Mikähän kotipoliisi lienee.

monenlaista

14

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakavaa asiaa

      Hienoa, tämä avasi ja valaisi asiaa kokonaisuudessaan todella paljon.
      Mitä ruokaa äiti laittaa tänään?

      • ei niin vakavaa

        Todella hienoa että ymmärsit viestin signaalin, sitten vaan odotat mitä ruokaa äiteesi laittaa.



      • olet täyspelle
        autoilija kirjoitti:

        Kyllä ääliöitä piisaa liikenteessä

        Tuosta näkee mikä on meidän asenne liikenteessä. Onko päivä pilalla jos joku ohittaa? Toivottavasti myös tuo pakun kuljettaja saadaan syytteeseen ja vastuuseen tekosestaan

        http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201409070095831_v0.shtml


        http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/201409070095831_v0.shtml


        Onkohan tuo pakun kuski sama mikä osui minun kohdalle Tampereen moottoritiellä?

        Niin, sinähän se ääliö oletkin, juuri sinun asennoituminen on tuollaista palstapellen pelleilyä.

        Missä muuten on Tampereen moottoritie, vai vieläkö tuota kuvitteellista satua yrität syöttää tositapahtumana, älä turhaan yritä, sinut pelle tiedetään.

        Mutta älä meitä oikeita ihmisiä vertaa itseesi, olethan täyspelle.


      • olet täyspelle kirjoitti:

        Niin, sinähän se ääliö oletkin, juuri sinun asennoituminen on tuollaista palstapellen pelleilyä.

        Missä muuten on Tampereen moottoritie, vai vieläkö tuota kuvitteellista satua yrität syöttää tositapahtumana, älä turhaan yritä, sinut pelle tiedetään.

        Mutta älä meitä oikeita ihmisiä vertaa itseesi, olethan täyspelle.

        Ota Suomen tiekartasto esiin ja katso senkin h.u.o.r.a.n pentu äpärä olen taas viikonloppuna äitisi asiakas


      • sieltä löytyi
        autoilija kirjoitti:

        Ota Suomen tiekartasto esiin ja katso senkin h.u.o.r.a.n pentu äpärä olen taas viikonloppuna äitisi asiakas

        Juu katselin google mapsista ja kyllä se Tampereen moottoritie löytyi, purkutuomion saaneen vuokrakasarminne takapihalla olevasta hiekkalaatikosta missä sinä idioottipelle pärryyttelet Plasto-Volvolla.


      • sieltä löytyi kirjoitti:

        Juu katselin google mapsista ja kyllä se Tampereen moottoritie löytyi, purkutuomion saaneen vuokrakasarminne takapihalla olevasta hiekkalaatikosta missä sinä idioottipelle pärryyttelet Plasto-Volvolla.

        Missä äitisi asuu siellä pihassa on hiekkalaatikko missä voit leikkiä sillävälin kun äidilläsi on asiakkaita


      • että pelle olet
        autoilija kirjoitti:

        Missä äitisi asuu siellä pihassa on hiekkalaatikko missä voit leikkiä sillävälin kun äidilläsi on asiakkaita

        Mitenkähän kenenkää äiti kuuluu tähän keskusteluun, ei varmaan mitenkään muuten kuin sinun osalta.
        Viestisi ei ole millääntavoin asiallisia vaikka niitä keskellä yötä vääntelet.
        Pelleksi olet joutunut juuri noitten asiattomuuksien vuoksi.


      • että pelle olet kirjoitti:

        Mitenkähän kenenkää äiti kuuluu tähän keskusteluun, ei varmaan mitenkään muuten kuin sinun osalta.
        Viestisi ei ole millääntavoin asiallisia vaikka niitä keskellä yötä vääntelet.
        Pelleksi olet joutunut juuri noitten asiattomuuksien vuoksi.

        Ei mutta minulle se on tärkeää, kun voin olla asiakas ja sinulle kun olen maksava asiakas jotta äitisi voi ostaa sinulle plastovolvon sinne hiekkalaatikolle


    • se on pelle

      Miksi tuo pelle "autoilija" tunkee tuota samaa linkkiä palstalle monta kertaa.

    • Heija kotipoliisi

      Pakko olla kotipoliiseja kun oikeita ei näy jotka poimisivat ylinopeutta ajavat ja perässä roikkujat meidä laillisesti ajavien seasta pois.

      • olisko hyvä?

        No poimiikos ne kotipoliisit ylinopeutta ajavat ja perässä roikkujat pois liikenteestä?
        Ei vai, no miksi niitä (kotipoliiseja) sitten on _pakko_ olla?
        Mites jos jokainen ajaisi parhaan kykynsä mukaan ja antaisi muiden tehdä samoin.


    • Redneck Baboons

      "Mites jos jokainen ajaisi parhaan kykynsä mukaan ja antaisi muiden tehdä samoin."

      No juuri noinhan se liikenne suurimmalta osin toimii. Ne "omat kyvyt" ovat monesti vain todella rajalliset ja jopa erikoisetkin, aivan kuten aloituksen videosta näkyy.

      • itäineitä pottuja

        Dille ratissa persaukinen peruna kauppias menos porin torille.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2603
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2400
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2071
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1470
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1423
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe