Lapsen uusi puhelin vaatiikin Mikro Sim-kortin. Lapsella on prepaid-liittymä. Saako saunalahden prepaidiin näitä pieniä sim-kortteja? Vaihtuuko numero ja voiko saada niin, ettei numero vaihdu?
Apua
2
118
Vastaukset
Tervehdys junnun äiskä,
Valitettavasti Saunalahti Preipaideihin ei ole mahdollista tehdä SIM-kortin vaihtoa eli näin ollen nykyisen liittymän SIM-kortin kokoa ei pystytä muuttamaan.
Micro-SIM on saatavilla Saunalahden normaaleihin laskutusliittymiin eli liittymiin, joista tulee lasku kotiin. Uuden sopimuksen yhteydessä puhelinnumero vaihtuu. Liittymäksi vähäisellä käytöllä sopii Tarkka 2G tai Tarkka 3G riippuen internetin käytön määrästä. Tilauksen uudesta liittymästä voit tehdä myyntipalvelussamme numeross 0800 94200.
Laura / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi- Saunis huijaa aina
Paskapuhetta taas Saunalahdelta! Kortin voi leikellä mikrosim kokoon jos vain on kätevä käsistään ohjeet löytyy netistä senkun googlettaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 945482
- 564201
- 462466
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282258Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161835- 151494
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331342Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201158- 221058
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431051