Sydämen asialla on paras!

heartbeat1

Kaikki sydämen asialla fanit: Haluaisin tietää teidän lemppari tai mieleen jääneitä kohtauksia sarjasta. Itsellä ainakin hyvin on muistissa Tom Nicholsonin ja Phil Bellamyn Kuolemat. Ne oli myös tosi surullisia jaksoja:(
Ohessa voisitte kertoa lempparihahmonne sarjassa:) Itsellä koko sarjan ajan on ollut Gina Ward/Bellamy, vaikka hän tulikin vähän myöhemmin mukaan:) Muita lempihahmoja itselläni on myös ollut David Stockwell ja Claude Greengrass:)

26

1554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rhodes75

      Mike Bradley on virkaintoinen mulkku. (oma mielipiteeni)

    • Kiva tietää. Se oli välillä ärsyttävä tosiaan!! Mut toisaalta se oli myös ihan hyvä. Tarkoitan näyttelijää(Jason Durr).

    • Sydämmen asialla on

      Mulle jäi mieleen se kohta ku se ( olikohan Eddie) kaappasi Jennyn.
      Lempihahmoja oli Liz Merrick/Norton ja Jenny Latimer/Merton

    • hyväsarja

      Riipais syöntä kun Merton muisteli tohtorin ja poliisin häissä omia häitään. Hänen sairaanhoitaja vaimonsahan joutui mielisairaalaan.

      • Sessan1

        Se vaimo oli farmaseutti,joka pihisti lääkkeitä


      • Anonyymi
        Sessan1 kirjoitti:

        Se vaimo oli farmaseutti,joka pihisti lääkkeitä

        joo totta se oli lääke kleptomaani


    • joree

      Parasta oli kuin Greengrass kavereineen otti veturin, ja sitten kaverukset umpihutikassa päästelivät sillä menemään.

      • särmää tarvitaan

        Greengrassin ja Blaketonin taistelut ovat huvittavia. Kerran Claud pelasti Oscarin jostain louhoksesta ja olivat myös samassa huoneessa sairaalassa. Tämä tietenkin korpesi erityisesti Oscaria. Myös nämä muutkin Davidi "holhoojat" ovat Oscarille "piikki ihmisen lihassa". Ginan miesystävät eivät myöskään ole Oscarille mieleen.
        Ilman Davidia, sarja olisi pajon tylsempi. Merton ja Jenny ovat mielestäni jotenkin persoonattomia taustahahmoja.


    • dennisfani

      Dennis Merton oli suosikkini sarjassa.Paras ylikonstaapeli ja muutenkin miellyttävä.
      Olisin halunnut hänen jatkavan sarjassa ja toivonut hänelle ja Jennylle onnellisemman lopun.

    • JoeMasonPhilBellamy

      Mun lemppareit oli Ginan ja Philin häät, Joen, Rachelin ja Carolin kolmois draama, Joe Masonin & Rob Walkerin tulemiset Aidensfieldiin, Ylikonstaapeli Miller....

      Lempihahmot ovat:
      1. Philip "Phil" Montgomery Bellamy
      - Mark Jordon

      2. Joseph "Joe" Mason
      - Joe McFadden

      3. Robert "Rob" Walker
      - Jonathan Kerrigan

      4. Ylkonstaapeli George Miller
      - Jonh Duttine

      5. Ginan & Philin toinen vauva, Phil Oscar Bellamy

      • Sessan1

        Robin ja Helenin häät oli myösmuistettava sekä Helenin surulinen kohtalo


    • Sessan1

      Gina ja Phil on ehdottomia suosikkeja.Surullinen loppu

    • Sessan1

      Ginan ja Pjilin häät ja Philin hautajaiset.Nenäliinoja kului.Oscarin synttärit ja pikku Philin syntymä.

    • SeesameNacho

      Viimeisen jakson lopputekstien alkaminen. Ehdoton kohokohta ylivenytetyn saippuasarjan historiassa.

    • ginatonig

      Mie en muista mittää, Iha surkea sarja.

    • TTU7777

      Paljon mukavia muistoja sarjasta. Se vain ihmetytti miksi niin monen tärkeän roolihahmon piti kuolla.

    • HardBoiledEggs

      Parhaita kohtauksia oli, kun Alf Ventress paljastui sodanaikaisten erikoisjoukkojen jäseneksi. Kontrasti nyky-Alfiin verrattuna on huikea. Toinen lempijuttu oli Alfin keitetyt kananmunat.

    • sarjadiggari

      Musta oli hauska kohta kun David kampesi kovalla vaivalla vanhaa sinistä Public Police Call Boxia (samanlaista ku Doctor Wholla) kuorma-auton lavalle. Sit hän lähti hetkeks pois ja palatessaan se puhelinkoppi oli kadonnut mystisesti jonnekin.

    • Anonyymi

      MUN LEMPPARIT
      1. ROB WALKER
      2. PHIL BELLAMY
      3. OSCAR BLAKETON
      INHOKKI
      JOE MASON

    • parhaat
      1. dennis merton
      2. oscar blaketon
      3. greengrass

      • Anonyymi

        Merton blaketon ja Vanessa jaksaa ilahduttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Merton blaketon ja Vanessa jaksaa ilahduttaa

        Kuka on Merton Blaketon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka on Merton Blaketon?

        Dennis merton siis ja Oscar blaketon


    • Anonyymi

      1. oscar blaketon
      2. rob walker
      3. alf ventress
      ihastuin helen trenttiin hahmo

    • Anonyymi

      Sarja meni pilalle kun Rachel Dawson tuli tuli mukaan. Miksi kirjoitettu lähes jokaiseen jaksoon ei Simon Molleykään vastaavassa roolissa käynyt kuin silloin tällöin.

      • Anonyymi

        Minun mielestä Rachelin rooli on piristävä. Shiner jäi eläkkeelle, siksi ei näy sarjassa.
        Mutta siinä vaiheessa, kun Peggy saapui sarjaan, kaikki alkoi mennä pieleen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      651
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      579
    9. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    10. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      485
    Aihe