Mitä ette koskaan kertoisi vaimolle tai tyttöystävälle?

Ed Koskinen

Tunnusta anonyymisti :)

15

325

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sodomyFan

      Olen homoseksuelli sodomiitti.

    • Seismologi

      Että imin peukaloa vielä 10-vuotiaana.

    • Toivoton tapaus

      Olin yökastelija 12-vuotiaaksi.

    • duunari mies

      Että häpeän hiukan hänen akateemisuuttaan. Minusta on ihan turhaa pelleilyä istua lukemassa 5 vuotta jonkun maisterin paperin takia. Olisi mennyt amikseen ja hankkinut itselleen normaalin ammatin. Tunnen myös joskus alemmuutta siitä, että olen itse amiksen käynyt, ja haluaisin kai, että olisimme koulutaustaltamme saman "arvoiset".

      En missään nimessä kerro tätä koskaan hänelle itselleen. Alettiin seurustella jo yläasteiässä ja tiet veivät myöhemmin ihan eri aloille. Jos olisin tavannut tämän naisen vasta aikuisena, kun olin jo itse ammatissa ja hän yliopistossa, olisi se akateemisuus ollut varmaan turn off jo alkumetreillä, eikä suhdetta olisi tullut.

    • 13+2

      Asioita joita puhun psykiatrilleni ja terapeutilleni. Esim. jatkuva itsemurhan ajatteleminen. Masennusasioista kun kertoo niin alkaa aina vitunmoinen tappelu ja se käy pillittää.

    • jouko2

      Että hänen pimppinsä haisee kalalle.

      • ikävää, mutta totta

        En vois ikinä kertoa vaimolleni, että maailman ihanmmat naiset on Thaimaassa. Olen käynyt yhdeksän kertaa Thaimaassa ja tiedän mistä puhun.
        Noin 100 thaimaalaisen seksikontaktin perusteella voin sanoa, että suomalaiset naiset eivät milloinkaan pääse lähellekkään thainaisia.


      • Kävisi niin, että
        ikävää, mutta totta kirjoitti:

        En vois ikinä kertoa vaimolleni, että maailman ihanmmat naiset on Thaimaassa. Olen käynyt yhdeksän kertaa Thaimaassa ja tiedän mistä puhun.
        Noin 100 thaimaalaisen seksikontaktin perusteella voin sanoa, että suomalaiset naiset eivät milloinkaan pääse lähellekkään thainaisia.

        Vaimosi kertoisi sinun olevan huoripukki...


      • Voi olla, että
        Kävisi niin, että kirjoitti:

        Vaimosi kertoisi sinun olevan huoripukki...

        sanoisi paljon muutakin.
        Tuskim kuitenkaan pahasti, vaan
        HYVÄSTI ! ! ! ! !


      • Aivan totta
        ikävää, mutta totta kirjoitti:

        En vois ikinä kertoa vaimolleni, että maailman ihanmmat naiset on Thaimaassa. Olen käynyt yhdeksän kertaa Thaimaassa ja tiedän mistä puhun.
        Noin 100 thaimaalaisen seksikontaktin perusteella voin sanoa, että suomalaiset naiset eivät milloinkaan pääse lähellekkään thainaisia.

        Suomalaiset naiset eivät useimmat halua päästä thainaista lähelle, ennemmin haluavat miehen ja ihan jostain muusta maasta kuin Taimaasta. Jouko2, asenna vessaan bidée ja sano vaimolle, että käyttää sitä aina pisun jälkeen. :D


    • me miehet

      Että valehtelin haluavani myös perheen kuten hän. Jätin kertomatta, että en aio perheeseen aikaani tuhlata. Olen illat muualla.

    • antero k

      Itsellä ei ole salaisuuksia, mutta kavereitten uskomia asioita en mene kertomaan vaimolle, tai kenellekään muulle.

      • Rintsikkareino

        Että puen välillä vaimon rintaliivit ja pikkuhousut päälleni ja runkkaan ne päällä. Että olen runkannut vaimoni uusille rintaliiveille, jotka vaimo on laittanut seuraavana aamuna päälleen ja mennyt töihi. Olen tehnyt tätä jo 10 vuotta.


      • lompolomiäs
        Rintsikkareino kirjoitti:

        Että puen välillä vaimon rintaliivit ja pikkuhousut päälleni ja runkkaan ne päällä. Että olen runkannut vaimoni uusille rintaliiveille, jotka vaimo on laittanut seuraavana aamuna päälleen ja mennyt töihi. Olen tehnyt tätä jo 10 vuotta.

        En vois ikinä kertoa vaimolleni, että maailman ihanmmat naiset on Thaimaassa. Olen käynyt yhdeksän kertaa Thaimaassa ja tiedän mistä puhun.
        Noin 100 thaimaalaisen seksikontaktin perusteella voin sanoa, että suomalaiset naiset eivät milloinkaan pääse lähellekkään thainaisia


        Mä oon kyllä kertonut(valehdellut) tämän vaimolleni. Vaimoni on thai:)
        Olen jättänyt kertomatta että kyllä ne viron ja venäjän naiset on parempia seksikumppaneita.
        En myöskään kerro hänelle että vedän joka päivä subua tai jotain muuta opiaattia, hän luulee että vedän vain olutta ja pilvee...hähhähhää


    • De Koskinen

      Aloita sinä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe