Mabu

oinaalankenttä

ja Taunuksen takapenkki

6

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gabrielin poika11

      Minä tunsin 70- luvulla Mapon. Oli nätti ja mukava tyttö mutta varattu. Vieläköhän asuu Koskella?

      • mabufani

        Mapo ja Mabu on eri hahmoja.Mutta ei suinkaan mielikuvituksen tuotteita.Mabu oli taunusmies.Helsingissä nykyään vaikuttaa kuulemani mukaan.


      • Gabrielin poika 11
        mabufani kirjoitti:

        Mapo ja Mabu on eri hahmoja.Mutta ei suinkaan mielikuvituksen tuotteita.Mabu oli taunusmies.Helsingissä nykyään vaikuttaa kuulemani mukaan.

        Kiitos selvennyksestä mabu-fani. Minä luulin että Mabu sanassa oli kirjoitusvirhe. Kun en ole paikallisia , niin ei voi tietää. Siis Mabu on mies ja Mapo nainen. Vieläkin muistan ne Mapon ruskeat silmät ja mustan tukan. Olin melko rakastunut ;-) Näin vanhanakin on mukavaa muistella. Näin kun kuolemaa kohti mennään kiihtyvällä vauhdilla muljahtaa nuo vanhat asiat mieleen. Kaikkea hyvää sinne Koskelle.


      • belair
        Gabrielin poika 11 kirjoitti:

        Kiitos selvennyksestä mabu-fani. Minä luulin että Mabu sanassa oli kirjoitusvirhe. Kun en ole paikallisia , niin ei voi tietää. Siis Mabu on mies ja Mapo nainen. Vieläkin muistan ne Mapon ruskeat silmät ja mustan tukan. Olin melko rakastunut ;-) Näin vanhanakin on mukavaa muistella. Näin kun kuolemaa kohti mennään kiihtyvällä vauhdilla muljahtaa nuo vanhat asiat mieleen. Kaikkea hyvää sinne Koskelle.

        Toivottavasti saat tietää mitä mapolle nyk.kuuluu.Itse olin toivottoman rakastunut mabuun...Ei se vaan sitä tajunnu,toivottavasti sillä on kaikki nykyään hyvin.En tiedä mitään nykytilanteesta.Ikävä näin vanhemmiten sitä on...


    • impala7777

      Toi mabu onko niin kui mabsa?

    • aaah123

      Mabsa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2625
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1947
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1675
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1606
    8. 91
      1553
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      120
      1415
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe