Spermat ja Jarmot

mukavia muistoja 85-

Teiän sivut on ihan parasta ykkös luokkaa.Jatkakaa samaa malliin niin hyvä tulee.Jarmon vanhat seikkailut kiinnostais eniten kun oon asunu Ikaalis ja muuttanut pois 1997.Nostalgia on nyt valttia.

15

497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hauskaa luettavaa

      Kerrohan itte Hoikkalan vanhoista sekoiluista, me nuoremmat oomme kovasti kiinnostuneita niistä.Ne pitäisi saada johonkin yhteen niteeseen.Kuka kirjoittaisi kirjan?Ainoko?

      • hymilevä hiihtäjä

        Aino kirjoittaa parhaillaan omaelämäkerrallista kirjaa jolle
        nimeksi annetaan Koko Kylän Morsian.


      • Rouva Hoikkala
        hymilevä hiihtäjä kirjoitti:

        Aino kirjoittaa parhaillaan omaelämäkerrallista kirjaa jolle
        nimeksi annetaan Koko Kylän Morsian.

        Mikä olisi sopiva nimi sinun elämäkerrallesi? Ikaalisten monsieur Mosse?


      • leppäsen toti
        Rouva Hoikkala kirjoitti:

        Mikä olisi sopiva nimi sinun elämäkerrallesi? Ikaalisten monsieur Mosse?

        Tom Tom Tom feikit


      • hymilevä hiihtäjä kirjoitti:

        Aino kirjoittaa parhaillaan omaelämäkerrallista kirjaa jolle
        nimeksi annetaan Koko Kylän Morsian.

        Hän oli ainoastaan yhden miehen morsian. Mylliksen sepon.


    • vayaggi

      koska krillillä taas lasti lentää

      • turha_ostaa_jallua

        Vajakkimme saanee orkut pelkästään noita viestejä lukemalla.


    • Kari.Riuskanen

      Onko niitä hoikkalan mosseja enää missään tallella?

      • äiiiteeepyyyhkiin

        Alkaako vajakin hormooni hyrrään homolehtiä lukemalla ?


      • Anonyymi
        äiiiteeepyyyhkiin kirjoitti:

        Alkaako vajakin hormooni hyrrään homolehtiä lukemalla ?

        Homolehdet grillillä on parhaimmat


    • Näistä kirjoituksistasi ei ole tehty ilmoituksia niin minkäänlaisia. Tervetuloa kuitenkin hakemaan oikeaksi todistettu väärennös rikosilmoituksesta Kauhajoen psykiatriselta poliklinikalta, jos asiasta Teillä on jotain epäilyksiä. Joillakin tuntuu olevan varaa maksaa tulevat ostokset Alkosta ja lääkkeet apteekista . Sosiaalitoimisto tulee hoitamaan asian kohdaltasi, koska olet siihen lain mukaan oikeutettu. Sama koskee näitä sivupersooniani, jotka ovat esiintyneet nimissäni. Psykiatrinen tutkinta kestää jonkin aikaa, joten voit odotella aivan rauhassa pääsyä osastolle. Samalla muutkin tekemiseni kuulutetaan kirkossa sunnuntaijumalanpalveluksessa. Asiaa hoitaa Kauhajoen perussuomalaisten valtuustoryhmä, joten aion kommentoida tätä asiaa asiattomilla kommenteilla vielä monta vuotta.

    • Anonyymi

      Mikä kumma sai hänet vuodattamaan siementään krillillä ?

      • Anonyymi

        Suuri miehen kaipuu, vaikka on täysin normaali käräjäoikeuden mukaan.


    • Anonyymi

      Miten se meni kun hän lennätti niitä jossain ruokapaikassa?

      • Anonyymi00015

        Hänen oli pakko tyydyttää kätensä grillillä


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1115
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      188
      909
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      43
      841
    6. 68
      757
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe