Miten estää lihominen?

Umm

Olin nuorempana hoikka poika, mutta viimeisen kolmen vuoden ajan olen alkanut paisua kuin pullataikina. Syön paljon juustoa ja juon kaljaa. En harrasta paljoa ulkoilua enkä liikuntaa, ellei lasketa sitä että kävelen silloin tällöin. Yksi päiväkin kävelin jotain 5 km, enkä laihtunut yhtään! Ja mulle on tullut sellasia ikäviä jälkiä, vähän kun raskausarpia reisiin ja kainaloiden alle. Mitähän mun pitäis tehdä?

6

918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

eiköhän se tyhmenmikin tiedä mitä sun pitäisi tehdä? järjen käyttö on sallittua

• -M-

...nyt vaikka alkuun jättäisit ne juustot ja kaljat. Voisit päästä alkuun jo sillai...

• jo laihtumaan päin

juustoo ja juot kljaa, kait sun ruokavalioon kuuluu jotain muutakin. Jätä vain pois kaikki hiilihydraatti pitoiset sämpylät, perunat, pastat ja valmisruoat, niin kyllähän poika alkaa laihtumaan ja kokeile sitä laiskan miehen jumpaa ja kuoleen miehen liikettä niin samalla kiinteydyt ja niveletkin pysyy vetreenä. Niiden etu on sinä, jos teet ne tunnollisesti makuultasi ei sun tarvii liikkua eikä punnertaa ja ne vastaa 5 km reipasta kävelyä, sydämen syke nousee ja tulee hiki.Voit syödä ja laihtua sen suurempaa vaivaa.

• leksa

Täytyy syödä paljon rasvaa ja proteiinia! Kyllä laihtuu varmasti, kun jättää hiilarit pois. Tämä on kokeiltu ja toimii. Lukekaa vaikka lääkäri ANTTI Heikkilän kirjasta. terv. leo

• Umpo

Ja proteiinia saa lihasta? Eli jos jätän lihan kokonaan pois, en liho? Vaikak söisin voita ja joisin kaljaa? Mutta saako kalasta ja broilerista proteiinia?

• Umpo
        Umpo kirjoitti:

Ja proteiinia saa lihasta? Eli jos jätän lihan kokonaan pois, en liho? Vaikak söisin voita ja joisin kaljaa? Mutta saako kalasta ja broilerista proteiinia?

Tarkoitin siis mistä saa hiilihydraatteja? Eli jos haluan jättää hiilarit pois, mitä minun pitää käytännössä olla syömättä? Lihaa ja voita voin siis syödä, mutta mistä saa haitallisia hiilihydraatteja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe