Minun pitää ehkä työ saadakseni liittyä kirkkoon. Jos eroan 31.12. ja liityn uudestaan 1.1. niin ehtivätkö tietoni päivittyä eronneeksi, jotta vältän kirkollisveron?
Asiallinen vastaus joltakulta aiheesta perillä olevalta, jos mahdollista, kiitos.
Liittyminen ja eroaminen
8
107
Vastaukset
Ehtivät.
Mikä työ? Esim. papin virka kyllä lähtee jälkikäteenkin, jos eroaa kirkosta...- Hohhoijaa.
Luuletko todella, että pappi täällä kyselisi kirkostaeroamisvinkkejä. Vain sun märissä päiväunissa.
- Olly
Hohhoijaa. kirjoitti:
Luuletko todella, että pappi täällä kyselisi kirkostaeroamisvinkkejä. Vain sun märissä päiväunissa.
Et siis osannut lukea edes aloittajan ensimmäistä lausetta.
- Hohhoijaa.
Olly kirjoitti:
Et siis osannut lukea edes aloittajan ensimmäistä lausetta.
Et siis todella ymmärtänyt aloitusta, etkä kahta seuraavaa postaustakaan.
Hohhoijaa. kirjoitti:
No en, mutta sama koskee mitä tahansa kirkon virkaa. Siis esimerkiksi talonmiehen virkaa. Eri asia on talonmiehen työsuhde.
- Huhhahheijaaa
Eikös se eroaminen tapahdu ja pannaan toimeen.
Sitten otetaan käsittelyyn uusi päätös.
Kyllä kouluihin opettajakis pitäisi päästä kirkoon kuulumatonkin, muta toki joisaskain kunnissa asia voi vaikuttaa epävirallisesti... Saatko jotenkin työsuhde-etuna palvelua kirkkoherranvirastolta 1.1.? Autojen ja Ihmisten ruokkimista ja juottamista lukuunottamatta työpaikat tuppaavat meinaan olla kiinni uudenvuodenpäivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 671076
- 107970
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r70923Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p54895- 43883
Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55858KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.9848Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na30848Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(46789