Mo oon Niko ja mulla on paras kaveri Milla joka on mun mielestä tosi kaunis. Se on vähän pyöreä tyttö ja haluaisin että se ihastuisi muhun. Mä haluaisin siitä vieläkin lihavamman. Me mokaillaan aika paljon kun monesti sattuu niin että se kaatuu rinnat edellä mun päälle ja minä taas satun lyömään käteni hänen rannoille. Mutta asian juttu on näin miten saisin hänet lihoamaan ja rakastamaan sen muhun.
mitä teen
neuvoa kiitos
1
173
Vastaukset
- Lihavalover123456789
Kutsu Milla teille kylään ja tarjoa ihan kaikkea esim. Sipsejä karkkia suklaata ja jos haluette menkää vielä syömään jonnekkin roskaruoka paikkaan yhdessä. Jos Milla on rohkea tyttö voitte mennä vaalle että saat tietää kannattaako sinun yrittää. Ehdotan myös että pelaatte vaikka videopelejä vain ja sitten syötte niitä juttuja mitä alussa ehdotin. Tsemiä, itsekin olin lapsena ihan hulluna lihaviin ihmisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662747
- 2011997
- 711746
- 921648
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.451514Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91471- 791151
- 811060
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes193976