Minä olen sitä mieltä että Anneli Auer voitaisiin päästää vapaaksi ja lopettaa koko oikeustouhuilu.
Ensinnäkin toista kertaa ei AA surmaa miestään.
Toiseksi suurempaa rangaistusta murhasta ei voi saada mitä se nainen on jo nyt saanut oikeuslaitoksen ja poliisin myllytyksessä.
Kolmas seikka on vaikeampi asia ilmaista. Nimittäin AA.sta on kirjoitettu miljoonia keskusteluviestejä eri foorumeille. Ja aina kun kirjoituksella haluaa satuttaa toista, tässä tapauksessa joko AA.ta tai jotain toista anonyymikirjoittajaa, se on aina väkivaltaa. Eli yksi surma on poikinut valtavan henkisen väkivallan aallon. Toisen ihmisen satuttaminen henkisesti, sanoilla, on samaa mitä on koulukiusaaminen tai työpaikkakiusaaminen tai perhekiusaaminen.
Eli voitaisko lopettaa jo koko tämä väkivallan kylväminen. Se nimittäin jos itää niin se kantaa satoa sitten muutaman vuoden kuluttua ja kylväjät järsivät vihan karvaita hedelmiä.
Voitaisko jo lopettaa kuku Ulvilan murhan miettiminen.
Jookos?
2
168
Vastaukset
- huh huh
Meinaatkos tosiaan kun tappaa toisen ihmisen, siliteltäs vain päätä ja toruttais. oliskos oikea tapa suhtautua hirveään rikokseen.
- siitänytistuu
jos on lapsiin joku sekaantunut niin ei ikänä vapaaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe161709Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673