Ekotorille töihin?

tanjushka

Oon kuullu monenlaista juttua paikasta. Kertokaa hyvät ja huonot puolet siintä?

22

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä..

      ..sitä aloitellaan taas kunnon provoa. Ilman Ekotoria moni toiminnassa mukana ollut olisi syrjäytynyt vielä enemmän. Sitä paitsi toiminta on yleishyödyllistä kaikkinensa. Ne sitä moittivat, jotka haluu korvauksensa kotiin tekemättä mitään.

      • CarlF

        Kerrankin vastaus joka on täyttä ASIAA!Kotona sohvalla köllöttely on niin mukavaa että ei puhettakaan mistään ns. työnteosta.


      • Palkan maksajat huom
        CarlF kirjoitti:

        Kerrankin vastaus joka on täyttä ASIAA!Kotona sohvalla köllöttely on niin mukavaa että ei puhettakaan mistään ns. työnteosta.

        No mutta... työn teosta pitää saada *palkkaa*! Kukaan ei tee työtä vain työn vuoksi. Veikkaan, että Ekotori ottaa vain harjoittelijoita (ilmaistyöntekijöitä) ja palkkatuki-ihmisiä (myös lähes ilmainen työntekijä työnantajalle). Näinköhän palkkaa ketään ihan oikealla palkalla vakituiseksi?


      • nimimerkki9
        Palkan maksajat huom kirjoitti:

        No mutta... työn teosta pitää saada *palkkaa*! Kukaan ei tee työtä vain työn vuoksi. Veikkaan, että Ekotori ottaa vain harjoittelijoita (ilmaistyöntekijöitä) ja palkkatuki-ihmisiä (myös lähes ilmainen työntekijä työnantajalle). Näinköhän palkkaa ketään ihan oikealla palkalla vakituiseksi?

        Moro!

        Itse ainaki olin aikanaan kyseisessä lafkassa aikani.

        Minä ja moni muu silloin oli "harjoittelussa" ensin sen 3kk ja sen jälkeen normipalkalla 6kk.

        Toki varmaan on toisenlaisiakin tarinoita mutta ei itselläni ole yöunet menneet tuon ekotori työn jälkeen. Päinvastoin sen jälkeen vaan sai taas merkintää, että on työ tehty hyvin ja pääsi suoraan seuraavaan paikkaan jne.


    • kaikki pois

      ekiksellä tyhjennysmyynti!!!!

    • PÄÄLLIKKÖ

      Mitä kehittämispäällikkö tekee Ekotorilla? Komia titteli. :)

      • Hauki on kala

        Tiedätkö sattumoisin, mitä esim sorvari tekee? Tää oli vaan tällainen viiden pisteen vihje. Ai kun tyhmyydestä vois jotenkin sakottaa, oisit varmaan aika köyhä jos et vielä sitä jo ole :-) Ai niin vielä, itse olen ihan vaan duunari. En välitä avata täällä toimenkuvaani sen tarkemmin..


    • kermaleivos

      Hyvin kehitetty. Toiminta perslevällään......ainakin kolmessa paikkaa!!! ;)

    • tomtomsetamies

      Koska kunnat maksaa joka työttömästä nykyään isot sakot niin kaikki töihin ja vakivirat osapäiväiseksi. Esim kirjastoon 2x6h vuorot. Ei 8h päiviä pienten lasten äideille jos on Mikkelissä 5000 miestä työtä vailla. Miehet alkoholisoituu tai laiskistuu näiden ahneiden äitien takia. Sveitsissä kaikki naiset on kotona ja maalla menee hyvin vaikka ei ole luonnonvaroja.

    • Kiitos ektori

      Olen käynyt ostoksilla ekotorilla. Olen ollut tyytyväinen palveluun ja tuotteisiin. Kiitos myyjille hyvästä palvelusta.

    • julkista tietoa

      Paljon kehittämispäällikön palkka?

      • CarlF

        Mistä olet saanut päähäsi että jonkun henkilön palkka olisi julkista tietoa,asia ei ole niin.


    • asfdfdafsd

      palkkavertailu.com:in mukaan keskipalkka 4488 egee.

    • ekolla

      toimintaa on 4 paikassa

      • hopi hopi hommiin

        Toivottavasti tulevaisuudessa vieläkin useammassa paikassa ja eri toimialoilla. Lisää työelämän kokemuksia mahdollisimman monelle ja ponnahduslautaa eteenpäin sieltä sohvan pohjalta pois kohti niitä oikeita duuneja.


    • buuahhhaaaaaaaaah!

      "kohti niitä oikeita duuneja".....haahh-haaaaaaaaaaa!!! :))) Todella ISO PLUS työnhaussa, että olet ollut Ekotorillaaahhhhaaaaaaaaaah!!!!!! :))))))))))))))))

      • joku onnistuu silti

        Tuntuu olevan hauskaa sohvan pohjalta huudella, josta ei ainakaan tulla hakemaan töihin. Toiset sentään yrittää tavalla tai toisella.


      • joku onnistuu silti

        Tuntuu olevan hauskaa sohvan pohjalta huudella, josta ei ainakaan tulla hakemaan töihin. Toiset sentään yrittää tavalla tai toisella.


      • kehitystä

        Eihän se ole Ekotorin vika että et pärjää edes siellä!


    • Big Cock

      Luuserien mesta.

      • Savolaistonttu

        Ekotorilla tehdään ekitekoja jotta meillä kaikilla on oikeus nauttia puhtaasta luonnosta!


    • gwrgwg

      älä hyperventiloi calle :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe