Tiesittekö seniorit, että YLE:n lupamaksuista noin 20 % menee ruotsinkielisiin ohjelmiin, kun oikea osuushan olisi korkeintaan 5% luokkaa tai pienempi katsojalukujen mukaisesti toteutettuina ?
Jo alunperin väärin suunniteltu YLE:n maksusysteemi on täysin kansalaisia sortava ja RKP:n suunnitelmien mukainen heille eli toimii propaganda levittäjänä mustamaalaamassa niitä ketkä vasdustavat ruotsittamista.
YLE:ssä vähiten katsotuimmat ohjelmat
6
57
Vastaukset
- YLE johto vaihtoon
Propagandajohtaja Kivisen olisi syytä erota YLE:stä!
Emme tarvitse tuommoista ruotsitusjohtajaa meidän ylläpitämälle YLE:lle.
- kkvfrxz
Joo himoruotsittajat vauhdissa. Ei todellakaan viitsi katsoa rkp:n ohjelmia ,älytöntä manipulointia.
Kaikki kanavat kortin taakse josta voi valita . Ylevero pois.- Pakkovero pois YLE
Järkeviäkin ihmisiä löytyy tuo on totuus YLE:n touhut on älytöntä ruotsittamista.
YLE:n pakkovero pois ja kortit käyttöön silloin kukin maksaa siitä mitä katsoo.
Pakkoruotsitus on röyhkeää ja sille täytyy tulla loppu!
- Suomi suomalaisille
Näille hurreille pitää löytyä lakia ei tämmöinen suomenkielisiin kohdistuva kyykyttäminen voi jatkua loputtomasti.
- Pirun loishurrit
Suomenkielisten kyykyttäminen on röyhkeää ja sille tulee tehdä loppu ja se on silloin hurriloisille täysi loppu täällä Suomessamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 827999
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556128- 816060
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344531- 363194
- 483186
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412675- 352652
- 402610
- 251903