Moi, oon 11 vuotias tyttö ja mulla on kaks lämminveristä omana! Toinen on hiukan kuuma mut ei haittaa!! Oon pärjännyt erittäin hyvin ja molempien kans kisattu esteitä (80-100cm) toinen on 12 vuotias ja toinen 10
Sellast vaan!!
5
197
Vastaukset
- Kata.T
Epäreilua! Oon saman ikänen ku sinä. Miten jaksat hoitaa niitä hevosia? Minä en kyllä jaksais!
- poninomistaja16
Kata.T
Helposti sitä jaksaa päivässä vain kahteen menis yksin 10-12h. :) Mut jos on auttaa jotain niin kyl sitä nopeemmin pääsee :) Sain omalle pihalle 3 ponia (kaikki minun) silloin, kun olin 9. Nyt olen 16 ja hoidan poneja yksin. Päiväni niissää kuluu, mutta ponit ovat meillä kotona ja pidämme ratsastustunteja. Silloin jotkut tytöt harjaavat ponit ja liikuttavat :) Eli vähän apua saan... Kokopäivä minulla niihin menee, läksytkin pitää aina hoitaa se on ainoa ongelmani. - hulapala
Halusiko aloittaja leveillä vai mitä..? Koska en näe tässä mitään asiaa,/leveilyn aihetta.. :'D
- tuujo
mINKÄHÄN IKÄNEN MÄ OON, TIETÄÄKÖ JOKU???
- senkinhulapala
Hei!
Sinä hulapala! Entäpä jos hän on iloinen tästä asiasta niin saakai sekin jakaa tämän tiedon kaikille Suomi on vapaa maa. Itellänikin on pari heppaa ja olen siitä kertonut muille ja olen hyvin iloinen että sain ne että taidat olla ite vaan kateellinen!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2928566Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat725191Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2894579SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden633179Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä22637Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,42012Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr61903- 1121892
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401793Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.01760