Isä ei halua ymmärtää erilaisuuttani ja eikä se ymmärrä sairauttani tai kehitysviivästymääni ja sen takia solvaa muille ulkopuolisille tuttavillensa että se on "Nöösi" ja eikä sillä oo antaa hänelle edes matkarahaa vaikka olen vinkunu että veisi miut edes jonnekin reissuun kesälomamatkalle ja sen takia ei hyväksy minnuu sellasenaan kuin oon. Aina on ollu varattuna matkarahat mukaan, mutta kun hän ei koskaan tuu hakemaan minua ihan kotoa asti ja tulisi sisällä käymään. Tuo tollanen touhu isän käyttäytymisessä on täysin typerää. Olen myös huomannut ja kuullut et isäni on käyny minun asunnon ulko-oven takana hiiviskelemässä ja eikä juuri koputtele koskaan oveeni ja vaikka olenkin kotona. Asunkin ihan yksikseni ja sinne olen myös päässytkin ja asunut jo monta vuotta. Ymmärrän Isääni joissakin asioissa hyvin, mutta nämä tällaiset käytöstavat kuten mollaaminen ja häiriköinti oven takana kurkkiminen ovat ihan jotain muuta. Kysymys kuuluukin et miksi sellainen henkilö tekeytyy isäksi ja eikä hyväksy toisen erilaisuutta ja mollaa tuota tollaisella tavalla?
Vastaukset 1
- poikkeama x
Pyydä isääsi käyttäytymään kuten aikuisen miehen kuuluu.Jos käytös ei muutu niin tarvittaessa käyt poliisn luona ja pyydät lähestymiskieltoa. Rakastava isä rakastaa lastaan ehdoitta -lapsi syntyy sellaisena kuin syntyy,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1141586Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91837- 56737
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja144735Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35721Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat38603Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40601Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö220582- 65569
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33557