Mitä merkkiä pahin kilpailijanne (tai sellaiseksi mieltämänne henkilö) edustaa?
Tässä ei nyt ole kyseessä minkä merkin kanssa ette tule toimeen, vaan mitä merkkiä edustaa se, jonka koette uhaksenne esimerkiksi opiskelussa tai työntekoon liittyvissä asioissa. Vai uskotteko täysin omiin kykyihinne ja toisten arvostelukykyyn sen suhteen, että olette parempia?
Pahin kilpailija?
13
2660
Vastaukset
- skorpion
Leijona on pahin kilpailija
- sco
Itsensä kanssa tässä lähinnä kilpaillaan (kaikki muu kilpailu onkin turhaa).
- sivusta seuraaja
Neitsyt ja kauris saattaisivat antaa jonkinmoista vastusta skorpionille. Kauriin ja neitsyen koppava tietäväisyys ärsyttävät. Silloin tietenkin näytetään niille... ;-)
- Omia rajoja kokeileva
Toisia vastaan kilpailun olen lopettanut alkuunsa, koska aina löytyy vielä parempi...se on energiaa vievää, ahdistavaa.
Siksi kilpailenkin vain omassa sarjassani ja pienikin eteenpäin meno tuo hyvän mielen.- Scorpio.
Kaksosesta ei ainakaan suurta uhkaa ole ollut..mutta kyllä vesimies,leijona ja varsinkin toinen scorpioni yleensä antavat haastetta.
- menna-skorp
No, mun mielestä vesimiehet on pahimpia kilpailijoita älykkyytensä puolesta.
- ScorpioFemale
On tietenkin muiden skorppareiden kanssa. Kaikki haluavat olla parempia kuin toiset. Ja toinen HM on neitsyt. Ne laittaa hermo nystyrat koetukselle. Ei viisautensa vaan typeryytensa tahden, ja esittavat kaikki tietavaa ...
- ---
Pitkän pohdinnan jälkeen oinaita tuntui olevan useammalla alueella 'kilpailemassa' tai siis ei varsinaisesti kilpailua, mutta koen heidät uhaksi.
- Jenna
Mun pahin kilpailija on härkä ja parhaat ystäväni on jousimies, kauris, rapu ja skorppari...eivät oikein tule keskenään toimeen...itse olen neitsyt.
- ScorpioFemale20
ei yksin kertaisesti ole.
- kelkka
vaikee löytää mut jos täytys valita niin vesimies pääsee lähelle
- kauris91
Mä olen kauris, ja pahin kilpailijani on kaksonen. Parhaat ystäväni ovat kaloja, neitsyt ja härkiä.
- lare
Ehottomasti Neitsyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862