jos vaikka joku autoton turisti tulis kaupunkiinne ja haluis kattella maisemia vähän kauempana kuin Oskarinaukiolla?
Tai haluis hurauttaa vaikka Paraisille asti, eihän se oo kuin 14 km.
Onko Kaarinassa polkupyörän vuokrausmahdollisuutta
6
173
Vastaukset
- Tyhjä kunta
Kaarina on Suomen eläkeläispääkaupunki, Kaarinassa ei ole kohta muita kun eläkeläisiä, ja sitten Kaarina liitetään Turkuun.
- Supi Tokari
Ei Kaarinast oo Paraisil millimetriäkään, sillä ollaan naapurikuntalaisia.
- Polkupyöriä ei saa
Pyörätuoleja, rollaattoreita ja kainalosauvoja saa lainata terveyskeskuksesta :D
- Matkaopass
Ei hätää! Pyöriä löytyy sen verran ojista, ettei pyörän löytäminen luulisi olevan ongelma. Ehkä löydät myös "kierto"-mopon tai -auton...
- Tuorlan ihmeet
Paikka jossa on jotain katsottavaa, on Tuorlan alue. Sinne voi autolla ajaa suoraan. Toinen paikka on Kuusiston linnan rauniot. Ja autolla sinnekin, niin nähtävyydet on nähty.
- Ykkösfani
Älkääs ny. Tuorlassa on hyvät ruuat ja kaffet ja elikoita pihalla. Itte rahnutin lampaita ja juoksin kanoja karkuun, kuten Rillit Huurussa-sarjan Sheldon. Linnan raunioilla voi fiilistellä, mitä siel on ammoisina aikoina tehty ja toimia samoin. Siellä käy turisteja niin harvoin että ette narahda. Olen niin onnellinen, et muutin Turusta Kaarinaan etten ikinä lakkaa ylistämästä seutua tai teitä ihania asukkaita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662922Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111626
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111874
- 57869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6805- 34780