Tämän vuoden päivitykset on aiheuttaneet monen vanhemman laitteen ajureiden toimimattomuuden!
Seiska päivittyy pilalle
5
169
Vastaukset
Ei mitään vikaa ole ollut eli hyvin toimii.
Mitähän ne sellaiset laitteet on?
Ei ne päivitykset kyllä ajureita riko. Eri asia jos otat jotain uusimpia yleisajureita laitteisiin updaten kautta, sitten voi syyttää vaan itseään.- Bitti
Yli 4 vuotta seiska toiminut moitteetta, yhdenkään päivityksen takia ei ole lakannut yksikään laite toimimasta.
Mielestäni seiska onkin paras MS käyttöjärjestelmä mitä olen käyttänyt, XP tulee heti seuraavana se tosin vaati n.2 vuoden käytön jälkeen uudelleen asennuksen, kun pirstoutui niin paljon, että kaikki toiminnot hidastui merkittävästi.- optiosanktio1
Minulla samansuuntaiset kokemukset. Seiskan laitoin heti kun se tuli saatavilla, sitä ennen käytin XP:tä ja tosiaan asensin sen aika usein kokonaan puhtaalle pöydälle mukana kun tuli asennuslevyt kuten myös tähän seiskaan.
Toisella kovolla on testausta ums varten asennettuna W8 minkä olen päivittänyt W8.1 ja sekin toimii ongelmitta.
W7 kuitenkin pääkäyttöjärjestelmä. optiosanktio1 kirjoitti:
Minulla samansuuntaiset kokemukset. Seiskan laitoin heti kun se tuli saatavilla, sitä ennen käytin XP:tä ja tosiaan asensin sen aika usein kokonaan puhtaalle pöydälle mukana kun tuli asennuslevyt kuten myös tähän seiskaan.
Toisella kovolla on testausta ums varten asennettuna W8 minkä olen päivittänyt W8.1 ja sekin toimii ongelmitta.
W7 kuitenkin pääkäyttöjärjestelmä.Samanlaiset kokemukset täälläkin, XP:n rekisteri meni aina säpäleiksi ja 1-2v välein sai uudelleenasentaa, vain 30d uptime oli sekin lähes mahdottomuus huonon muistinhallinnan takia, mutta 7 on toiminut lähes 5 vuotta pitkälti ongelmitta. Rekisteri ei sotkeennu ja pitkät uptimet mahdollisia, bluescreenejä ei ole tullut muutakuin rautaongelmien vuoksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389