Käykää kimppuun

Vihreä viistoperä

Nettiautossa hyvä ja halpa S-Cross
S-CROSS 1,6 VVT 2WD GL 5MT
AJETTU 5500 KM
18500.-
ID 6684356

24

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihreää voimaa
    • Noopinyy

      Noopa noo. Itse maksoin uudesta autosta tuon verran. Tinkiminen autokaupassa ei ole kielettyä.

      • kimmuun vaan.

        Olet kuinka kova tinkijä tahansa, niin et ole saanut uutta s crossia, metallivärillä, vetokoukulla,lohkolämmittimellä ja kaksilla renkailla alle 24 tuhannen. Piste.
        Tuossa alemmassa, jota suzuki liike myy, on lisäksi ruostesuojauskin tehtynä.


    • noopinyy

      Vastaan että alle 22ke saa mainitsemasi auton.

      • Nimeä peliin?

        Laitappa liikkeen nimi, niin otan asiasta selvää. Myyn itse kyseistä merkkiä ja jotain mutua on asiasta.


    • 19900

      halvin crossi maksaa 19900 kovin on kalliit renkaat ja koukku jos yli 4 tonnia maksaa.

      • Nimeä peliin?

        Renkaat, koukku, metalliväri, lohkolämmitin ja toimituskulut, hinta 24180e.
        Tuolla 19900 eurolla ei auto lähde liikkeestä. Vähintään toimituskulut.
        Tässä keskustelussa on nyt kyse tuosta linkitetystä autosta, eli koitahan pysyä asiassa.

        Ilman talvirenkaita, koukkua ja metalliväriä, sekä lohkolämmitintä on hinta toimituskuluineen 22080e.

        Koukku, renkaat, lohkolämmitin ja metalliväri sekä toimituskulut nostavat s crossin hintaa yli 4000e. Liikkeestä kysymällähän asia selviää:=)


      • noopinyy
        Nimeä peliin? kirjoitti:

        Renkaat, koukku, metalliväri, lohkolämmitin ja toimituskulut, hinta 24180e.
        Tuolla 19900 eurolla ei auto lähde liikkeestä. Vähintään toimituskulut.
        Tässä keskustelussa on nyt kyse tuosta linkitetystä autosta, eli koitahan pysyä asiassa.

        Ilman talvirenkaita, koukkua ja metalliväriä, sekä lohkolämmitintä on hinta toimituskuluineen 22080e.

        Koukku, renkaat, lohkolämmitin ja metalliväri sekä toimituskulut nostavat s crossin hintaa yli 4000e. Liikkeestä kysymällähän asia selviää:=)

        Crossiin talvipyörät ulkomailta edullisemmin.

        http://auer.suzuki.at/news.php?beitragsid=934

        Esim. peltivanteet, tpms ja kumit 634 euroa. Listahinta 761 euroa.


    • 9+8

      Huh huh mitä hintoja olet saanut.

      Siis auton lähtöhinta on 20 ke. Siihen toimituskulut niin ollaan 20 600 eurossa. Mistä sait 22080 euroa?

      • hintoja

        Täältä tulee vaikka mtä hintoja esim 35900 euroa tai sitten 28750.


      • 22080e

    • noopinyy

      Niin olen itse ullut yhteydessä ja ostanut crossin mainitsemillasi varusteilla alle 22 ke.

      en ajatellut tätä vielä kuitenkaan vaihtaa joten ei ole tarvetta ottaa yhteyttä jälleenmyyjään.

      Se että sinä olet maksanut autostasi yllä mainitsemasi summan ei tarkoita että me muut olemme maksaneet saman summan.

      • 22080e

        Minä en ole maksanut autosta tuota summaa, minä myyn Suzukeja. Pyysin tuolla ylempänä jo laittamaan liikkeen nimen tänne, josta olet autosi noin halvalla ostanut. Jos muisti pätkii, niin tarkista jälleenmyyjä autosi tilausvahvistuksesta.

        Jankata ja kinata voi asioista, jotka eivät ole faktoja, mutta vain idiootti kinaa asiasta, johon löytyy faktaa tietoa helpolla.
        Toisaalta kirjoituksesi asu paljastaa, että kyseessä on palstan vakihäiritsijä :=)


    • noopinyy

      Kerrotko minulle mistä sait tuon 22080e hinnan perusmallille ja toimituskuluille.

      Itse sain alle tuolla mainitsemallasi hinnalla auton jossa oli mainitsemasi lisävarusteet.

      Toki muistan mistä autoni ostin mutta miksi minä sitä täällä sinulle kertoisin. Mahdatko olla lainkaan mikään Suzuki myyjä?

      Laitoin sinulle myös linkin halvoista talvirenkaista. Mitäs sanot noihin hintoihin.

      • 22080e

        "Toki muistan mistä autoni ostin mutta miksi minä sitä täällä sinulle kertoisin"
        Voi hyvät hyssykät sentään, että ai miksikö? Et näköjään ymmärrä kirjoitettua tekstiä, se on se lukihäiriö yleistä nynyään:=) Siis siksi, että selviää valehtelusi, SIKSI. Nuo linkin talvirenkaat ovat ok, mutta jälleenmyyjillä on maahantuojan ohjeet uuden auton rengastukseen. Jos ostaa auton ilman talvirenkaita, jonka harva tekee, niin silloinhan nuo ihan ok. Uusi auto kuitenkin pyritään myymään mqahdollisimman runsailla varusteilla asiakkaalle ja silloin linkin renkaat eivät tule kysymykseen.
        En ehdi, enkä viitsi jauhaa asiaa enempää, mutta ole mies ja mainitse liike, josta auton astit, niin tarkistan asian ja jos olen ollut väärässä esitän täällä anteeksipyyntöni omalla nimelläni sekä yhteystiedoillani:=) Näin toimii aikuiset MIEHET.


      • noopinyy
        22080e kirjoitti:

        "Toki muistan mistä autoni ostin mutta miksi minä sitä täällä sinulle kertoisin"
        Voi hyvät hyssykät sentään, että ai miksikö? Et näköjään ymmärrä kirjoitettua tekstiä, se on se lukihäiriö yleistä nynyään:=) Siis siksi, että selviää valehtelusi, SIKSI. Nuo linkin talvirenkaat ovat ok, mutta jälleenmyyjillä on maahantuojan ohjeet uuden auton rengastukseen. Jos ostaa auton ilman talvirenkaita, jonka harva tekee, niin silloinhan nuo ihan ok. Uusi auto kuitenkin pyritään myymään mqahdollisimman runsailla varusteilla asiakkaalle ja silloin linkin renkaat eivät tule kysymykseen.
        En ehdi, enkä viitsi jauhaa asiaa enempää, mutta ole mies ja mainitse liike, josta auton astit, niin tarkistan asian ja jos olen ollut väärässä esitän täällä anteeksipyyntöni omalla nimelläni sekä yhteystiedoillani:=) Näin toimii aikuiset MIEHET.

        En kerro liikkeen nimeä! Mutta hinta oli minulla hiukan alle 21 tuhatta ja vaihtoauton arvo lisäksi 3000e. Yhteensä tietysti tuli yli 24 tonnia, mutta RAHAA meni vain alle 21 tuhatta ja sekin osamaksulla. Joten olit väärässä. En kommentoi enempää, antaa jonkun nimimerkkivarkaan vaikka jatkaa. Haista #aska!!


      • noopinyy
        22080e kirjoitti:

        "Toki muistan mistä autoni ostin mutta miksi minä sitä täällä sinulle kertoisin"
        Voi hyvät hyssykät sentään, että ai miksikö? Et näköjään ymmärrä kirjoitettua tekstiä, se on se lukihäiriö yleistä nynyään:=) Siis siksi, että selviää valehtelusi, SIKSI. Nuo linkin talvirenkaat ovat ok, mutta jälleenmyyjillä on maahantuojan ohjeet uuden auton rengastukseen. Jos ostaa auton ilman talvirenkaita, jonka harva tekee, niin silloinhan nuo ihan ok. Uusi auto kuitenkin pyritään myymään mqahdollisimman runsailla varusteilla asiakkaalle ja silloin linkin renkaat eivät tule kysymykseen.
        En ehdi, enkä viitsi jauhaa asiaa enempää, mutta ole mies ja mainitse liike, josta auton astit, niin tarkistan asian ja jos olen ollut väärässä esitän täällä anteeksipyyntöni omalla nimelläni sekä yhteystiedoillani:=) Näin toimii aikuiset MIEHET.

        Nyt kyllä selityksesi hieman ontuu :)

        Et ole vastannut siihen miten sait perusmallin ja toimituskulujen hinnaksi 22080e kun listahinnat ovat netissä näkyvillä.

        Et vastannut kuka valmistaa sähkösarjan. Sitä tietoa ei netistä löydy.

        Voin myydä sinulle kopion kauppakirjasta 500 eurolla niin saat todisteesi. Laita joku sähköpostiosoite niin katsotaan kumpi bluffaa.


      • Olet daiju!!!
        noopinyy kirjoitti:

        Nyt kyllä selityksesi hieman ontuu :)

        Et ole vastannut siihen miten sait perusmallin ja toimituskulujen hinnaksi 22080e kun listahinnat ovat netissä näkyvillä.

        Et vastannut kuka valmistaa sähkösarjan. Sitä tietoa ei netistä löydy.

        Voin myydä sinulle kopion kauppakirjasta 500 eurolla niin saat todisteesi. Laita joku sähköpostiosoite niin katsotaan kumpi bluffaa.

        En oo ikinä tavanu noin daijua tyyppiä keskustelupalstalla??? Turpa vaahdossa inttää 14 vuotiaan pojan kanssa, heh. Meidän perheessä ei ole sukisukia enkä mäkään moista ikinä osta. Kiva kiusata möllejä. Mulla ei oo todellakaan mitään hajua paljonko jotkut sukit maksaa, mut on kiva kiusata.
        Olen 14 vuotias ja siis nimimerkki "22080e" ja "Nimeä peliin?"


      • noopinyy
        Olet daiju!!! kirjoitti:

        En oo ikinä tavanu noin daijua tyyppiä keskustelupalstalla??? Turpa vaahdossa inttää 14 vuotiaan pojan kanssa, heh. Meidän perheessä ei ole sukisukia enkä mäkään moista ikinä osta. Kiva kiusata möllejä. Mulla ei oo todellakaan mitään hajua paljonko jotkut sukit maksaa, mut on kiva kiusata.
        Olen 14 vuotias ja siis nimimerkki "22080e" ja "Nimeä peliin?"

        Luuletkos nulikka, että minulla sitten on uusi s cross?? No eipä ole, ähä kutti, senkin kakara. Nyt eikä koskaan nulikat ei hypi tämän kaverin silmille, TIEDÄ SE. Senkin jätkä poika! Ottaako kupoliin, että vielä tuossa minun parkkiruudussa voi joskus seistä köröttääkkin uusi Suzuki S Cross 2 WD, kunha raha asiat järjestyy.
        Tiedä se nulikka, että mulle ei kakarat auvo päätään, EI IKINÄ!!! Et ole ollenkaan niin viksu, kun luulet, POJU!


      • köle
        noopinyy kirjoitti:

        Luuletkos nulikka, että minulla sitten on uusi s cross?? No eipä ole, ähä kutti, senkin kakara. Nyt eikä koskaan nulikat ei hypi tämän kaverin silmille, TIEDÄ SE. Senkin jätkä poika! Ottaako kupoliin, että vielä tuossa minun parkkiruudussa voi joskus seistä köröttääkkin uusi Suzuki S Cross 2 WD, kunha raha asiat järjestyy.
        Tiedä se nulikka, että mulle ei kakarat auvo päätään, EI IKINÄ!!! Et ole ollenkaan niin viksu, kun luulet, POJU!

        muihaahaaahaaaaaa. köh köh!
        muihaahaaahaaaaaa
        muihaahaaahaaaaaa


        Olette röllejä ja aikamöisiä mörököllejä.


      • crossia.
        köle kirjoitti:

        muihaahaaahaaaaaa. köh köh!
        muihaahaaahaaaaaa
        muihaahaaahaaaaaa


        Olette röllejä ja aikamöisiä mörököllejä.

        Ota Aasi yskänlääkettä.

        "Olette röllejä ja aikamöisiä mörököllejä" Housuissa pidetään pieniä pöllejä ja tyäksemme rakennetaan töllejä, sukiskit on todella möllejä.

        Mulla on kaikki maksamati ja olen hörhö. Ilmoitan kaikesta ylläpidolle, jopa masturpoinneistani. Leikkasin nissanistani pohjan pois ja tei uuden muovista, peräluukkuun kirjoitin Audi R8 turpo. (itse olen todellinen Urpo)


      • auvo?
        noopinyy kirjoitti:

        Luuletkos nulikka, että minulla sitten on uusi s cross?? No eipä ole, ähä kutti, senkin kakara. Nyt eikä koskaan nulikat ei hypi tämän kaverin silmille, TIEDÄ SE. Senkin jätkä poika! Ottaako kupoliin, että vielä tuossa minun parkkiruudussa voi joskus seistä köröttääkkin uusi Suzuki S Cross 2 WD, kunha raha asiat järjestyy.
        Tiedä se nulikka, että mulle ei kakarat auvo päätään, EI IKINÄ!!! Et ole ollenkaan niin viksu, kun luulet, POJU!

        Opettellaan kirjoittamaan.


      • ilmoitettu on
        auvo? kirjoitti:

        Opettellaan kirjoittamaan.

        "Opettellaan kirjoittamaan"

        Siinä varsinainen taidonnäyte oikeinkirjoituksesta, heh.


    • noopinyy

      Vielä sen verran että jos olet suzuki myyjä niin varmaan tiedät kuka tekee vetokoukun oem sähkösarjan???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe