maatalon emäntää

nuori isäntä

haave päästä apumieheksi emännälle päivän töihin.
emäntä saisi kiusoitella renkiä kokopäivän töidenlomassa
ja vasta iltalypsyn jälkeen emäntä tarjoaisi palkan.

renki emäntä juttua onko kenellä kokemuksia
kertokaa! maalaiserotiikkaa haen.

22

9315

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevennä.

      Kokemusta on ratsutallilta joka sijaitsi maaseudulla, työnantajana nainen samaa ikäluokkaa, palkkani tuli rahassa tililleni, toki halu kypsyi ajan kuluessa. Ollessani yksin saunomassa rantasaunalla emäntä nousi alastomana viereeni lauteille, se oli alkua tuleville saunomisille, työsuhde sai eroottisen lisän. Ei fantasia, vaan tosi.

    • Maataloissa sattuu ja tapahtuu ja ne Emännät ovat melkoisen topakoita naisia. Aikoinani kuulin tosi tarinan yhdeltä piialta, joka oli ollut maatalossa kesätöissä. Siellä oli myös nuori renkipoika jota emäntä piti tiukasti kurissa ja nuhteessa.

      Emäntö oikeasti nöyryytti poikaa pukemalla sille mekon päälle ja kaikin luinkin vastaavin tavoin. Lattiat piti pestä perinteisesti kontillaan rätillä.

      Navettakeittiössä riisutti pojan tuon piikaharjoittelijan nähden ja pesi siellä kylmällä sesiletkulla. Ihannkaikkea en edes muista mutta oli siis todellista ja melkoisen karua.

    • nuori isäntä

      kerro ihmeessä lisää ratsutallin tapahtumista.
      kyllä ne hevosnaiset monesti on iloa silmälle!

    • nuori isäntä

      kertokaa onko kokemuksia.
      eikö näin syysaikaan lomien aikaa
      tarvetta apumiehelle. lähtikö isäntä
      lomalle?

    • Anonyymi

      Sain urkan maalaistalon metsätöihin kun on koneet ja kaikki. Muutaman päivän jälkeen huomasin kuinka emäntää Saaraa pidettiin huonosti, kahtena iltana isäntä juopotteli ja ärisi Saaralle, katsoin Saaraa kun se vilkaisi aina isäntää Reinoa joka metelöi. Siitä sain selville miksi pitää myydä puuta isäntä ryyppää. Perjantaina tuli pihaan poliisit paikalla juoksin paikalle Saara sanoi että Reinolla riitaa naapurin kanssa ja joutuu putkaan, sanoin tutulle poliisille pitkäänkö voitte pitää että oppisi, mietti sunnuntaina päästetään kerron sille että tutkimus kesken. Kun porukka lähti menin sisälle Saara itkeskeli tiesin että joskus käy näin halasin Saaraa oli varautunut sitten hyväksy oli pehmeän tuntuinen, annoin suukon poskelle ja sanoin päästävät vasta sunnuntaina pois nyt saat olla vapaasti. Saara oli iloisena otti vielä meille hyvät juomat nauro ei oteta liikaa joudutaan Reinon kanssa samaan putkaan hitto kun nauroin Saarakin nauroi sai sanottua kohta menee kusi housuun ja sitä naurettiin pitkään. Teimme yhdessä ruokaa kun katsoin hänen silmiin vierestä ne on kauniin ruskeat kerroin sun silmiin tarttuu kiinni rutisti kiitos. Käytiin saunassa, erikseen istuttiin pirtissä, pyysin Saaraa istumaan penkin päähän kampaan pitkän tumman tukan, että mitä kampaan sun tukan. No sen saat tehdä ukko ei koskaan. Otin pienen siivun kerrallaan että saan pitkään olla vieressä. Saara kääntyili ja huomasin nännit oli pitkänä välillä haistelin hiuksia Saara käytti silmiä kiinni, mitäpesuainetta nuuskasin korvan takaa uudestaan aivan kuin olisi nojanut vastaan. Kunsain harjattus pidin lantiosta kiinni ja varsin nuuskin kummaltakin puolen sanoin märkä tukka on hyvän tuoksuinen. Saara nousi ja kävi päällensä kesä mekon, en käytä tätä kun mieheni ei tykkää, näkyy kuulema liikaa no tules tänne kokeilin jus polvet näkyy, rinta-aukosta ei liikaa, ja kauniit rinnat ne pitäänäkyäkkin.
      tehtiin paukut Saara liiteli eritavalla liikkui pehmeästi ei näkymättömästi. Radiosta kuului hyvää musiikkia pyysin tanssimaan smmutti valot verhot kiinni. Pokkasin ja tanssittiin olkoi olla vapautunut tanssi aivan ihanasti vartaloa vasten pää kaulassa. Vaikka kappale loppui ja uutta odotellessa tansittiin jos vähän kiristin otetta vastas kädellä, sanoin en nää sun silmiä kun on pimeä, katsoi aivan läheltä, silmät säkenöi suudeltiin ja suudeltiin, kuiskas Esa ei mitään ja suudeltiin. Istuimme vähän aikaa sanoin hyvää yötä tuli eteen suuteli, siitä tulee hvvä. Käveltiin makkariin avasin sievästi kesämekon alla oli vain pikkarit nakkasin kaikki pois Saara tuli viereen ei Reino ole koskaan minua lyönyt vituttaa vain se viinan juonti. Suutelin Saara ja sitten rintoja suutelin ja hyväilin pitkään Saara huokaili kun suutlin pilluaa yritti estellä mutta levitin jalkoja ja vastarinta kaikkosi oi kun on hyvää ja työnsi lantiota piti tukasta kinni kovemmin ja kovemmin ja laukesi huusi ja tuli vähän pissaakin. Tulin viereen rutisti ja halasi olin jossakin en tiedä aidosti halasi näin silmissä iloa. Kosketti kalua, saanko laskeutui ja otti suuhun ihanan kova piti kaksin käsin kiinni ja imi ja nuoli kääntyi tule kun pääsin sisään katsoin Saaraa parin sentin päästä oli kiva katsoa kuinka silmät välähteli kuiski ihanaa tunnetko, puristeli pillun lihaksilla sulla seisoo kovana ja isona tuntuu että saan pieniä koko ajan haluan sinua haluan sinua äkkiä Saara veti kiinni ja alkoi tulla silloin laukesin laskin parinviikon lastin Saara rutisti ihanan lämmintä. Makasimme jonkin aikaa, nukahdimme vähän. Heräsin kun Saara tuli pesulta, antoi suukon hei gikolo pesulle. Saara odotti sängyssä menin makuulleen Saara sanoi haluan nähdä sen alustahyväili kalua katsoi vierestä sormet liikkui pitkin vartta annoin kalun nosta itsekseen se nytkähteli ja alkoi kovettua kun se oli kovana imi sitä kertoi tykkään kalun mausta mutta sitä ei saa olisin huora jos imisin ukkoa kerroin kuinka tunnen kielen liikkeet ja terskan alaosa on herkkä kosketteli sitä kielellä sanoin älä ei lopettanut sanoin kohta painoin kaksin käsin juuresta tuntui kun kalu räjähtäisi kun tunsi sykähtävän nostti päätä spermaa tuli naamalle suuhun pitkiä ruiskauksia oikein kiveksissä tuntui Saara suuteli kalua ja nuoli minkä voi kävi pesulla ei naapurin rouvat ole kateellisia ja nauroi aina vähän päästä nauroi pukkasin kylkeen ei kaise hutsuna olo naurata silloin nauroi ääneen. aamulla kahvipöydässä näytin poskea juoksi peilin eteen mitä nauroin hyppäsi syliin ja suudeltiin pitkään, nyt gikolo töihin. Saaralla oli mini hame ja tiukka pusero päällä tukka ponnarilla, Kertoi että 17v kun oli setä oli aina kiusannut ottanut syliin ja rutistellut vähän oli käynyt kuumana muttaei uskaltanut näyttää sitä. Kaappasin penkille syliin hieroin rintoja kerroin nähän on kasvanut ja kokeilin pillua ja karvoja ei ole kasvanut vielä Saara rimpili mutta vedin pikkarit pois ja istutin kalun päällealkoi mieletön nainti Saara huusi kiimasta ja saatiin kunnon orgasmit pyyhki kummankin ja sanoi mitä se setä näin. Nyt saunaan.

      • Anonyymi

        Tää on niin ällöä lukea, sulla on tarina jokaiseen tilanteeseen. Tiedätkö pervo pena, et sun tarinoista tunnistaa sut. Yöööök, onko elämä kuivaa


    • Anonyymi

      Minä olin korjaillut rakennuksia jo viikon isäntä lähti juopottelureissulle perjantaina. Kävin navetalla ja kerroin emännälle sanoi se käy yhtä leskeä naimassa silloin tällöin haisee pillulle kun tulee. Lämmitetään sauna niin pestään pillu niin ei haise, menetkös siitä mutta lammitä se sauna. Otettiin emännän kanssa isännän kossua raakana sanoin sauna on lämmin tulenko pesemään, meni ovesta huusi vai pesemään. Menin saunaan istuin lauteille, et sinä Esko olisi saanut tulla tulee juoruja. Älä Merja huolehi on pimeää ei kukaan näe ja halasin. Kokeilin Merjan rintoja, älä Esko älä hieroin ja sanoin sinulla isot kauniit tissit jos vähän Merja antoi hyväillä työnsi rintoja eteenpäin, vai on hyväile sitten suukotin nännejä Merja vähän esteli mutta imin kiivaana , voi sinua sinullahan kalu kasvaa voi hyvänen aika kun on iso. Työnsin sormet pilluun ja hieroin, Merja kokeile kokeile minua käsi otti varovasti kiinni luoja kun on kova ja kuuma Levitin Merjan jalkoja anna tulen lähelle anna, no jos lähelle sormetin ja terska oli aivan huulilla imin rintoja Merja nojasi taakseppäin, tämä ei ole oikein ei näykin nännejä Merja piti päästä kiinni työnnyin lähelle tunsin pillun suun painoin sisään EIII EIII Merja äänteli työntelin vähän aikaa Merja otti kiinni , miten voikin haluttaa. Saanhan panna kun ukkosi panee leskeä. Se leski onkin vähän löysä kuulema, niin olen minäkin ja levitti jalkoja voi kun vieras kyrpä tuntuu sairaan hyvältä, paneskeltiin aika pitkään kunnes Merja tarrasi kiinni veti syvälle ja laukesi laskin samalla sisään, katsottiin toisia ja naurettiin. Tuvassa juotiin iltakahvit ja sammuteltiin enimmät valot, kävin laittamassa oven lukkoon. Miksi sinä lukkoon laitot, katsoin Merjaa koska minä tulen Merja kierti pöytää älä älä edes ajattele. Merja meni makkariin pidin ovesta Merja meni sängyn viereen, tiedätkö Esko en anna suosiolla pyöritin Merjaa ja sain paidan pois pukkasin sänkyyn ja vedin alkkarit Merja peräänty päätyyn , suutelin jalkoja ja pidin niistä kiinnipidin jaloista ja nuolin pillua Merja kiemurteli et saa et mutta antoi periksi nuolin ja sormetin, Eskooo ei jatkoin nuolemista ja nousin ylemmäs nykäsin jaloista ja panin sisään katsoin Merjaa, ei sais ei pidin käsistä kiinni ja imin rintoja Merja kuiskas otat väkisin renki otaa väkisin kostui lisää kerroin emäntä saa nyt kunnolla. Voi että iso kalu halkaisee minut ja lantio otti vastaan nain kuin väkisin Merja sai pieniä orgasmeja kunnes nosti jalat ja huusi nyt tulee spermaa laukesin sisänn. Kainalossa Merja sanoi ukko vain pistää sisään ja lähtee en kerkiä yhtään mukaan, sinä annat nauttia , nytkin haluttaa vai miten tämä ressu voi hyväili hiljaa hei tämä taas laskeutui ja imi kovaksi, saank tulla päälle, olen sinun kiimanen emäntä alkoi naimaan kalu ihan sisässä , kerroin mitä jos uittomiehet kaikki käy naimassa, antaa tulla annan pillua kaikille, vatsa kastui kiimanesteistä kun Merja kuvitteli joukkopanoa eiiii Eskooo ja alkoi hutaa ja täristä laukesin mutta ei paljon tullut sykki kyllä useasti. aamulla sain kupin kahvia sänkyyn hieroin rintoja Esko ukko tulee milloin sattuu nouse voin petata uudet lakanat.
      Iltapäivällä soi puhelin kun oltiin syömässä Merja vastasi käntyi Ukko on vielä tosi humalassa kylällä ja joutu vissiin putkaan, no soita ja kysy, laski luurin pääsee aamulla nousin menin Merjan taakse, avasin hitaasti puseroa sain rinnat käsiin kun puhelin soi Merjan sisko soitti ukkosi joutui kuulema putkaan niin joutu puhuivat kaikkea hieroin rintoja ja pikkarin päältä pillua Merja puisteli päätä lopeta jatkoin hyväilyä laskin pikkarit ja tuikkasin sisään aiih, mitä tapahtui kuului puhelimesta, ei mitään poltin sormea ja pyllisti samalla, siskonsa kertoi sinulla on se renki anna sille pillua kun olet yksin, en kai minä kellekkään pillua anna ja pyllisti lisää laittoi puhelimen kiinni. Panin niin että läiske kävi Mervi tuli äkkiä polvet meinas pettää. Kuiskas meillä on koko yö aikaa.

      • Anonyymi

        Eikä asian tajuamiseen mennyt kuin vaivaiset seitsemän vuotta.


    • Anonyymi

      Tulin kotipaikalle lomalle, autettiin isän kanssa naapurin leskeä. Töiden päälle oli sauna lämmin, isä joutui lähtemään omalle tilalle. Nauroin nyt sinun pitää saunottaa minua kun isä lähti. Martta nauroi ne ajat on mennyt ohi. Kävin saunassa ja tulin olkkariin,

      Martta meni saunaan, istuin keittiössä otin kossua odotellessa. Martta tuli saunasta iso pyyhe päällä tuli keittiöön, koppasin takaa halaukseen, mitä se Martta ujosteli ja samalla hieroin rintoja Martta piti pyyhettä että ei tipu, sain vapaasti hyväillä yritti perääntyä työnsin kädet pyyhkeen sisään ja tunsin isot rinnat paljaana kyllä sieltä nännit löytyi heti Martta sanoi et saisi näin kuiskasin korvaan saanhan vähän ja jatkoin Martta sanoi hyvältähän tuo tuntuu.
      Suutelin niskaa tuoksut hyvältä toisella kädellä yritin kokeilla pillua meni kumaraan älä nyt sieltä karvainen pillu oli jo kasissä työnsin sisään sormet kastui kunnolla , anna vähän kokeilen Martta vähän epäröi mutta sai kokeilla kunnolla, nykäisin pyyhkeen pois.
      Martta näki kovan kyrvän työnnin sen jalkojen väliin ja työntelin pillua vastaan kuiskasin saan kai vähän kokeilla ja nostin kädellä kalun huulille, Jarkkooo ei me voida silloin oli jo sisällä enää Martta ei estellyt kun menin pohjaan huokaili voi luoja en ole vuosiin saanut. Kysyi vuosiin onko isä käynyt täällä antoi naida jonkin aikaa kuiskas on se muutaman kerran voi luoja kun tuntuu pillu äänti märällä äänellä.
      Martta makasi tiskipöytään hieroin kädellä pillua Martta alkoi saada ulisi koko ajan kuiskasin nyt siitän sinua työnti pillua taakse siitä siitä kun laskin sisään jalat melkein petti istui kalun varassa. Martta kääntyi sinä saakelin sonni pitää lähteä uudelleen saunaan. Tuli saunasta alasti vetäisin sohvalle ja syliin,
      Martta kääny minuun päin, Martan isot rinnat roikkui edessä imin ja suukotin niitä Martta sanoi tulen hulluksi kuin nuorena kun rintoja hyväillään, voi mikä täällä liikui niin että kalu solahti sisään. Suutelin Marttaa ja sanoin, eikö ollut jo aika suukotteli minua. Jarkko en olisi uskonut päivällä että saan noin nuorta kyrpää ja koko yön pidin leveistä lantioista kiinni vedin syvälle sisään sanoin nyt olet minun Martta nojasi taakseppäin rinnat oli edessä näykin nännejä Martta kiljui nyt naidaan koko ilta. Martta oli onnellisen näköinen koko illan kun sanoin Marttaaa kontalleen meni vähän häpeissään työnsin sisään, sanoi olenko huono nainen ?
      Sanoin olet sinä annat pillua nyt aamuun asti Martta huokaili tuntuukin että olen huora kun annan helposti jyystin kunnolla pohjaan ja laukesin sisään Martta lyyhisty ja huusi panin latiaa vasten. Martta makoili lattialla annoin tyynyn ja viltin, nauroi ja katsoi minua olen minä hutsu mutta tuntuu hyvältä olet ihana.
      Jatkuu ....

    • Anonyymi

      Seitsemän vuotta sitten maalaisasetusta oli nykyistä enemmän.

    • Anonyymi

      Olin nuorena maatilantöissä maaseudulla kun muuta ei ollut. Emäntä oli noin 50v rehevärintainen oikea maatilan emäntä. Tehtiin yhdessä töitä kun isäntä oli muualla töissä. Seurasin emäntää useasti kun rinnat heilui vapaana navetta-asun alla.
      Oltiin seivästämässä heiniä ja oli kuuma välillä pidettiin taukoa ja juotiin kotikaljaa.
      Emännän hiostunut paita toi rinnat hyvin esille ja ne nännit oli pitkät.
      Makoilin heinäläjässä ja emäntä toi kaljaa lasissa ja kompastu viereen nauroi kun kaljat lensi minun päällekääntyi kyljelleen ja vakavoitu sanoi kuule Heikki sinä olet vahdannut minua monta päivää näitäkö katselet ja näytti rinnat ja työnsi lähelle, hämmästyi kun otin kinni ja imin nännejä sain imastua kummastakin muutaman kerran esteli ja katseli ympärille imin lisää alkoihuokailemaan olet sinä innokas ajattelin kokeilla hameen alle vastassa oli paljas pillu työnsin sormet väkisin sisään ja imin lisää emäntä huokaili ei kai me ja katseli ympärilleen menin haarojen väliin ja makasin päällä availin housuja ja emännän jalat oli jo levällään ei kerinnyt estää kun työnnyin pilluun huokasi pari kertaa ja sitten veti lähelle kuiskasi sitten nopeaan olihan märkä pillu se suorastaan lotisi kun nain nuoruuden innolla näykin nännejä minkä voin emäntä kuiski tule jo jaksoin yllättävän pitkään emäntä piti pakaroista välillä pitkään syvällä kuiski saat panna sisään kun laukesin rutisti kunnolla antoi suukon ja sanoi katsotaan ympärille ennenkuin noustaan. Loppu päivän oli hyvällä tuulella.
      Työn jälkeen sauna oli lämmin olin saunassa kun näin että tuo pyyhettä seisoin sisällä kalu pystyssä katsoi ovelta ja pani lukkoon nojasi pieneen pöytään panin takaa kuiski on sinun nuori kalu kova ja ihana leivoin rintoja samalla nyt emäntäkin sai oman orgasmin ulisi oudosti kun laskin sisään huusi syvälle sitten nousi ja suukotti, osaat varmaan pestä itse.
      Seuraavana päivänä satoi ei ollut kiirettä pellolle, kun isäntä oli mennyt autolla töihin Martta tuli eteen ja sanoin lähdet tänään vissiin kotia kuten oli puhe ja hieroi sievästi rintoja ja hymyili, sanoin kokeil tuntuu niin hyvältä hyväilin rintoja yöpaidan läpi kokeilin haaroista Martta huokaili olen huono nainen olen huono ja antoi hyväillä kuiskasin olet huono olet märkä Martta kuiskasi kokeile kunnolla veti minut lattialle ja istui päälle istui märän pillun kalun päälle huokaili olen huono nainen kuiskasin kun kalu oli pohjassa haluatko olla huono Martta nauroi haluan ja haluan kunnolla olla leviä lantio liikkui nopeasti kuiskas tunnetko kuinka olen märkä haluan antaa pillua kysyin haluatko olla huora huokasi haluan ja liikkui hurjana haluan nyt ja myöhemmin kun tuli laski samalla vähän pissaa ja kiljahteli vetäyty pois ja otti suuhun imi kunnolla ja runkkasi lipoi kielellä ja odotti että tulen antoi lentää kasvoille ja imi vielä pitkään.
      Kun olinlähdössä kuiskasi ethän kerro sanoin en kerro jos annat myöhemminkin halasi ja kuiskasi tottakai annan haluan olla sinun huono nainen odotan sitä kun tulet.

    • Anonyymi

      Ainakin minä haluaisin tavata tämän emännän! Uskon että hän osaa tehdä karjakkona vaikka mitä tahansa!!

    • Anonyymi

      Kertokaa mitä kaikkea tällainen emännän työhön kuuluu?

    • Anonyymi

      Eivätkö nämä emännät olekin koulutettu myös salaa?? 😀

    • Anonyymi

      Ole poika varovainen!

    • Anonyymi

      Ennen maalla olin renkinä mielellään emännälle joka oli raskaana, jos pääsi väleihin emännän kanssa sai naida vaikka joka päivä ei ollut huolta raskaaksi tulemisesta,
      Nain uskvaista emäntää kesän synnytti syksyllä, seuraavana kesänä sama hommma mies oli päivätöissä aina kesällä. Oli tiukat turpeat rinnat kun odotti yhtenä viikkona nain kolmesti päivässä nauroi kestääkö kunto, kysyin antaako muille katsoi vain.
      Minun serkku tuli kesällä, kysyin saadaanko molemmat olla töissä palkka vaan yhdelle,
      Kerroin serkulle milloin yllättää ja kiinihän jäätiin, sanoin emännälle anna sillekin niin ei kerro, Serkku polki emäntä makuuhuoneesa pian meni siihen että vuoroin pantiin emäntä antoi ja varoitteli että tämä ei saa levitä eteenpäin.

      Meni yli kymmenen vuotta kun näin marketissa oli jo harmaa tukka mutta hyvässä kunnossa sanoin sinä se pysyt nättinä. Tuli puhetta siitä ajasta nauroi oli joku kriisi ja sinä olit nuori ja innokas katseli ympärilleen onhan pysynyt salassa sanoin on on.Asun muuten nyt tuossa hotellissa soita syödään vaikka ja annoin kortin katsoi silmiin oikein kortti ja vielä syömään.
      Soitti olen alhaalla, menin ja halasin sanoi heti respalle joka oli tuttu, serkun poika tarjoaa. Syötiin ja naurettiin mitä kaikkea on tapahtunut silloin ja myöhemmin otti viiniä nauroi enää ei ole niin kiellettyä.
      Noustiin huoneeseen annoin viiniä lisää seisoskeltiin sanoin jännittääkö hymyili laskin lasin ja suutelin sama pehmyt suudelma sanoin haluttaa ja koko yö nyt nauroi vapaasti sillai kuin ennen sanoin samalla lailla.
      Meni hetki kun oli sylissä ja kalu sisässä kuiskas se oli ihanaa aikaa olin teidän ilotyttö iltaisin olin toisinaan ihan törröllään odotin seuraavaa päivää kun muistelen päivät meni nopeaan kun tiesi saan ja paljon.
      Silittelin Elvin tukkaa ja suutelin kysyin onko kohdeltu hyvin halasi on ja alkoi liikkua kuiskas tätä vapautta olen kaivannut imin rintoja Elvi huokaili olen vanha huora topuutelin ei noin saa sanoa nauroi olit ilotyttö, nytkin tuntuu että pillun pitäisi levitä että saan syvemmälle ja levitti jalkoja koskin pyllyyn huokasi tuota olen kaivannut hieroin lisää Elvi laukesi yhtä äkkiä vapisi ja halasi kuiskas pillu muisti ja jatkoi nyt vain nautittiin kun painoin lantiosta kuiskas ihanaa ja nai kovaa huusi kun laskin sisään. Elvi nousi ja piti paperia käytiin pesulla istuttiin alasti Elvi oli vieressä Elvi näytti kuvia tyttö jatkaa katsoin tyttöä kysyin pääsenkö rengiksi Elvi löi tyynyllä sanoin saman näköinen kuin sinä silloin, katsoi kuvaa ei ihme että pantiin olin niin nuori.
      Elvi kääntyi ja silitteli kalua antoi siihen suukon ja sanoi miksi haluan nyt imeä kotona en koskaan ja otti syvälle työnsin lattialle ja menin alle Elvi laski pilluaan suuhun katsoin uskovaisen leviä kiinteä pylly antaa nuolla jalat leveni Elvi imi hellästi ja hyväili kiveksiä huokasi ihana tuntuinen työnsin sormea pyllyyn Elvi nosti pyllyä ja kuiskas haluatko sinne se on neitsyt liikutin sormea pillu hieroi nopeaan huusi sinne haluan.
      Elvillä oli voidetta nauroi ei tämä tähän ole tarkoitettu imi kalua taas kuntoon levitti voidetta kunnolla meni haara-asentoon liikuttelin kalua pyllyn reijällä painoin lipsahti sisään Elvi huusi eiii odotin kuiskas sievästi ja se liukui sisään Elvi huokali olen hullu annan panna pyllyyn liikutin sievästi huokali luoja se tuntuu hyvältä kuiski pane kokonaan kokonaan työnsin syvään näin hieroo pilluaan panin ensikertaa pyllyyn ja oli hyvän tuntuista Elvi halusi oikein kunnolla panin ja Elvi sai orgasmin pyysi vaan lisää laukesin huusi nyt tuntuu se lentää jonnekkin kun noustiin pestiin hyvin.
      Elvi sanoi nyt levähdetään heräsin aamuyöllä harmaa tukka liikkui kalun päällä nousi ja nauroi on pakko saada ennen kuin lähden rakasteltiin nätisti.
      Elvi laittoi itseään lähtö kuntoon sanoi olen tehnyt syntiä kymmenen vuoden edestä mutta kestän.
      Yllätyin kun soitti tyttö tarvii henkistä apua voitko auttaa. Otin taas huoneen, tyttö tuli katsoin tarvii muuta kuin henkistä, istuttiin ja puhuttiin ja seksi siinä tuli esille, sanoi suoraan ei enää maistu. Sanoin ota liivit pois vaikka vessassa tuli punastellen kysyi miksi. Laitoin istumaan tuolille menin taakse ja ksanoin kerro mitä haaveilet hieroin sievästi hartoita kun kertoi näin että nännit oli pitkinä hieroin sievästi rintoja katsoi ylös ja jatkoi aina samaa nostin seisomaan hyväilin hameen päältä kysyin miltä tuntuu sanoi haluttaa hyvälin kyykyllään käsillä molempia jalkoja ylös asti työnnin pään hameen alle levitti heti jalkoja haistoin kiiman koskin sormella sievästi kuiskasi tuntuu kuin joku varkain koskee laskin housuja piti ensin käsillään hameen päätä että en laske sitten löysäsi huulet oli turpeat koskettelin niitä ne valui käänsin tytön nyt olin edessä työnsin kielen sisäänpainoi päätä ja vapisi kuiskas tätä olen haaveillut nousin ja riisuttiin tyttö katsoi kalua laskeutu ja otti suuhun imi hellästi katsoi välillä ylös nousi ja kysyi onko äiti katsoin tyttöä ja työnsin sänkyyn ja imin niin että kiljui haluasta.

      • Anonyymi

        Saara sanoi minun kasvatus ei salli tätä, nousin päälle antoi halusta kuiskas olen raskaana halut kasvoi enemnän Saara antoi ja piehtaroi kun sai orgasmia raapi selästä laukesin sisään.
        Saara sanoi epäilin äitiä usein oli niin onnellinen siellä metsässä, en moiti ikävää siellä välillä on.
        Kääntyi rinnan päälle kysyi oliko äiti hyvä sanoin on vieläkin nuorena tuli hulluksi kun nai takaa suukotti rintaa nauroi niin minäkin ja kääntyi, katsoin voi mitkä pakarat hyväilin sormella sievästi ja painautin pyllyyn kiljahti sanoi olen haaveillut monesti että saan isoa takaapäin, nousin päälle koskettelin kalulla ja laskeuduin alemmas kalu koski pyllyyn pidin siinä Saara sanoi voi hurja ja nosteli vähän kävi jo sentin sisässä Saara vapisi kuiskas en uskalla siirsin alemmas miten lantio voikin kääntyä ottamaan kalua niin painuin sisään sanoin silmät kiinni kuiskasin olet henälaossa kaadut vatsalleen vieras näkee ihanan pillun ja työntyy Saara kiljui niin se tekee ja minä annan liikutin kalua tosi märässä pillussa Saara sanoi panee paljaalla terska isona voi luoja se vain työntyy, työnsin samalla pylly vapisi jalat vapisi huusi peittoon kun laukesin nousin viereen Saara sanoi annan olla siellä on lämmintä ja vavahteli.
        Saara pukeutu ja sanoi ensikesän olen yksin mies hyvän ulkomaan komennuksen halasi vielä kuiskas kiitos sanoi hiljaa korvaan onko äiti tyytyväinen oikeasti, kertoi voit auttaa en kerro äidille miten autoit.
        Meni jonkin aikaa Elvi soitti sanoi kiitos sinulle en kysy mitään tiedän sait sen antamaan kunnolla sen näkee äiti tyttärestä. En unohda sinua voin yllättää


      • Anonyymi

        Spedellä on mania päällä kun non stoppina suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa


    • Anonyymi

      Lähinaapurissa oli nelikymppinen emäntä isäntä oli vanhempi ja joi aika paljon. Elina soitti että Urho on loukannut itsensä päissään ja on sairaalassa voinko tulla avuksi navettaan olin parikymppinen poika silloin. Sanoin taitaa alkaa haisemaan navetalle nauroi puhelimessa saunassa se paestään pois.
      Olin navettahommissa aika onneton Elina neuvoi mitä tehdä, Elinalla oli päällä sinertävä navetta-asu katselin vankkoja jalkoja jotka vilahteli sen pyöriessä navetassa myös rinnat viehätti ne oli aika isot mutta terhakkaan näköiset.
      Saatiin työt tehtyä ja sauna lämpimäksi Elina soitti sairaalaan ei pääse Urho vielä pois olivat sanoneet. Elina houkutteli jos vielä huommenna olisin apuna ja haki Urhon viinapullon tehtiin paukkuja melkein pullo tyhjäksi, tuli saunaanlähtöaika sain mennä ensin istuin lauteillakun Elina tuli ovelle tässä on pyyhe ja kunnon pesuainetta, Elina katsoi kaarevaa kalua ja hymyili oletko pessyt kunnolla sanoin tule pesemään pani oven kiinni. Istuin lämpimässä kun ovi aukeni Elina tuli alasti nyt näin rinnat paljaana Elina tuli viereen se ei auttanut yhtään vaan kalu ponnahti esiin katsoin avuttomana Elina kysyi haluttaako pillua olen jo raskaana ei vielä näy.
      Nousin pesemään kalu jo vähän laskeutu Elina katsoi ja laskeutu alas pillun näkeminen sai kalun nousemaan Elina tarttui kiinni ja liikutti kättään kehui on kova ja isompi kuin Urholla yritin perääntyä Elina veti kiinni nosti käteni rinnoilleen nauroi koske kun olet illan katsellut niitä ensi kertaa sain koskea täyteläisiin rintoihin Elina käski imeä niitä tuntui että kalu ratkeaa elina nojasi lauteeseen ja veti lähelle piti kalusta ja ohjasi sisään pillu olilämmin ja liukas Elina kuiskas teen sinusta miehen panin litisevää pillua nuoruuden innolla kun alkoi tuntua että laukean Elina piti kiinni sanoi anna tulla painoin kunnolla ja laukesin Elina halasi olet ihana ja alkoi pesemään ja pesi kalun.
      Sisällä käveli saunatakki päällä minulla oli vain pyyhe kun huomasi kalun seisovan veti sänkyyn ja otti kalun suuhun imi ja ja kääntyi seljälleen panin toistamiseen liukasta pillua Elina kehui että olen tosi mies jaksan heti uudestaan naitiin vielä kaksi kertaa aamuun mennessä.
      Taas navettaan sonni oli levoton Elina sanoi tuo edessä oleva on kiimassa katso sen pillu valuu siksi sonni on niin levoton viedään lehmä latoon ja kiinni lyhyellä narulla, kun sonnia tuotiin se hypähteli heti pidettiin sonnia kiinni Elina nauroi katso kun kalu pitkänä se hypähteli selkään Elina ohjasi kalua eikä irroittanut kun sonni pani kalu liikkui käden sisässä sonni nousi kaksi kertaa selkään aina sama juttu.
      Elina silitteli lehmän turpaa menin taakse, Elina sanoi älä edes kuvittele joku voi tulla nostin navetta asua ja kokeilin pillu valui työnnyin sisään Elina oli nojautuneena lehmään panin litisevää pillua Elinan ulahdellessa sonni nousi lehmän selkään samalla kun panin emäntää spermat ruiskusi kummankin pilluun molemmat naaraat oli vierekkäin Elinalta valui spermaa alas sonni nuolasi Elina parahti sonni nuoli ja näytti että Elina nauttii karkeasta kielestä.
      Mentiin sisälle, Elina riisui vaatteen eteiseen ei ollut muuta päällä kuin kumisaappaat kun mentiin pirttiin. Elina istui tuoliin ja kaappasi syliin, vastakkain hieroin rintoja pystykorva vinkui kun olin sylissä Elina nauroi luulee että tapellaan ja kohta kiljahti se nuolasi nouse nauroin antaa nuolla ja yritin imeä nännejä kuulin kuinka koira nuoli kuului lipsutus Elina levitti jalkoja ja nojasi päätään taakse imin rintoja koira pillua Elina huokaili pitää lopettaa annoin koiran nuolla Elina vapisi huokaili voi luja ja vapisi kunnolla. Nousin ylös ja Elina nousi työnnin pöydälle ja panin sisään Elinan kiva vapina jatkui panin tosi märkää pillua ja laskin sisään. Juuri kun maitoauto peruutti pihaan.
      Olin päivällä lähdössä kun Elina katsoi surullisena menin ja sutelin kuiskasin jos vielä naama ilostui mentiin sohvalle nostin vain helmoja ja panin voimalla kun saatiin orgasmit Elina sanoi ollaan varovaisia saat minulta aina ja sana piti vatsa oli jo aika iso kun viimmeksi antoi. Sitten muutin kaupunkiin ja kaikki jäi taakse.

      Meni kaksi vuotta Elina soitti tulen kaupunkiin, naitiin perjantaista sunnuntaihin molemmat halusi koko ajan.

      • Anonyymi

        Buaahaa spede Buaahaa


    • Anonyymi

      Tuota haluaisin minäkin.
      M53

      • Anonyymi

        Helppoahan sun tuo sieltä Niuvanniemestä kertoa. Ethän sä sinnekään rahalla päässyt. Jouduit sinne ihan syystä.


    Ketjusta on poistettu 53 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9373
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2770
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1578
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1366
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe