RKP-läiset turvassa ei vaaraa koska kuva purkinkyljessä näyttää että se sisältää kyseistä tuotetta ?
"UUTISET
KOTIMAA
Kotimaa 5.9.2014
"Kirjoitusvirhe Valion jogurttipurkissa – "Valitettava inhimillinen erehdys"
Valion litran mansikka–vanilja -jogurttipurkissa on kirjoitusvirhe tuotteen ruotsinkielisessä nimessä. Valiolta valitellaan inhimillistä erehdystä, mutta kuluttajalle siitä ei ole tuoteturvallisuusvaaraa.
Kirjoitusvirhe Valion jogurttipurkissa.
Mansikka–vanilja -jogurttipurkiin kirjoitusvirhe huomattiin Juankoskella. Kuva: Yle
Mistä on kyse?
Valion litran mansikka–vanilja -jogurttipurkissa on kirjoitusvirhe tuotteen ruotsinkielisessä nimessä, mikä ei aiheuta vaaraa tuoteturvallisuudelle.
Pakkauksia tehdään kerralla suuria määriä, mitä ennen se hyväksytään monessa portaassa.
Valiolta kerrotaan, että kuluttajat lukevat pakkausmerkintöjä tarkasti."
Jo alkaa naurattamaan tämä suomenruotsalaisten hölmöilyt ovat he noin hölmö ryhmittymä täällä suomessamme ?
Jukurtissa ei turvallisuusvaaraa, vaikka kirjoitusvirhe-
Hönö kielivähemmistö
1
82
Vastaukset
- On meillä turhakkeet
Suomalaisten ruotsalaisuusinho vain kasvaa kasvamistaan.
Eikö näillä erikoisilla ole enää muuta tärkeämpää kuin tuommoiset turhanpäiväisyydet
kieli-intoilut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 828009
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556128- 816070
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344551- 483196
- 363194
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412675- 352672
- 402610
- 251913