Keskustaan ei voi enää lainkaan luottaa.
Keskusta on pettänyt kaikki vaalilupauksensa.
Erosin puolueen jäsenyydestä. Monet ystävistäni ovat tehneet samoin.
On muutoksen aika.
En äänestä enää Keskustaa
5
141
Vastaukset
- Keskusta on paras.
Minun sukulaiset ja kaikki ystävät äänestävät Keskustaa.
- satraappi
"Jo vain", tuo henkisesti sairas kaveri, on luonnollisesti kaltaistensa joukossa.
Ei mene hyvin tuollakaan porukalla.
Sunnuntai-iltana pettymys tulee olemaan kova.
Valmistaudu siihen "Jo vain"! - Keskusta voittaa.
satraappi kirjoitti:
"Jo vain", tuo henkisesti sairas kaveri, on luonnollisesti kaltaistensa joukossa.
Ei mene hyvin tuollakaan porukalla.
Sunnuntai-iltana pettymys tulee olemaan kova.
Valmistaudu siihen "Jo vain"!Keskusta on entistä parempi.
- tutuissani ei ole
Minä en tunne yhtäkään, joka äänestäisi keskustaa! Ihan totta, sillä olen helsinkiläinen ja siis fiksu. Emme me ihan kaikki stadilaisetkaan täysfiksuja ole, mutta 95 % kumminkin melko fiksuja, siis ei-kepulaisia, viime galluppien mukaan. Saattaahan olla, että joku tutuistani äänestää keskustaa, mutta hän salaa paheensa. Kauhea taakka hänen omatunnollaan!
Ei minun tutuissani ole muitakaan kovin vastenmielisesti poikkeavia, kuten nekrofiilejä, pedofiilejä, saatananpalvojia tms. Homoja ja lesboja kyllä saattaa olla, mutta ei sellainen vanhaa heteroakaan yökötä niin kuin kepulainen.
- Make
Perussuomalaiset olisi hyvä vaihtoehto, jos olet ajatellut Keput jättää. www.perussuomalaiset.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2905459- 705026
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484146- 513840
- 413458
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo883116Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv692972- 402154
- 442081
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272078