Onko Orivedellä mitään hyvää? Laittakaa tähän ruusuja risujen sijaan!
Hyvää Orivedellä?
20
607
Vastaukset
- 2+9
1) Kiusaaja on siellä kuningas/kuningatar niin kouluissa kuin työpaikoilla.
2) Siellä saa laittomasti ampua karhuja ja yrittää polttaa lapsensa elävänä polttouhrina. Saa ampua järeillä aseilla ympäri kunnan keskeisten alueiden. Tällaisista teoista ei tule Orivedellä tekoja vastaavia tuntuvia rangaistuksia, kuten muualla Suomessa.
3) Siellä saa pulsut remuta ja liata kunnan keskeisimmät paikat.
4) Sieltä pääsee pois. - Pässi Valkama
Parasta Orivedellä on voitelu ja suhteet.
Toiseksi parasta on järjenkäyttö kunnallisessa päätöksen teossa.- rahat
Siisa järjetön rahan käyttökö?
- Minun mielestäni
ihan hyvä paikka asua. Minä asun kylläkin maaseudulla. Mukavat järvet uida, kalastaa ja veneillä. Keskustassa ihan hyvät ruoka kaupat, hierojat, kampaajat, huoltoasemat ja autovaraosa liikkeet. Myös pienempiä kouluja missä lasten hyvä käydä ja mukavat päivähoito paikat.
- Naapuritparasta
Lyhyt matka Tampereelle ja Jämsään.
- Sahalle pääsin
Lyhyt matka sahalle töihin Juupajoelle
- 26on26on
Hyvä henki kouluissa ja monissa päiväkodeissa. Liikuntamahdollisuudet hyvät.
- john. 1 46
"Voiko Orivedeltä tulla mitään hyvää?"
- Minun mielestäni
On täällä paljon hyviä asioita. :) Jos täällä ei tykkää asua ja olla niin aina voi muuttaa pois. Meidän perhe on viihtynyt todella hyvin. Ainahan on myös niitä negatiivisia puolia, mutta kaikenkaikkiaan lapsien kanssa viihdytty todella hyvin.
- kahvipannu
Orivedestä en löydä mitään muuta hyvää kuin kahvilat. Ainakin siellä lasten suojelu ei toimi lainkaan, on paljon lapsia joilla perheasiat päin helvettiä ja silti kukaan ei tee asioille mitään.
- Maksetaan velat?
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/protestit/protesti-320017/?n= Orivedellä on Kreikan malli talouden hoidossa.
- Minun mielestäni
Eiköhän maksuhäiriö merkintöjä löydy joka kaupungista ja kunnasta.
Eikös aloittaja kysynyt mitä hyvää on Orivedellä?
Miksi aina täytyy vääntä asiat negatiiviseksi?- Oriveteläinen sosial
Ei ole ihan tavallista että konkurssipesä hakee toiselle maksuhäiriömerkintöjä........tämä kertoo oriveteläisestä katkeruudesta, jos en minä niin ei hänkään.......
- Mukava paikka
En löydä Orivedestä mitään negatiivista niin niitä en luettele. Kaikki on mielestäni täällä hyvin. Tykkään asua ja ihmiset ovat mukavia. Kaikki tarvittava palvelu löytyy ja jos jotain erikoista nyt tarvii niin Tampere on äkkiä ysitietä pitkin saavutettu.
- Potkuja Pässi Veelle
Oriveellä on hyvää kun aloitetaan yt-neuvottelut. Saas nähdä mitä kähmintää niissäkin tulee, sulle ja mullle, muttei sille
- raimo eskelinen
No ainaskii Einarin peenis maistuu hyvälle!
- Positiivista
Lasten hoitopaikat on ollut todella positiivinen yllätys meille!
- Orivesi järjen pesä
Hyvää on et Orivesi sai valtiolta avustusta
- goorivesi
Pienten palvelujen putiikit, kuten Oriveden pyörä, Sinjart ja muut vastaavat joissa saa hyvää asiakaspalvelua
- Eiminullamoitteita
Ihmisten ystävällisyys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455907Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304334Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212490Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1671346Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331247- 351024
- 171964