Minun on saatava kerran viikossa suklaata, oli se sitten vaikka levy tai patukkamuodossa. Ahmin sitä koko levyn tai kolme isoa tuplaa ja ryyppään litran rasvatonta maitoa päälle. Ei siitä mitään sokerikänniä tule, täyteläinen euforinen olo vain. Onko tämä haitallista keski-ikäisen miehen tulevaisuutta ajatellen. Ei ole ylipainoa ja sokerit normaalit. Tuo makean himo ihmetyttää, eikö aikuinen mies voi olla viikkoa ilman suklaata? Aiheuttaako tuo suklaalla mässäily vielä minulle sokeritaudin?
Onko jokin vialla?
4
795
Vastaukset
- urheileva mies
hei jos sinusta tuntuu että suklaa on sinulle haitaksi osta kromitab. luontaiskaupasta hillitsevät makean himoa ter.hymy
- LiikunnallinenD1
Heippa,olen 55 vuotias D1:STÄ sairastava mies ja olen myös suklaaseen jäänyt koukkuun on saatava vähintään kerran viikossa suklaata ja kerralla voi mennä jopa 200g.Yleensä syön sen illalla,mutta silti sokeritasoni on aamulla alle 7:n ja pitkäaikainenkin
5,8 oramet ja amaryl ovat lääkkeeni,joten ei ainakaan minulle tuo suklaan mässäily ole ollut haitaksi,mutta muuten olotila on upee suklaan syönnin jälkeen.Se on niin että suklaata on saatava,toiset syö HK:n sinistä minä pistelen Fazerin sinistä.Voi olla että sun suklaan syönti saattaa edes auttaa diabeteksen puhkeamista.
Hyvää syksyn jatkoa!- ...
Suklaan ja muun makean syönti ei edes auta diabeteksen syntyyn.. niillä ei ole mitään tekemistä taudin kanssa!
- Niilo
... kirjoitti:
Suklaan ja muun makean syönti ei edes auta diabeteksen syntyyn.. niillä ei ole mitään tekemistä taudin kanssa!
Jos urheileva mies syö kerran viikossa suklaata, vaikka 200 grammaakin, niin ei sillä ole mitään väliä! Täytyyhän sitä välillä herkutelle;) Mutta karkkipäiä on tosiaan hyvä pitää vain kerran viikossa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756