Sellast vaan!!

minä!.!.

Moi, oon 11 vuotias tyttö ja mulla on kaks lämminveristä omana! Toinen on hiukan kuuma mut ei haittaa!! Oon pärjännyt erittäin hyvin ja molempien kans kisattu esteitä (80-100cm) toinen on 12 vuotias ja toinen 10

5

55

Vastaukset

• Epäreilua! Oon saman ikänen ku sinä. Miten jaksat hoitaa niitä hevosia? Minä en kyllä jaksais!

• Kata.T

Helposti sitä jaksaa päivässä vain kahteen menis yksin 10-12h. :) Mut jos on auttaa jotain niin kyl sitä nopeemmin pääsee :) Sain omalle pihalle 3 ponia (kaikki minun) silloin, kun olin 9. Nyt olen 16 ja hoidan poneja yksin. Päiväni niissää kuluu, mutta ponit ovat meillä kotona ja pidämme ratsastustunteja. Silloin jotkut tytöt harjaavat ponit ja liikuttavat :) Eli vähän apua saan... Kokopäivä minulla niihin menee, läksytkin pitää aina hoitaa se on ainoa ongelmani.

• Halusiko aloittaja leveillä vai mitä..? Koska en näe tässä mitään asiaa,/leveilyn aihetta.. :'D

• mINKÄHÄN IKÄNEN MÄ OON, TIETÄÄKÖ JOKU???

• Hei!
      Sinä hulapala! Entäpä jos hän on iloinen tästä asiasta niin saakai sekin jakaa tämän tiedon kaikille Suomi on vapaa maa. Itellänikin on pari heppaa ja olen siitä kertonut muille ja olen hyvin iloinen että sain ne että taidat olla ite vaan kateellinen!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kulmunille koulutusta 50 000 eurolla

Veronmaksajat maksaa https://www.is.fi/politiikka/art-2000006527878.html Näin niitä verorahoja käytetään
      Maailman menoa
      319
      3470
    2. No niin....Tiemaksut sitten tulee.

Jopa 1000€ lisää kuluja autoilijalle. Näin se Suomi varmaan yrittää ylöspäin mutta muistaa pitäisi että se raha on taas pois muusta kulutuksesta.Jälle
      Maailman menoa
      122
      2812
    3. Miksi Halla-aho vaikenee USAn mellakoista?

Johtuuko siintä että hän ei voi/saa kritisoida Putinia eikä Trumpia!?
      Maailman menoa
      176
      1807
    4. Kiitos elämä, Nala mutta vuokraluukkuun

Miten noin menevä nainen voi ottaa koiran keskelle kaupunkia? Eikö edellinenkin koira annettu pois kun asuvat Eskon kanssa, eikä ollut aikaa hoitaa si
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1402
    5. Henkirikos

Tietoa kenelläkään viime yön puukotuksesta..?
      Jämsä
      20
      934