Mua alko naurattaa niin kovasti tää kissanruokahomma. Ajatelkaa, jos kissa saisi valita, niin se valkkais ne hiiret ja myyrät ja linnut.
Mut niitähän pidettäs roskaruokana.
Mutta miksi niitä ei myydä pakasteina :D
Myydäänkö jossain pakastettuja hiiriä :D
5
161
Vastaukset
- Kyllä löytyy
Eläinkaupassa myydään pakastettuja hiiriä ja hiirenpoikasia eli pinkkejä. Niitä syötetään käärmeille.
- rajansa kaikel
yäääääääääääääk.
Mun kissa ei ainakaaaaaaan
Tai siis minä pysyn kaukana noista
- 710
Hiirikasvattajat myyvät myös, halvemmalla kuin eläinkaupassa.
- nej tack
Eläinkauppojen pakastehiirten laadusta ja tuoreudesta ei voi olla täyttä varmuutta, sillä ne saattavat olla vaikka kuinka vanhoja. Niistä ei myöskään voi taata että ne ovat lois- ja tautivapaita, sillä kaikki eivät tuhoudu pakastuksessa kuten esim. salmonella. Useat mateliaharrastajat kasvattavatkin hiirensä mieluummin itse kuin turvautuvat eläinkaupan pakasteisiin.
Mitähän kissa sulaneesta vetisestä hiirenraadosta tykkäisi? Luulisin että irvistäisi inhosta, sillä eihän se edes oikealle hiirelle tuoksu ja pakastetun lihan makukin alkaa varsin nopeasti kärsiä. - Hapuli
MIstä hiirikasvattajien yhteystietoja vois löytää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1602720
- 2011997
- 711736
- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91461Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.421457- 781143
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976