Jotka todellisuudessa ovat huonoja tai korkeintaan löysiä keskinkertaisuuksia.
Laitan omia ehdokkaita tuossa kunhan ehdin.
Yliarvostetuimmat kriitikoiden ylistämät
20
212
Vastaukset
- projektori-vernus
No itellä tulee mieleen sellaiset, kuin Skandaalihäät (1940), Pariisin lumoissa (1951),
- lkhhggd
Titanic.
- näin on
fuckin mool ja kids ovat täyttä sontaa.
- King itse:"surkea!"
No tuo just reaaliaikaisesti nytten tuleva HOHTO-äklötys...varsinainen kauhelokuva..joopa:P
Nyt juuri Kirves-Lalli-Jack puhkaisi mustan kokin, ja Wendy se kirkuu silmäluomet nakkeina varmaan 237. kerran..kaikkea helekattia sitä kehutaan.
Tuo sopisi hyvin suomalaisen viikonloppu-isän perhepainajaiseksi mutta kun on niin banaalia suomalaisittain, niin ei oikein nappaa!
Koko pätkä tukehtuu omaan paskaansa. - BLOOD IS LIFE
Hohto on hyvä elokuva. Mä luulin aikasemmin että se on vaan kauhuleffa jossa se sekoo siellä hotellissa mutta katoin tällä viikolla Huone 237 dokumentin ja se on kyllä kauhuleffa mutta siinä on myös antisemitismiä, intiaanit,apollokuulentojuttuja... siinä kirjassahan ei o se labyrintti eikä mikään Minotaurus...
- shiinari
Kerropa kuulennoista,inkkareista ja antisemitismisä..itse en niitä eilen tunnistanut...
Miten tulkitset? - BLOOD IS LIFE
shiinari kirjoitti:
Kerropa kuulennoista,inkkareista ja antisemitismisä..itse en niitä eilen tunnistanut...
Miten tulkitset?Katso dokumentti Huone 237
- BLOOD IS LIFE
Ihmeellinen on elämä en o aikasemmin kattonu ja katoin sitä joulupäivänä ja se on joku uskovaisten elokuva. Frank Capralla on parempiakin elokuvia ja oon nähny parempiakin jouluelokuvia.
- Will I
Wag The Dog...hyviä näyttelijöitä täys, mut ei toimi.
- Xesus_Hörsamling
Titanic on kyllä uponnut alun arvostuksestaan.
- politics.ruin.movies
It comes at night, Get out ja Black panther, jotka ovat kaikki vasemmistokuplan hypettämiä keskinkertaisuuksia.
Pulp Fiction ja Tarantino ylipäätään
Titanic
Moulin Rouge
Kaikki Woody Allenin ja Jean-Luc Godardin näkemäni elokuvat
Black Panther ja muut "oikealla hetkellä tehdyt ja sosiaalisista syistä tavalla tai toisella uraauurtavat, mutta oikeasti surkeat elokuvat, jotka ovat näiden ulkoelokuvallisten syiden vuoksi raivostuttavan kehuttuja"- täysp...amunmielestä
Amélie (2001)
https://fi.wikipedia.org/wiki/Amélie- Anonyymi
Samaa mieltä. En jaksanut katsoa edes loppuun.
Ja mikä ihme siinä Citizen Kane:ssa on muka niin mahtavaa, että kriitikot julistaneet sen Maailman parhaimmaksi elokuvaksi? Kyllä sen just ja just jaksaa haukotellen katsoa loppuun, mutta.
- Anonyymi
Tarantino tulikin jo mainittua, mutta ennen tätä päivää tämä uusin on ollut niin kaiken arvostelun yläpuolella että se on mainittava erikseen:
Once Upon a Time... in Hollywood- Anonyymi
No 'Once Upon a Time... in Hollywood' ei ollut niin hyvä, kuin olettaa saattoi Tarantinolta. Jos joku tuntematon ohjaaja olisi ollut kyseessä, niin sitten olisi kyllä 9:sin arvoinen, mutta Tarantinon lahjakkuuden huomioon ottaen, jotain 6-7 ehkä.
- Anonyymi
Unohdin mainita, että vaikka tämä ei ole neron parhaimpia, niin näyttelijä Leonardo DiCaprio tässä elokuvassa: wau! Jos tästä ei tipu Leolle toista henk.koht. Oscaria, niin sitten kyllä olen todella WTF! Kävi kaikki mahdolliset tunneskaalat läpi ja todella voimakkaasti ja uskottavasti.
Ehdoton Oscari-suoritus DiCapriolta.
- Anonyymi
Joker.
Too soon? ;)
📼 - Anonyymi
The Lighthouse
- Anonyymi
Awesome Welshin Citizen name on elokuvateollisuudessa Jumalan sana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412785Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4332346Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens222225Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182080Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1391732Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat231265Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11174- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997