Mikä on some-identiteettisi?

"välinpitämätön"

28

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hähää, just osu nappiin:

      Olet ristiriitaisesti someen suhtautuva jänis. Et koe juurikaan tarvitsevasi sosiaalista mediaa, mutta toisaalta pelkäät jääväsi kelkasta jos et ole mukana. Osallistut harvoin mihinkään, pelkäät että sinut ymmärretään väärin. Toisaalta somessa tulee joskus mielenkiintoisiakin juttuja vastaan. Testit ovat toisinaan hauskoja, mutta harvoin jaat saamasi tulokset missään.

      • välinpitämätön

        Testien suuri puute on se, että niissä on liian vähän valinnanvaraa.
        Toisaalta, hälläväliä mekaniikalla sain ihan sopivan maininnan minulle, välinpitämätön.
        Kai aika tekee tehtävänsä, huomaa, onko kannattavaa vai ei. ;))
        Liekö silkkoa sisällä.


      • välinpitämätön kirjoitti:

        Testien suuri puute on se, että niissä on liian vähän valinnanvaraa.
        Toisaalta, hälläväliä mekaniikalla sain ihan sopivan maininnan minulle, välinpitämätön.
        Kai aika tekee tehtävänsä, huomaa, onko kannattavaa vai ei. ;))
        Liekö silkkoa sisällä.

        Jep, valinnavarattomuus on puute ja samalla ohjaileva. Joskus vastatessaan jo tietää, että kaikki muu vastattu on merkityksetöntä, kun vaikka esim lemmikki tai inhokki; eläin, juoma, tapa, ideologia, väri etc ratkaisee ja kääntää kaiken nurinniskoin.


    • Olet itsevarma karhu. (Sopii hyvin tuo karhu identiteettiini)

      Sinua ei kiinnosta yhtään mitä muut ajattelevat julkaisustasi, sillä julistamasi asia on tärkein. Olet suvereeni somen kuluttaja sekä käyttäjä, ja käytät somea asiasi läpiviemisessä – oli se sitten kantaaottavien eläinoikeusaktiivien päivityksiä jakamista tai yrityksesi markkinointia.

      • :)))

        Oletko eläinaktivisti? Epäilen.


      • "korpikirjailija"

        Miksi poistit minun lauseeni,
        kommenttien korko-kengän?
        Ohjasit aiheen toiseen.

        Minun someni on tämä palsta.
        Ja jokunen autoilu-juttu.
        Tykkään hevistä paranoidi-musasta.
        Olen katkera ja kateellinen, koska nuorena sorruin testeihin, jotka eivät
        musiikillista uraa lupailleet.


        H.


      • lat.huom.
        hunksz kirjoitti:

        "korpikirjailija"

        Miksi poistit minun lauseeni,
        kommenttien korko-kengän?
        Ohjasit aiheen toiseen.

        Minun someni on tämä palsta.
        Ja jokunen autoilu-juttu.
        Tykkään hevistä paranoidi-musasta.
        Olen katkera ja kateellinen, koska nuorena sorruin testeihin, jotka eivät
        musiikillista uraa lupailleet.


        H.

        Huomasitko kuomaseni, tämänkään ketjun aihe ei ole Sinä minuudessasi?

        Chttailkaa kahdestaan!!


      • hunksz kirjoitti:

        "korpikirjailija"

        Miksi poistit minun lauseeni,
        kommenttien korko-kengän?
        Ohjasit aiheen toiseen.

        Minun someni on tämä palsta.
        Ja jokunen autoilu-juttu.
        Tykkään hevistä paranoidi-musasta.
        Olen katkera ja kateellinen, koska nuorena sorruin testeihin, jotka eivät
        musiikillista uraa lupailleet.


        H.

        Minkä kommentin en pruukaa poistattaa kirjoituksia. Kerran vaadin yhden minua törkeästi mollanneen viestiä poistettavaksi vei kauan ennenkuin poistoon suostuttiin, joten joku saa helposti poistot läpi joku toinen toinen ei.


      • lat.huom. kirjoitti:

        Huomasitko kuomaseni, tämänkään ketjun aihe ei ole Sinä minuudessasi?

        Chttailkaa kahdestaan!!

        "lat.huom."

        Tietenkin minä huomasin.
        Siksi vastasinkin aloituksen kysymykseen.
        En näkisi aloitukseen vastaamista tsättäilyksi.

        Tsättään siis sinun kanssasi.

        "Kyselepä tuolla Brändi-aloituksessa.
        Ettei ole ihan julkeaa ajatuksen-siirto-kopiointia.
        Ainakaan minä en viitsi kopioida kommenttejani taas."

        H.


      • lat.huom.
        hunksz kirjoitti:

        "lat.huom."

        Tietenkin minä huomasin.
        Siksi vastasinkin aloituksen kysymykseen.
        En näkisi aloitukseen vastaamista tsättäilyksi.

        Tsättään siis sinun kanssasi.

        "Kyselepä tuolla Brändi-aloituksessa.
        Ettei ole ihan julkeaa ajatuksen-siirto-kopiointia.
        Ainakaan minä en viitsi kopioida kommenttejani taas."

        H.

        Ilmeisesti et anna arvoa päivän uutisille.
        Siellä kerrottiin selvällä suomen kielellä testistä. Tänään.
        Aikaani seuraavana kuuntelen uutisia, ja osaan ymmärtäen sisäistää ne.
        Suosittelen.

        Brandia en ole avannut.
        Jospa pystyisimme keskittymään avaukseen?


      • korpikirjailija kirjoitti:

        Minkä kommentin en pruukaa poistattaa kirjoituksia. Kerran vaadin yhden minua törkeästi mollanneen viestiä poistettavaksi vei kauan ennenkuin poistoon suostuttiin, joten joku saa helposti poistot läpi joku toinen toinen ei.

        "korpikirjailija"

        Voiskohan se olla niinkin, että some-identiteetti antaa mahdollisuuden poistaa
        toisia nopeammin kuin toisia?
        Niinku näytellä?

        H.


      • hunksz
        lat.huom. kirjoitti:

        Ilmeisesti et anna arvoa päivän uutisille.
        Siellä kerrottiin selvällä suomen kielellä testistä. Tänään.
        Aikaani seuraavana kuuntelen uutisia, ja osaan ymmärtäen sisäistää ne.
        Suosittelen.

        Brandia en ole avannut.
        Jospa pystyisimme keskittymään avaukseen?

        "lat.huom."

        Avaukseen minä olen vastannut.
        En minä huuhaata osaa.
        Miks minut joku on poistannut?
        Joku onko taas väärin tehnyt?

        Toisekseen olen 64V.
        Aikasti monta testiä läpi-käynyt.
        Viimeisintä en muista.
        Mutta muistelen siinä todetun että ainoan minkä olen menettänyt, on lapsellisuus.

        H.


      • :))) kirjoitti:

        Oletko eläinaktivisti? Epäilen.

        En todellakaan ole kettutyttö, minä olen karhun sukua.


    • Viihtyvä kettu,

      erityisesti viehätti ajatus,
      että hekottelen ystävieni kanssa, niin juuri...

      • Sama täällä..."viihtyvä kettu"!

        Eihän tätä Suomi24 ainakaan voi ottaa tosissaan...


    • Katti Keräläinen

      Välinpitämätön kissa.

      Nappiin, paitsi että syyni ei ole sosiaalinen paine vaan yksi ihan toinen.
      En ymmärrä mitä täälä kukaan voisi ottaa tosissaan tai pitää tärkeänä.
      Elämä on ja tapahtuu ihan muualla.

      • kehräävä kissa

        Saman sain, olen erittäin tyytyväinen.
        Ei ainakaan nämä palstat olen entisenlaisiaan, naurattaa, kun jotkut tuntuvat ottavan nämä ihan tosissaan.
        Eikä ole kiinnostusta oppia uusia.


    • Hei tää on....

      Joopa joo, viihdyn ja olen kettumainen. Sopii hyvin, ketun näin mökkitien varrella,
      sillä oli poikaset lähistöllä. Tykkään ihmisistä, kaikenlaisista, riiviöistäkin.

    • sillä sipuli ;)

      Olen viihtyvä kettu.

    • "Olet somessa viihtyvä kettu. Sinusta on hauskaa, kun saat heittää läppää somessa! Voit aina luottaa siihen, että sinua ymmärretään. Jaat mielelläsi testituloksia ja hekottelet niille kavereidesi kanssa – minkälainen koirarotu tällä viikolla olitkaan? Olet aktiivinen ja rento: osaat pitää hauskaa somen syövereissä."

      No ei nyt ihan noinkaan, mutta ajanvietettä ja seurustelumuoto...eilikkä kivaa niin kauan kun on kivaa.

    • näinköhän on ?? --

      mitä mieltä te olette minusta ?



      Kiva juttu,
      testituloksen mukaan olen somessa viihtyvä kettu, mitähän seki tarkoittanee,
      meinasi että mua ymmärretään hyvin ja olen mukava kaveri

    • Jaahas. Taitaa olla oikeassa:

      "Olet ristiriitaisesti someen suhtautuva jänis. Et koe juurikaan tarvitsevasi sosiaalista mediaa, mutta toisaalta pelkäät jääväsi kelkasta jos et ole mukana. Osallistut harvoin mihinkään, pelkäät että sinut ymmärretään väärin. Toisaalta somessa tulee joskus mielenkiintoisiakin juttuja vastaan. Testit ovat toisinaan hauskoja, mutta harvoin jaat saamasi tulokset missään."

      Seuraan aktiivisesti vain sivustoja ja ryhmiä mitkä oikeasti kiinnostavat minua ja/tai liittyvät harrastuksiini. Ovat hiukka erilaisia kuin vaikkapa tämä... Mutta tosi on että jos testi sattuu silmiin niin useimmiten tekaisen sen, hehhee.

    • "välinpitämätön"

      Tein testin uudelleen.
      Kun oikein valehtelin, oli tulos "Ristiriitainen". Pah ja hah!!

    • Mulle tuli ristiriitainen :)

      • mimmimummi*

        Minulle tuli ristiriitainen jänis.....niin että puputyttönä tässä nyt loikitaan....


      • ap.
        mimmimummi* kirjoitti:

        Minulle tuli ristiriitainen jänis.....niin että puputyttönä tässä nyt loikitaan....

        Aletaan me kaikki ristiriitatyttelit Hugh Hefnerin, 88v., omiksi töpöhäntäpupusiksi. ♥


      • mimmimummi* kirjoitti:

        Minulle tuli ristiriitainen jänis.....niin että puputyttönä tässä nyt loikitaan....

        Oho, katsoin uudelleen ja minulta jäi tuo jänis huomaamatta. Loikitaan pois vaan :)


    • Onx sillä väliiii

      "Ristiriitainen". Juuri sellaanen tairan olla.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe