1 syyskuuta aloitti morgonnytt ruotsinkieliset aamu-uutiset Yleisradion TV-1n aamulähetyksessä 7:30 ja 9:00. Yle femmahan lähettää 7:25 alkaen SVT Gomorron Sverge mihin ilmeisesti ei saa mahtumaan uutisia Suomesta??
http://svenska.yle.fi/artikel/2014/08/31/tv-nytt-gor-comeback-i-morgon-tv
TV nyttis alkoi TV1n aamulähetyksessä
3
77
Vastaukset
- Pakkoveroilla nyt
Mielestäni kaikki YLE:n kanavat voisi muuttaa ruotsinkielisiksi sillä niin on huonoja ohjelmat muutenkin. Yleensä en katso YLE:n ohjelmia että ihan sama mitä ruotsipaskaa sieltä tulee.
- Yli ymmärryksen meni
Kysyisin senioreilta ketkä heistä toivoivat ruotsinkielisiä uutisia YLE:n suomenkieliselle pääkanavalle? Meillä vieraanmaan sutenöörit ovat kyykyttämässä suomenkielistä enemmistöä eli sitä osaa kansasta jotka maksavat myös sen ruotsinkielisten katsomiset ja kuulemiset YLE:ssä.
- Totuus se olla pitää
Suomenruotsalaiset runkkuhurrit ovat hiljaa kun totuuksia alkaa ilmetä heidän toimistaan täällä suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 828019
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556128- 816070
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344581- 483196
- 363194
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412685- 352672
- 402610
- 251923