Ajatella, että ovat jo isoja miehiä ja työnä on kirjoitella jostakin kauppiaan ja poliisin rakkaussuhteesta ja sen kiemuroista. Minua ainakin hävettäisi suunnattomasti tuollainen työ.
iltalehden toimittajat
4
1083
Vastaukset
- Opettaja
varoittavana esimerkkinä lapsille.
Jos et ahkeroi koulussa, saatat joutua toimittajaksi paskalehteen.
Hanki siis kunnon ammatti. - lukijoilla?
Miksiköhän niitä paskajuttuja kirjoitetaan? No siksipä tietenkin, että lukijat maksavat moisesta moskasta. Maksatko sinä - siinä omantunnon kysymys. Sitä saat mitä luet. mj.
- tommy vaan
Olenkin joskus miettinyt, että kumpi on tyhmempää... kirjoitella niitä juttuja vai lukea/ostaa niitä juttuja.... niin. Toisaalta, ollaan me kuluttajat kyllä todella aivottomia, jos me pidetään yllä tuollaisia roskalehtiä. Lukiessanne miettikää joskus, että mitä soopaa/roskaa ne lehdet edustaa.
- toimittajaksi
tommy vaan kirjoitti:
Olenkin joskus miettinyt, että kumpi on tyhmempää... kirjoitella niitä juttuja vai lukea/ostaa niitä juttuja.... niin. Toisaalta, ollaan me kuluttajat kyllä todella aivottomia, jos me pidetään yllä tuollaisia roskalehtiä. Lukiessanne miettikää joskus, että mitä soopaa/roskaa ne lehdet edustaa.
Olen toimittaja. Olen hakenut työhön Iltasanomiin ja Iltalehteen. En ole päässyt. vaikka on ylempi korkeakoulututkinto ja toimitttajakokemusta. Ei sinne niin vaan pääse. Älkää olko kateita toimittajien työstä. Pääsisinpä itse sinne haastattelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750