Yksityiskohtia säästelemättä... Ja kerro missä tilanteessa se tapahtui.
Kuvaile elämäsi paras orgasmi
8
9677
Vastaukset
- imutettu tyhjäksi
Tapasin hotellissa suullisesti erityisen lahjakkaan ja antautumishaluisen naisen. Kun päästiin vaatteiden riisumisen ohi, menin selälleni ja hän siihen jalkojeni väliin. Alkoi ottaa suihin, katseli samalla minua silmiin aina välillä. Imeksi, nuoleskeli ja oli seksikkään näköinen pulleine tisseineen. Kun huomasi että alan olla lähellä, voimisti imujaan. Sulin nautinnolle ja yllätyin hänen imiessään vaikka spermaa jo sykähteli, nieli ison osan ja antoi osan valua mulkunvartta pitkin. Jatkoi suullista antia imeksimällä ja nuolemalla terskaa 15 sekunnin välein ja aina tuli kuuma ryöppy ja orkkuni takaisin, tätä jatkui minuutteja ja minä olin aivan ekstaasissa. Opin sinä yönä omasta orgasmista paljon. Tuosta jatkettiin sarjaorkkuni hellitettyä samalla seisokilla nainen vatsallaan, mies takaa asennossa yhdyntään suoraan seisokin laskematta ja laukesin 10 minuutin jälkeen uudelleen erittäin voimakkaan orgasmin kera, kai herkistynyt imuista niin hyvin. Monta juttua kokeiltiin vielä tuon jälkeenkin ja kivaa oli molemmilla.
- tyhjäksi imetty
Tapasin hotellissa suullisesti erityisen lahjakkaan ja antautumishaluisen naisen. Kun päästiin vaatteiden riisumisen ohi, menin selälleni ja hän siihen jalkojeni väliin. Alkoi ottaa suihin, katseli samalla minua silmiin aina välillä. Imeksi, nuoleskeli ja oli seksikkään näköinen pulleine tisseineen. Kun huomasi että alan olla lähellä, voimisti imujaan. Sulin nautinnolle ja yllätyin hänen imiessään vaikka spermaa jo sykähteli, nieli ison osan ja antoi osan valua mulkunvartta pitkin. Jatkoi suullista antia imeksimällä ja nuolemalla terskaa 15 sekunnin välein ja aina tuli kuuma ryöppy ja orkkuni takaisin, tätä jatkui minuutteja ja minä olin aivan ekstaasissa. Opin sinä yönä omasta orgasmista paljon. Tuosta jatkettiin sarjaorkkuni hellitettyä samalla seisokilla nainen vatsallaan, mies takaa asennossa yhdyntään suoraan seisokin laskematta ja laukesin 10 minuutin jälkeen uudelleen erittäin voimakkaan orgasmin kera, kai herkistynyt imuista niin hyvin. Monta juttua kokeiltiin vielä tuon jälkeenkin ja kivaa oli molemmilla.
- 10kertainen
Olin saunan lauteilla, toinen jalka seinällä ja toinen alemmalla lauteella. Olin polttanut pilveä. Aloin hieromaan klittaa ja tuntui oikein hyvältä. Aloin lähestymään orgasmia ja tuntui niin taivaalliselta. Sitten tuli tunne että sain ihan hyvän orgasmin jo, mutta jatkoin hieromista kun en kuitenkaan ollut täysin varma koska olin pöllyssä. Niin sitten tulikin joku superorgasmi joka tuntui ainakin 10 kertaa paremmalta, kesti kauan ja kaikki muu katosi paitsi se järisyttävä nautinto. En ole koskaan saanut toiste niin mahtavaa orkkua, kaiholla muistelen tuota :)
- äiti 24
Itelle parhain orgasmi elämässä tuli viimeviikolla. Kun jätin mieheni tylysti samantien kun tuli töistä. Olen raskaana 33 viikolla. Lähtiessäni pistin puhtaan terveyssiteen housuihin. Autoon päästyäni aloin heti hieromaan alapäätä. Muutin pitkään suunniteltuun lesbosuhteeseen kauaksi ex miehestäni. Matkalla hieroessani alapäätä ja ajatellessa miehen jättämistä sain varmaan elämäni parhaan orgasmin! Ihanaa oli kerrankin tyrmätä mies. Luuli että rakastan häntä mutta en suinkaan. Raskaaksihan minä vain halusin. Olemme kavereita homopariskunnan kanssa. Lupasivat pistää molemmat paksuiks jossain vaihees
- Neito23v
Oi että, mä meinasin just kirjottaa vastaavan aiheen, mutta täällä olikin jo tämä! Siis ois aivan huikeeta joskus saada aikaiseksi miehelle todella pitkäkestoinen ja voimakas orgasmi. Tuollainen, mitä "tyhjäksi imetty" kuvaili. Tai miksei naisellekin ;) (olen bi, mutta en ole koskaan vielä harrastanut seksiä naisen kanssa).
Olen udellut monelta mieheltä, et millainen on paras orkku, mut kukaan ei oo kertonut vastaavaa! Ihana kuulla, että se on miehellekin kuitenkin mahdollista. Ellei sitten ollut provo. Haluaisin kyllä uskoa, et miehetkin voi saada todella voimakkaita orkkuja ja sarjaorgasmeja :)
Ite sain exän kerran samalta seisokilta laukeemaan 3 kertaa peräkkäin, neljännellä kerralla ite sain orgasmin, mut mies ei enää tullut. Mut yleensä miehet, joiden kanssa olen ollut, eivät saa kuin yhden orkun, ja max. toisen samalta seisokilta, tai sitten taukoa jos pitää vähän, niin useammankin kerran.
Miltä miehet eturauhasorgasmi tuntuu? Mun unelma ois saada annettua miehelle yhtä suurta nautintoa, kuin mitä itse saan, olen innokas oppimaan, mut vielä en oo onnistunut :) Vaikea toisaalta nähdä toisen pään sisälle; ehkä miehet on vain huonompia kuvailemaan orkkujaan? Mut ihan jos ajallisestikin miettii, niin kyllähän naisen orkku (yleensä) kestää kauemmin kuin miehen.
Tästä pääsenkin siihen itse asiaan, eli paras orkkuni..
Fyysisesti paras on ehdottomasti ihan vastikään saamani orkku, joka kesti pidempään kuin mitä oon koskaan aiemmin kokenut. Se alkoi tosi voimakkaasti ja kesti monta minuuttia. Sitten mies jatkoi hyvin hellästi hyväilyä, ja orgasmi vain jatkui ja jatkui. Lopulta olin niin puhki, että lihakset ei jaksaneet enää supistella merkittävästi, mutta koko keho tärisi ja tuntui, että oon saamassa suonenvetoja kaikkialle hetkellä minä hyvänsä. Aloin jo toivoa, että orgasmi loppuisi, koska aloin olla fyysisesti (ja henkisesti :D) ihan puhki. Miehen arvion mukaan sitä kesti 15-20 minuuttia, ite menetin ajantajun täysin ja tuntui kuin se ois kestänyt tunnin. Tämä siis yhdellä sormella pitkään ja huolellisesti hyväillen, syvältä emättimestä. Sen jälkeen oonki huomannut, et yhdellä sormella (yllättävää kyllä!) saan kaikkein voimakkaimmat orkut, ajan kanssa kun jaksaa - Neito23
kiihottaa.
Toinen mikä tulee mieleen, oli kun sain ekaa kertaa elämässäni klitorisorgasmin, sekin ihan tässä muutaman viikon sisään. Sain koko ajan vaan uusia ja uusia, ei niin voimakkaita kuin emätinorkut, mutta tuntui silti aivan taivaalliselta, ku en tiennyt oliko se yhtä ja samaa, vai uusia orgasmeja. Silloinkin sitä kesti useita minuutteja ja olin ihan puhki :D Ja sit ku mies työntyi sisään, sain ekalla työnnöllä orgasmin, en voinut estää sitä kun tuntui niin sairaan hyvälle (oon joskus aiemminkin saanut ekalla työnnöllä, mut silloin se ei oo tuntunu kummoselta; nyt sen sijaan klittaorkkujen jälkeen yhdyntä oli aivan taivaallista!).
Sit tietty perinteinen "kiito-orgasmi", minkä saan aika harvoin, mut se on aivan mahtava. Siis siinä tuntuu, kuin lähtis leijumaan ylöspäin, raajat tuntuu venyvän tooosi pitkiksi ja menetän ajan ja paikantajun, sekä tuntoaistin kokonaan. Lopulta tuntuu, kuin leijuisin painottomana jossain avaruudessa. Silloin en uskalla päästää ääntäkään tai liikahtaakaan, koska muuten alan "leijailla" kuin höyhen takaisin todellisuuteen ja huoneeseen ja tajuan, missä on ja mitä tapahtuu. Se on fiilis, kuin olisi ihan jossain aineissa. En yhtään tiedä, kauanko sitä kestää, ja kumma kyllä, kiito-orgasmi ei ole fyysinen (en kuulemma supistele), vaan pelkästään henkinen tajunnan räjäytys. Sen saa vain tietyllä tavalla, mutta vain jos on spesiaalifiilis. Joskus harvoin olen saanut masturboidessakin.
Ejakulaatiot tuntuu myös aika kivalle, mut ihan parhaimmalta tuntuu, kun mut "lypsetään" aivan tyhjäksi, niin että huudan, että "ei enää, mä en kestä". Se fiilis - tyhjäksi imutettu
Kuulostat myös oikein nautinnoille antautuvalta naiselta! Ihan alkoi tehdä mieli sun käsittelyyn päästä.
No tosijuttuhan tuo oli ja tosiaan opin tuon jälkeen miten pystyn helposti jopa itsekin jatkamaan kädellä heti yhdynnästäkin lauettuani orkkuani niin että alkaa ihan naurattaa hervottomana. Siis saattaa minuutteja mennä ihan vain hauskaa pitäessä pillumehuista ja spermasta liukkaalla terskan ja esinahan välisessä urassa lipsuttelemalla. Ei olis uskonut että niinkin voi orkkua jatkaa. Silti, on se vain imemällä jotenkin paljon voimakkaampi tunne vielä, ihan samaa ei voi muulla tavalla aikaansaada! Tulehan testaamaan saatko mut pidettyä orgasmissa pidempään kuin tuo mainitsemani ihana nainen onnistui. Mielelläni antaudun harjoittelukappaleeksi sulle jos tällainen 42w uros sellaiseen sulle kelpaa. Osaat sitten tyhjentää nuorempiakin kolleja oikeaoppisesti! Ja kyl mä sut voin kanssa tyhjentää. Mistäs päin noin kiimainen nuori nainen löytyy? - orgasmwithme;)
Olin yksin kotona ja mua panetti ihan kamalasti. Poikaystäväähän mulla ei tuolloin ollut, että en voinu soittaa että tulis nusasemaan mua. Otin sitten sellasen hierontalaitteen joka värisi, ja työnsin sen housuihini. Saman tien alkoi klitorista polttamaan ja tuntui kuin olisin kohdannut taivaan. Pian aloin huutamaan aivan täysiä kun se tuntui niin hyvältä! Se orgasmi kesti sellaset 10 min ja oli muuten elämäni parhaimmat minuutit ne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445805
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903231- 313126
- 592874
- 572730
- 532380
- 381834