Mikähän minulla on vialla

taas yksi aivokallo

En saa paperiasioita hoidettua. On lapsen koulumaksun maksamattomuusanomuspaperi, joka on mahdollista muillekin jos on hounosti raha.
On työn haku, en tiedä mihin niissä joutuu..
On ytk-asioita ja paperia,
On lapsen opiskelukorttianomushoitoa.
Osaan maksaa vuokrani joka on aina sama helppo homma.
En edes osaa hahmottaa mitä pitää tehdä.
Lapsilisä tulee pienempänä ja pitää alkaa laittaa vireille kaikenlaista..jotain.
Olen eksynyt viidakossa.
Minulla on ajokortti, mutta aikoinaan panin merkille että en jaksa keskittyä hiljaisessa pohjoisen teissäkään vaan uppoudun muihin maailmoihin, joten ei ollut vain ajokokemattomuutta, vaan panin merkille ettei tida olla mun juttu, valitettavasti.
Paperit on kansiossa kin ystävä laittoi, mutta ei hänkään täälä aina jaksa ja halua käydä.
Sosiaalisessa olen aina jotenkin "epäsuosittu" ja en saa uskottavuutta jos sitä tarvii. Voin jutella iliosesti jotain, mutta kukaan ei jaksa minua kauaa, enkä itsekään kun uppoon unholaan ja en tiedä aina mitä sanoa seuraavaksi. Ihan kuin väsyisija todellisuudentaju olisi eri kuin muilla. Huumeita ja pillereitä en syö. mitäs tähän muuta keksisi, ihan kuin olisi kiire kirjoittaa ja taas olennaisimmat jää sanomatta. Kuin haavanlehti hapuilee vaan, mistään ei tule otetta.

2

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terv AP

      KALLIOSSA on kyllä NERÅ niminen paikka joka neuvoo papruasioissa, mutta ymmärrän että eivät ne mun kotiin tule mun papruja hyysäämään.
      Eivätkä muutenkaan tule kädestäpitäen katsomaan mitä pitäisi milloinkin tehdä.
      Joten hieno palvelu, mutta ei riitä minulle ollenkaan.

      Ihankuin olisin 5-vuotias joka on lähetetty hoitamaan asioita. On kopiokoneet ja paperit ja netit, mitä niillä osaa tehdä 5v.
      Eikä kukaan usko minua, voin olla huoliteltu ja siistin ihan ok näköinen. Mutta olen yli 40v enkä osaa toimia. Minä olen vasta nyttemmin itsenäisessä elämässä, koska olen eronnut. Mies hoiti ennen kaikki paperiasiat ja minä tein lapsia.
      Ja tämä ei taida olla ainoastaan paperiasioiden hoitamis kokemattomuutta. Huomasin jo lapsea että olen jotenkin vähäjärkisempi kuin muut ja kaikki ei ole kotona.
      Toivottavasti ei ehdi tulla karenssia. Menot on suuret, koska hoidan lapsille raudat suuhun, ongelma suissa on oikeasti isoa, mutta kunta ei hoida niin "pientä" ongelmaa kuin näillä lapsillani on. Joudun itse maksamaan henkihieverissä, koska suomalaisena olet tottunut että hampaat on hoidettava.

      • SAMA AP

        Niin en tiedä mikä muotiosasto ADHD aDD ASP...
        Kuitenkin asioidenhoito-kansioni luona pitäisi napata joitain papereita ja mennä jonnekin vaikkapa kelaan..ja kopoimaan ja jokapaikkaan ja kelle..
        Kun mietin niin en muista mitä kaikkea piti, kun edes mietin, en edes tiedä mitä pitää miettiä, uppoan vain sohjoon ja ahdistukseen. Luin että ADHlla on jotain sumuaivo- nimistä ajattelua, hämmästyin, että onko muillakin tällaista. Just sumu. Ikäänkuin juuri se kohta aivoista olisi leikattu pois jolla pitäisi ajatella virallisten papereiden ajattelua.
        Sekös minullakin..
        Olo on kuin lapsena hiihtolomalla 6h pakotettuna matikankirjan kanssa ja mitään ei tapahtunut. Ihankuin itse hoksaisi miten kaikki laskut lasketaan. Ahdistus oli melkoinen ja totesin ettei tule fiksua elämää tästä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      184
      1476
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1187
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      313
      1133
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1084
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      957
    6. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      918
    7. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      912
    8. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      100
      905
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      60
      886
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      875
    Aihe