Kukahan olisi hyvä kohtuuhintainen tekijä Raahen alueella vesikaton uusimiseen?
Peltikatosta kyse.
Kattoremontti
34
3693
Vastaukset
- katoskatos
tuttuille tehnyt raahen alueella oululainen kattofirma nimeltä kattola. kuulemma hyvää jälkeä ja nopeaa työtä.
- Katolle,.,
Pyhäjoen yppärissä on ollut ja varmaan on vieläkin firma joka tekee kattohommia, olen nähnyt positiivisia kommentteja.
- Anonyymi
Olen yrittänyt saada yhteyttä tuohon yppäriläiseen yritykseen, huonoin tuloksin. Ei vastaa puhelimeen, olen täyttänyt jo kolme yhteyydenottolomajetta mutta mitään ei kuulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yrittänyt saada yhteyttä tuohon yppäriläiseen yritykseen, huonoin tuloksin. Ei vastaa puhelimeen, olen täyttänyt jo kolme yhteyydenottolomajetta mutta mitään ei kuulu.
Se ei ole enää ollut ennakkoperintä- eikä arvonlisäverovelvollisten rekisterissä 31.10.2018 jälkeen. Eli verkkosivutkin olisi syytä sulkea kun toiminta loppuu.
- säästäjä
Ei kannata firmoilla teettää. puoleen jää kustannukset kun palkkaa ammattitaitoisentekijän.
Vaikka M.Ykopsan. - teetättänyt
Se yksi Juha on aika hyvä kattohommissa.
- pskafirma
Ei kannata ottaa kattolaa piste.
- pitävä
ei firmoja. sillä hinnat noussu pilviin ottavat 20 jopa 30 tonnia hommasta jossa menee korkeintaa kahelta mieheltä viikko. ja esim pellit ja tarvikeet.kolmisentonnia.mikään kotitalousvähennys ei korvaa tuota ryöstöä. jos esim palkkaat kirvesmiehiä kaksi.heidän työosuus on viikonajalta esim: 25 e tuntipalkalla 40h X 2X25e=2000e tuon kertoo 1.7 =3400e sisältää koko palkan sotuneen. eli esim 20000-6400e jossa arvikkeet ja työ purkuineen.on säästö 13600e että sillee
- Köpp
Rauhanyhdistykseltä löytyy rehtejä myyntimiehiä jotka löytää tekijän hommaan kuin hommaan, niin ei pääse koijarit jymäyttään sua
- Anonyymi
:D :D :D rehtejä,,,,,,,,,,,
- vfdgfbbg
Tällaiseksiko tämä markkinointi on mennyt.
- oonjoskusladannu
Miksi Kattolaa ei kannata ottaa? Onko kokemuksia.
- SepeKirvesmies
Kattola tekee hyvää jälkeä, mutta hintakin on sitten sen mukainen(kuulopuhetta sitten tämä, ei omia kokemuksia). Halvemmalla pääsee kun palkkaa ammattiataitoisen henkilön, eikä yritystä.
Vahingon sattuessa tosin yritys olisi parempi, mutta kannattaa itse opetella ne kattovaljaat ja työsuojausjutut, niin ei tule ongelmia.
- Referenssi
Pohjois-Suomen Remonttipalvelu on varma valinta. Ovat poliisin poikia ja osaavat hommansa. Suosittelen.
- Anonyymi
Sitten kun tulee tämän firman kanssa riitaa työstä niin kommentti on, että isä on poliisi. Onko pelottelua?
- Konamies
Lakeuden tähtirakennus ehdottomasti paras.
- luishämillään
Tainnu tulla jo vedet sisälle...aikaa sentään kulunut.
- laadulla
Voin tehdä sinulle kattoremontin, tehdään se ns: talkootyönä. Maksat mulle pari tonnia pimeänä.
- puhtaana.kouraan
Et liene muuta tehnytkään kuin pimeää hommaa.
- laadulla
Hyvin on toimeen tultu,, toisia vaan vituttaa kun ei joka alalla ole mahdollisuutta.
- paskanvitut_
Mähän soittaisin suoraan itse katto-kassiselle, niin tulee ihan shaattanan hyvä katto.
Sille ei ole edes koskaan käynyt kuin entiselle talkkarille, joka lensi huit helvettiin liukkaalta peltikatolta. - Kysympävaan
Onko lähialueella ei lestadiolaisia kattofirmoja?
- eivoisuositella
Kattola protesti listalla.
- Remontti_tehty
Kilpailutin juuri valmistuneeseen kattoremonttiin eri firmoja. Tässä mainitun Kattolan, Kattoykkösen, Katto-Kaasisen, Sanerallin ja Hämeen laaturemontin. Ei kannata uskoa tällä palstalla mitään "Tämä Firma on paska"-komentteja. Ne on kirjoittanut kilpaileva kattofirman työntekijä. Katsokaa on yritys protestilistalla, jos on, niin unohda. Pyydä tarjoukset, ÄLÄ päästä ketään tupaan istumaan ja myymään. Vaadi työlle takuutodistus ja vastuuvakuutus firmalta ennen työn aloitusta. Tarkista onko yritys ennakkoperintärekisterissä kotitalousvähennystä varten. Pienemmällä firmalla on "pakko" tehdä hyvää jälkeä, muuten loppuu hommat aika pian. Minulle ei uskonnollisella suuntauksella ole työntekemisen kannalta merkitystä, enkä sitte valitsemaltani firmalta kysellyt. Koska kukaan ei usko tällä palstalla kirjoituksia en sitten ketään kehu tahi hauku.
- kavri2
rupee oleen niin paljon velkoja perässä ett hommat loppuu lyhyeen
- Elsa68
Pohjois-Suomen Remonttipalvelu Oy (http://www.remonttipalvelua.fi) sieltä kannattaa kysyä tarjous. Pojat osaavat hommansa ja ovat ahkeria.
- yhdistyksen_uhri
rauhanyhdistyksen (lue rahayhdistys) kartelli on kyllä syönyt muut katontekijät markkinoilta.
- palonkylä
Meillä vanha tiilikatto n.200neliötä uusimisen tarpeessa. keneltähän kannattaisi kysyä? onko paikallisia tekijöitä? ja paljon neliöhinta noin? Yks oululainen firma käynyt ja oli ainakin kohtuuttoman kallis. Avaimet äteen teetettynä n.17000e.
- Auli64-
Pohjois-Suomen Remonttipalvelun poikia suosittelen! Tekivät meille ensin ja sen jälkeen parille naapurille.
Halusin nimenomaan paikallisen yrityksen, eikä ollut helppoa koska viidestä paikasta pyydettiin tarjous mutta vain 2 vastasi. - Autosähkökomponentti
Sivusta seuranneena voin suositella. Näyttävät tekevän melko paljon kattoremontteja raahessa. Pari viikkoa sitten -20 pakkasella tekivät naapuriin Lehmirannalla, ei näyttänyt hidastavan nuoria poikia.
- velipoo
Minä teen hyväveli katon sulle.
- asdflmog
peltiseppa.com. Hyvää jälkeä ja edullinen!
- Asukjhhhh
https://m.iltalehti.fi/kuntavaalit-2017/201703252200091741_wa.shtml
No huhhuh - Anonyymi
Raahen pääpoliisiaseman katto syttyi tänään palamaan. Palo oli alkanut rakennuksen katolla, joka on ollut korjattavana.
Raahen pelastuslaitokselta vahvistetaan, että palo on saatu sammutettua.
Paikalla oli 6 sammutusyksikköä sekä tukiyksiköt. Raahen pääpoliisiasema sijaitsee Kummatinkadulla, jossa sijaitsee myös koulu ja päiväkoti. Tässä on kyllä bitumikate. Kuka lienee urakoimassa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2257037Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää451305Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka291118- 75911
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal49885Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a62877Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.96846Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38801Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14776- 43753