Onko KOKEMUS tärkeää naiset?

Moi

Ikää mulla on 22v olen joutunut muutaman kerran kieltäytymään seksistä yksinkertaisesti siksi koska en halua sitä kyseisen ihmisen kanssa.
Tässä ei ole kyse ulkonäöstä tai mistään muustakaan pinnallisesta. Luottaa toiseen pitää jos siihen mun kanssa haluaa.

Olen seksissä edelleen täysin kokematon vielä tähänkin ikään asti.

Miten naiset otatte semmosen tiedon jos ajatellaan että asia tulee ilmi vasta kun seksistä puhutaan? Sitä ennen on tietysti jollain tavalla jo tutustuttu. Mielestäni sen olisi naiselle jonkinlainen luottamuksen osoitus. Että haluaisin seksiä juuri hänen kanssaan. :) Vai leimataanko minut juuri kokemattomuuden takia? En sitte yhtäkkiä kelpaakaan kun asia tulee ilmi.

Itse haluan että nainen on oikeasti tärkeä ennen kuin seksiin päätyy. Oikeasti tärkeä ei tarkoita minulle esimerkiksi naimisiin menoa. Vaan että joku tietty aika voi olla kuukausi tai puoli vuotta seurustelua. Siinä ajassa ehtii jotenki tuntemaankin ihmisen. Olen ylipäänsä tarkka kenen kanssa seksiin päädyn. Yhden yön juttuun on yritetty suostutella mukaan en oo menny.

Onko siitä haittaa jos ei ole kokemusta vai hyötyä jopa?
Kertokaa naiset :)

6

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • &&&&&

      Minulle olisi aika ihan sama.... kyllähän se jtn sellaista positiivista viestittäisi että ehkä tämä henkilö ei tule niin helposti pettämään ja että olisin sitten todella tärkeä hänelle? Mutta olisi se ehkä vähän turhauttavaakin jos kyseinen henkilö ei tietäisi asennoista ja "mitä tehdä" seksin aikana? :D

      • leafar

        Minä arvostaisin, kunnioittaisin ja ihailisin tuollaista miestä kuin sinä! Tuntisin itseni todella erityseksi, kun sitten minä olisin juuri se henkilö, jolle haluaisit neitstyyden menettää. Olisi hauskaa myös opettaa kokematonta ja olla henkisenä tukena, ettei mies tuthaan häpeisi osaamattomuuttaan ja kokemattomuuttaan. Olis niin söpöä! Tuollaisia miehiä on harvassa, oot todella ainutlaatuinen. Sitten sitä seksiä opeteltaisiin yhdrssä eihän siinä muuta. Plus että voisi olla varma ettet tartuta mitään sukupuolitautia. Eli nyt ole ylpeä neitsyydedtäsi ja pidä siitä kiinni niin kauan kunnes aito halu tulee ja kiihotut aidosti naisesta. Ei haittaa vaikka odottelisit sitä oikeaa vielä vuosia eteenpäin. Tärkeää et oot kypsä seksiin sit kun eka kerta on ajankohtainen. Ps. Mun mies oli neitsyt kun me alettiin seurustelemaan. Itseäni harmittaa se, että en ollut neitsyt, se olis ollut jotain niin upeaa. Tyhmä minä koska aikaisemmat seksikokemukset olivat todella huonoja, koska en ollut vielä valmis. En kiihottunu ja kostunut aikaisemmin yhtään joten yhdyntä oli ihan paskaa ja sattui. Nyt tutun ja turvallisen henkilön kanssa on opeteltu pikkuhiljaa ja vasta nyt 30vuotiaana 5v seurustelun jälkeen seksi tuntuu oikeasti ihanalta, aikaisemmin myös mieheni kanssa sattunut enemmän tai vähemmän. Eli ei ole kiire mihinkään pääasia et nautit siitä mitä teet. On muuten olemassa aseksuaaeja, eli sellaisia jotka eivät kiihotu seksuaalisesti. Ja se ei välttämättä ole pysyvä olotila. Itse luokittelisin itseni aseksuaaliksi noin 25 ikävuoteen asti. Ja omiin aisteihin kannattaa luottaa....tsrmppiä oot erityinen


      • leafar kirjoitti:

        Minä arvostaisin, kunnioittaisin ja ihailisin tuollaista miestä kuin sinä! Tuntisin itseni todella erityseksi, kun sitten minä olisin juuri se henkilö, jolle haluaisit neitstyyden menettää. Olisi hauskaa myös opettaa kokematonta ja olla henkisenä tukena, ettei mies tuthaan häpeisi osaamattomuuttaan ja kokemattomuuttaan. Olis niin söpöä! Tuollaisia miehiä on harvassa, oot todella ainutlaatuinen. Sitten sitä seksiä opeteltaisiin yhdrssä eihän siinä muuta. Plus että voisi olla varma ettet tartuta mitään sukupuolitautia. Eli nyt ole ylpeä neitsyydedtäsi ja pidä siitä kiinni niin kauan kunnes aito halu tulee ja kiihotut aidosti naisesta. Ei haittaa vaikka odottelisit sitä oikeaa vielä vuosia eteenpäin. Tärkeää et oot kypsä seksiin sit kun eka kerta on ajankohtainen. Ps. Mun mies oli neitsyt kun me alettiin seurustelemaan. Itseäni harmittaa se, että en ollut neitsyt, se olis ollut jotain niin upeaa. Tyhmä minä koska aikaisemmat seksikokemukset olivat todella huonoja, koska en ollut vielä valmis. En kiihottunu ja kostunut aikaisemmin yhtään joten yhdyntä oli ihan paskaa ja sattui. Nyt tutun ja turvallisen henkilön kanssa on opeteltu pikkuhiljaa ja vasta nyt 30vuotiaana 5v seurustelun jälkeen seksi tuntuu oikeasti ihanalta, aikaisemmin myös mieheni kanssa sattunut enemmän tai vähemmän. Eli ei ole kiire mihinkään pääasia et nautit siitä mitä teet. On muuten olemassa aseksuaaeja, eli sellaisia jotka eivät kiihotu seksuaalisesti. Ja se ei välttämättä ole pysyvä olotila. Itse luokittelisin itseni aseksuaaliksi noin 25 ikävuoteen asti. Ja omiin aisteihin kannattaa luottaa....tsrmppiä oot erityinen

        Moikka. :)

        Mukava lukea tuollaista tekstiä kuin kirjoitit. Tosiaan en ole päätynyt seksiin vielä juuri kenenkään kanssa. Halua kyllä olisi mutta en ole vielä tavannut sitä naista jonka kanssa se tuntuisi "oikealta". On ollut tilanteita että haluisin mutta jokin on sitten vaan sisälläni kieltänyt sen. :) Moni ei näin tee jostain syystä.

        Haluaisin perheenkin vielä joskus jonkun kanssa. Eikö aseksuaali olekaan ihminen jota seksi ei kiinnosta millään tavalla? Semmoista olen itse lukenut aiheesta.

        Olen itse jollain tapaa uskonut että ihminen (siis kuka tahansa) haluaa jollain tapaa luottaa siihen kumppaniinsa ennen kuin seksiin päätyy.

        Hienoahan se olisi jos se olisi molemmille opettelua. Itselleni se tulee sitä olemaan. Tosin se on sitä aina uuden kumppanin kanssa. Noin ainakin luulisin kuin omaa kokemusta ei ole.


      • tyttö
        geparu92 kirjoitti:

        Moikka. :)

        Mukava lukea tuollaista tekstiä kuin kirjoitit. Tosiaan en ole päätynyt seksiin vielä juuri kenenkään kanssa. Halua kyllä olisi mutta en ole vielä tavannut sitä naista jonka kanssa se tuntuisi "oikealta". On ollut tilanteita että haluisin mutta jokin on sitten vaan sisälläni kieltänyt sen. :) Moni ei näin tee jostain syystä.

        Haluaisin perheenkin vielä joskus jonkun kanssa. Eikö aseksuaali olekaan ihminen jota seksi ei kiinnosta millään tavalla? Semmoista olen itse lukenut aiheesta.

        Olen itse jollain tapaa uskonut että ihminen (siis kuka tahansa) haluaa jollain tapaa luottaa siihen kumppaniinsa ennen kuin seksiin päätyy.

        Hienoahan se olisi jos se olisi molemmille opettelua. Itselleni se tulee sitä olemaan. Tosin se on sitä aina uuden kumppanin kanssa. Noin ainakin luulisin kuin omaa kokemusta ei ole.

        Olet ihana.



    • muija22v.

      Moi!

      Mulla on sellanen kokemus itellä että sitä parempaa seksiä mitä kokeneempi mies on. Tää korreloi yleensä iän kanssa, mutta ei tietenkään aina.

      Seksi kokemattoman tai muuten osaamattoman jätkän kanssa on huonoa. Siitä on tullu mulla aina ällöttävä ja rynkytetty olo, niinku ois vaan joku reikä mihkä joku runkkaa.

      Mulle ois aika turn off jos sanois tässä iässä, että on neitsyt. Siitä tulee heti mieleen, että vittu tossa jätkässä on jotain vikana kun se ei oo saanu ennen. Lisäksi siinä tulee muijalla vitunmoiset paineet kun saa sellasen kuvan että "tää on nyt iso asia tolle kundille, jos tää juttu ei toimikaan niin oon ite ihan kusipää".

      Jos oisin muuten ihan umpi-ihastanu kaveriin, niin sitten asia ei haittais ja siinähä sit opeteltas yhdessä. Kuitenki moni muija haluu selvittää suht aijoissa onko sitä seksuaalista kemiaa, koska ilman sitä ei haluta ryhtyä vakavaan parisuhteeseen.

      Tää on siis vaan mun ja mun ystäväpiirin kokemus. Joku voi pitää mua nyt ihan lutkana mutta mulle se fyysinen kemia on yhtä tärkeä ku henkinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe