jos vaikka joku autoton turisti tulis kaupunkiinne ja haluis kattella maisemia vähän kauempana kuin Oskarinaukiolla?
Tai haluis hurauttaa vaikka Paraisille asti, eihän se oo kuin 14 km.
Onko Kaarinassa polkupyörän vuokrausmahdollisuutta
6
201
Vastaukset
- Tyhjä kunta
Kaarina on Suomen eläkeläispääkaupunki, Kaarinassa ei ole kohta muita kun eläkeläisiä, ja sitten Kaarina liitetään Turkuun.
- Supi Tokari
Ei Kaarinast oo Paraisil millimetriäkään, sillä ollaan naapurikuntalaisia.
- Polkupyöriä ei saa
Pyörätuoleja, rollaattoreita ja kainalosauvoja saa lainata terveyskeskuksesta :D
- Matkaopass
Ei hätää! Pyöriä löytyy sen verran ojista, ettei pyörän löytäminen luulisi olevan ongelma. Ehkä löydät myös "kierto"-mopon tai -auton...
- Tuorlan ihmeet
Paikka jossa on jotain katsottavaa, on Tuorlan alue. Sinne voi autolla ajaa suoraan. Toinen paikka on Kuusiston linnan rauniot. Ja autolla sinnekin, niin nähtävyydet on nähty.
- Ykkösfani
Älkääs ny. Tuorlassa on hyvät ruuat ja kaffet ja elikoita pihalla. Itte rahnutin lampaita ja juoksin kanoja karkuun, kuten Rillit Huurussa-sarjan Sheldon. Linnan raunioilla voi fiilistellä, mitä siel on ammoisina aikoina tehty ja toimia samoin. Siellä käy turisteja niin harvoin että ette narahda. Olen niin onnellinen, et muutin Turusta Kaarinaan etten ikinä lakkaa ylistämästä seutua tai teitä ihania asukkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512