Moi, oon 11 vuotias tyttö ja mulla on kaks lämminveristä omana! Toinen on hiukan kuuma mut ei haittaa!! Oon pärjännyt erittäin hyvin ja molempien kans kisattu esteitä (80-100cm) toinen on 12 vuotias ja toinen 10
Sellast vaan!!
5
234
Vastaukset
- Kata.T
Epäreilua! Oon saman ikänen ku sinä. Miten jaksat hoitaa niitä hevosia? Minä en kyllä jaksais!
- poninomistaja16
Kata.T
Helposti sitä jaksaa päivässä vain kahteen menis yksin 10-12h. :) Mut jos on auttaa jotain niin kyl sitä nopeemmin pääsee :) Sain omalle pihalle 3 ponia (kaikki minun) silloin, kun olin 9. Nyt olen 16 ja hoidan poneja yksin. Päiväni niissää kuluu, mutta ponit ovat meillä kotona ja pidämme ratsastustunteja. Silloin jotkut tytöt harjaavat ponit ja liikuttavat :) Eli vähän apua saan... Kokopäivä minulla niihin menee, läksytkin pitää aina hoitaa se on ainoa ongelmani. - hulapala
Halusiko aloittaja leveillä vai mitä..? Koska en näe tässä mitään asiaa,/leveilyn aihetta.. :'D
- tuujo
mINKÄHÄN IKÄNEN MÄ OON, TIETÄÄKÖ JOKU???
- senkinhulapala
Hei!
Sinä hulapala! Entäpä jos hän on iloinen tästä asiasta niin saakai sekin jakaa tämän tiedon kaikille Suomi on vapaa maa. Itellänikin on pari heppaa ja olen siitä kertonut muille ja olen hyvin iloinen että sain ne että taidat olla ite vaan kateellinen!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ranskan vasemmistojohtaja: "Kyllä, meneillään on suuri väestönvaihto!"
Ranskan vasemmistojohtaja Jean-Luc Mélenchon järkytti myöntämällä avoimesti sen, mitä tiedotusvälineet ovat pitkään pitä2693080Valion maitotehtaalla kapina
Ilmastonmuutoksesta, eläinten hyvinvoinnista ja ympäristön saastumisesta huolestuneet eläinkapinalliset estävät panssa802606SDP haluaa tappaa maaseudun - bensan hinta mahdollisimman korkealle
Maaseudulla auto on välttämätön asia, ja lähes kaikilla on bensa-autot. Kuinka tyhmä pitää olla jos äänestää demareita?1822208Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää301989Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1181717Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.941445Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten421419HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363531403Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1221284- 941241