesta, eikä enemmän tai vähemmän älyttömillä kommenteilla, jotka ovat toistoja toistojen perään, kymmenien tällaisten ketjujen jälkeen. Kuinka hankalaa onkaa ketjujen aloittajalla ymmärtää niistä vanhoista ketjuista asioita, ne kun tulevat aina vaan uudestaan ja uudestaan ketjuihin - miksi haluat toistella saamaa turhuutta ???

        Miksiköhän niitä sitten tehdään, jos niillä ei ole merkitystä - mietin vaan?


    • takiaispuolue

      Takiaispuolueen kannatuksissa PS on mennyt kahdet viime vaalit. 12% ja 13% kannatukset kunta- ja eurovaaleissa.

      Turha enää elätellä jytkyä. Ei kansa sitä enää muista eikä kansa siitä mitään saanut.

      • Todellinen_kannatus

        Joo, ja kun koko maassa sai äänestää Soinia pressanvaaleissa, kannatus romahti alle kymmenen prosentin.


    • On se nyt vaikeaa...

      Jytky on sulle jostain syystä pakkomielle, tai oikeastaan se, ettei sellaista tule - no, helpottaako jos kerron, että ei tule ei, hyvällä tuurilla kannatuksen säilyminen tai pieni nousukaan, ei olisi enää jytky.

    • lapsellista

      Tuo Soinin tekemä "mää en istu pikkupuolueiden kanssa" on kyllä surkein poliittinen teko moneen vuoteen! Ei ihme kun Putiinit ja Erdogaanit tekee tuollaista kun "rehellisen ja reilun" populistipuolueen pomo tekee noin!
      USKOMATONTA!

      • Elämä vaikeaa . . .

        Niin että mikä ???


      • Muistinvirkistys
        Elämä vaikeaa . . . kirjoitti:

        Niin että mikä ???

        Elämäsi helpottuu kovasti, kun otat persulasit pois silmiltä ja katsot maailmaa sellaisena kuin se on. Jos et muista tai huomannut, niin Soini tuossa jokin aika sitten oli edustamassa puoluettaan kun kaikkien puolueiden johtajat kertoivat mediatilaisuudessa, mitä olivat sopineet sote-uudistuksesta. Soini öykkäröi vaatimalla pienten puolueitten johtajia istumaan sivummalla ja huonommilla tuoleilla kuin hän. Sitten kun tuli aika ottaa kuvia sopimuksen tehneistä, Soini ryntäsi pääministerin viereen esittämään suurta ratkaisijaa kuvassa (todellinen ratkaisija Sipilä), ryntäsi niin että oli kaataa pöydänkin. Hyvin Soinin todellista luonnetta kuvaava tapaus.


      • Ei täällä virkistytä
        Muistinvirkistys kirjoitti:

        Elämäsi helpottuu kovasti, kun otat persulasit pois silmiltä ja katsot maailmaa sellaisena kuin se on. Jos et muista tai huomannut, niin Soini tuossa jokin aika sitten oli edustamassa puoluettaan kun kaikkien puolueiden johtajat kertoivat mediatilaisuudessa, mitä olivat sopineet sote-uudistuksesta. Soini öykkäröi vaatimalla pienten puolueitten johtajia istumaan sivummalla ja huonommilla tuoleilla kuin hän. Sitten kun tuli aika ottaa kuvia sopimuksen tehneistä, Soini ryntäsi pääministerin viereen esittämään suurta ratkaisijaa kuvassa (todellinen ratkaisija Sipilä), ryntäsi niin että oli kaataa pöydänkin. Hyvin Soinin todellista luonnetta kuvaava tapaus.

        Että tuollainen mielenrauhaasi häirinnyt tapaus, en muistanut, tosin en tiennytkään ja ennen kaikkea en ole kyllä kiinnostunutkaan. Sulla se vaan menee tuo Soiniraivo pahasti yli. Onko mielestäsi mitään asiaa, mihin Soini ei maailmassa olisi syyllinen, ottaen huomioon, että olet yksi niitä harvoja, jotka pitävät Soinia käsittämättömän vaikutusvaltaisena ja pystyvänä henkilönä . . . . mutta tuota noin, eikös se vähän kuin syö "uskottavuuttasi" näistä Soinin mollaamisista, sun pitäisi päättää nyt mitä mieltä olet oikein Soinista, ja . . . . toisaalta sillä nyt paljon muuta väliä ole, mutta tätä sontaa viisisi pitkin palstaa lueskella - vie suotta tilaa, jos vaikka jollain tulisi jotain järjellistä mieleen.


      • Wätyspsykolgiaa
        Ei täällä virkistytä kirjoitti:

        Että tuollainen mielenrauhaasi häirinnyt tapaus, en muistanut, tosin en tiennytkään ja ennen kaikkea en ole kyllä kiinnostunutkaan. Sulla se vaan menee tuo Soiniraivo pahasti yli. Onko mielestäsi mitään asiaa, mihin Soini ei maailmassa olisi syyllinen, ottaen huomioon, että olet yksi niitä harvoja, jotka pitävät Soinia käsittämättömän vaikutusvaltaisena ja pystyvänä henkilönä . . . . mutta tuota noin, eikös se vähän kuin syö "uskottavuuttasi" näistä Soinin mollaamisista, sun pitäisi päättää nyt mitä mieltä olet oikein Soinista, ja . . . . toisaalta sillä nyt paljon muuta väliä ole, mutta tätä sontaa viisisi pitkin palstaa lueskella - vie suotta tilaa, jos vaikka jollain tulisi jotain järjellistä mieleen.

        Kun nyt ollaan lähdetty psykologisoimaan, niin mikä Soinin toiminnan ja käyttäytymisen kyseenalaistamisessa häiritsee arvon niin, että pitää lähteä arvioimaan kyseenalaistajan mielenrauhaa? Varsinkaan kun ei itse ole omien sanojensa mukaan jostain tapauksesta tiennytkään eikä ennen kaikkea kiinnostunutkaan?


    • Muistinvirkistys

      Lapsi-parka, en minä pidä Soinia kyvykkäänä muussa kuin omanedun tavoittelussa. Ja mistä sinun mielestäsi pitäisi tällä palstalla keskustella, kun alaotsikko on "keskustele perussuomalaisista"? Muista puolueista ja maailmantapahtumista keskustelemiseen on omat palstat. Vai haluatko vain vaientaa kaiken kritiikin, kun ainakaan sinulla ei tunnu olevan mitään muuta sanottavaa siihen kuin se, ettei epäkohdista saisi mielestäsi puhua?

      • Mahdollisesti Soini

        Näistä samoista iän ikuisista gallupeistako sitten asiaa syntyy. Vai lapsi parka. Kyllähän lapsenomaisesti hokemalla palstalla asia junnaa, mutta mutta . . . No, jokainen kykyjensä ja ymmärryksensä mukaan.


      • Mahdollisesti Soini kirjoitti:

        Näistä samoista iän ikuisista gallupeistako sitten asiaa syntyy. Vai lapsi parka. Kyllähän lapsenomaisesti hokemalla palstalla asia junnaa, mutta mutta . . . No, jokainen kykyjensä ja ymmärryksensä mukaan.

        Eipä tässä oikein muuta jutunjuurta tällähetkellä liene. Eikä ne ole aina samoja. Käsittääkseni joka kuukausi tehdään uusi.


    • Muistinvirkistys

      Niinpä, lapsi-parka, jos sinun kykysi ja ymmärtämyksesi eivät riitä kuin turhiin keskustelunestoyrityksiin, se on ihan ymmärrettävää. Jokainen pelaa niillä nappuloilla jotka on annettu. Voisitko nyt kuitenkin sanoa itse keskusteluun jotain muuta kuin että faktat eivät kiinnosta sinua, vaan haluat pitää mielessäsi jeesusmaisen kiiltokuvan Soinista, vaikka sillä ei olisikaan mitään tekemistä sen todellisuuden kanssa, josta siis et ole kiinnostunut?

      • soini kupla

        Todellisuudessa Soinin saavutukset:
        -itselleeen yli 100 000 euron vuosipalkan
        -itselleen ja lähipiiriilleen sopiva miljoonaluokan säätiöjärjestely, jossa puolueen varoja siirretään Soinin johtamalle säätiölle
        -ökytoimiston rakentaminen, puolueelle ökyin toimisto samassa sarjassa kokoomuksen ja rkp:n kanssa
        -Soini myös eduskunnan taksikuningas, eniten matkustelee kansanedustajista veronmaksajien rahoilla
        jne.jne.

        Soinin saavutukse kansan hyväksi:
        -pitkää tyhjää viivaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2165
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1188
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe