PUOLITOTUUS.COM!

kyynel

huomasin juuri äsken, että puolitotuus.com/kokototuus.comin sivut on suljettu. Melkein kyynel vierähti kun tajusin asian! Sinne jäi uskomattoman paljon hyviä sekä hauskoja juttuja ja mielipiteitä. Onkohan missään muualla vastaavaa saittia? Muuta kuin tämä suomi24.fi propagandasivusto jossa käy enemmän huutelijoita kuin kuuntelijoita... Nyt kyllä jää lefaakin ikävä, mitä en uskonut milloinkaan käyvän :'(

10

2655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niiiin

      Löytyy se vielä tämän viikon perjantaihin asti (?) osoitteesta:

      http://www.puolitotuus.com/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi

      Samoin myös kokototuus.com löytyy vielä jonkun linkin takaa vähän aikaa. Kopioi siis kaikki tieto jota tarvitset parempaan talteen kun vielä ehdit.

      Ja kyllä, sääli on.

      • layryn

        Mitään tietoa siitä miks se suljetaan?Varmaan kertoneet liian todenmukaisesti asioista,ja sehän ei perkele käy.Jokuhan saattaa kohta luulla ettei siihen pilveen kuolekkaan ekan käyttökerran jälkeen.


      • nii
        layryn kirjoitti:

        Mitään tietoa siitä miks se suljetaan?Varmaan kertoneet liian todenmukaisesti asioista,ja sehän ei perkele käy.Jokuhan saattaa kohta luulla ettei siihen pilveen kuolekkaan ekan käyttökerran jälkeen.

        http://www.iltalehti.fi/2004/10/18/2305703_uu.shtml


      • Niiiin
        layryn kirjoitti:

        Mitään tietoa siitä miks se suljetaan?Varmaan kertoneet liian todenmukaisesti asioista,ja sehän ei perkele käy.Jokuhan saattaa kohta luulla ettei siihen pilveen kuolekkaan ekan käyttökerran jälkeen.

        http://www.iltalehti.fi/2004/10/18/2305703_uu.shtml

        Jos ei ole tunnuksia niin:

        "RAY rahoitti narkomaanien niksinurkkaa

        Valtakunnallisen huumevalistus-kampanjan nettisivuilla opastettiin vasta-alkajia huumeiden valmistamisen, maahantuonnin ja kasvattamisen saloihin.

        Keskustelupalsta puolitotuus.com oli osa Terveyden edistämisen keskuksen näkyvää huumeiden vastaista Koko totuus -kampanjaa . Kokototuus.com:issa jaettiin asiallista tietoa huumeiden vaikutuksista, puolitotuus.com:issa sen sijaan käytiin vapaata keskustelua.

        Iltalehden yhteydenoton jälkeen kampanjan nettisivut suljettiin viikkoa ennen määräaikaa.

        Puolitotuus.com:in suosituin alue oli ainekohtainen keskustelu, joka käsitti yli 20 000 viestiä. Käytännössä alue oli täysin aloittelevien ja pidemmälle edenneiden huumeidenkäyttäjien vallassa. Puolitotuus.com:issa keskustelijoilla oli mahdollisuus lisäksi lähettää toisilleen yksityisiä viestejä sekä vaihtaa sähköpostiosoitteitaan."

        Kyseessä oli siis RAY:n oman maineen "puhdistus".

        Virallisestihan sivuston piti sulkeutua ihan muutenkin, mutta nyt se tapahtui viikon etuajassa.


      • Hyvä Hyvä
        Niiiin kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/2004/10/18/2305703_uu.shtml

        Jos ei ole tunnuksia niin:

        "RAY rahoitti narkomaanien niksinurkkaa

        Valtakunnallisen huumevalistus-kampanjan nettisivuilla opastettiin vasta-alkajia huumeiden valmistamisen, maahantuonnin ja kasvattamisen saloihin.

        Keskustelupalsta puolitotuus.com oli osa Terveyden edistämisen keskuksen näkyvää huumeiden vastaista Koko totuus -kampanjaa . Kokototuus.com:issa jaettiin asiallista tietoa huumeiden vaikutuksista, puolitotuus.com:issa sen sijaan käytiin vapaata keskustelua.

        Iltalehden yhteydenoton jälkeen kampanjan nettisivut suljettiin viikkoa ennen määräaikaa.

        Puolitotuus.com:in suosituin alue oli ainekohtainen keskustelu, joka käsitti yli 20 000 viestiä. Käytännössä alue oli täysin aloittelevien ja pidemmälle edenneiden huumeidenkäyttäjien vallassa. Puolitotuus.com:issa keskustelijoilla oli mahdollisuus lisäksi lähettää toisilleen yksityisiä viestejä sekä vaihtaa sähköpostiosoitteitaan."

        Kyseessä oli siis RAY:n oman maineen "puhdistus".

        Virallisestihan sivuston piti sulkeutua ihan muutenkin, mutta nyt se tapahtui viikon etuajassa.

        Eli takaisin järjestelmään jossa aineita myyvät diilerit ovat samoja henkilöitä jotka kertovat paljonko on turvallista käyttää, mitkä ovat ensimmäiset vakavat oireet, mikä on turvallista ja mikä ei, kannattaako piikittää vai polttaa jne jne jne...

        Jostain ne ihmiset sen informaation hankkivat. Ellei ole virallista ja valvottua forumia jolla näitä asioita puidaan jää tämä "tiedotus" jälleen täysin diilerien käsiin.

        Arvatkaa vaan mikä on seuraus?

        Niiden maiden joiden huumeidenkäyttötilastot ovat laskusuunnassa... niiden maiden strategioissa korrektin tiedon saatavuus on aina ollut ensimmäisenä listassa. Mutta perkele, tungetaanpa se pää takas peltiämpäriin. Siellähän se huudon kaiku on kaikkein kovin...


      • missä??????????
        Hyvä Hyvä kirjoitti:

        Eli takaisin järjestelmään jossa aineita myyvät diilerit ovat samoja henkilöitä jotka kertovat paljonko on turvallista käyttää, mitkä ovat ensimmäiset vakavat oireet, mikä on turvallista ja mikä ei, kannattaako piikittää vai polttaa jne jne jne...

        Jostain ne ihmiset sen informaation hankkivat. Ellei ole virallista ja valvottua forumia jolla näitä asioita puidaan jää tämä "tiedotus" jälleen täysin diilerien käsiin.

        Arvatkaa vaan mikä on seuraus?

        Niiden maiden joiden huumeidenkäyttötilastot ovat laskusuunnassa... niiden maiden strategioissa korrektin tiedon saatavuus on aina ollut ensimmäisenä listassa. Mutta perkele, tungetaanpa se pää takas peltiämpäriin. Siellähän se huudon kaiku on kaikkein kovin...

        Missä on nyt vastaavanlainen foorum kun puolitotuutta ei enää ole ?


      • Narc

      • vapaa sana

    • Anonyymi

      Mikä sivu se edes oli löysin vaan sen url-osoitteen mun kahvimukista ?

      • Anonyymi

        Jonnet ei muista!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      118
      1157
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      674
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      88
      653
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      102
      473
    Aihe