Mabu

oinaalankenttä

ja Taunuksen takapenkki

6

610

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gabrielin poika11

Minä tunsin 70- luvulla Mapon. Oli nätti ja mukava tyttö mutta varattu. Vieläköhän asuu Koskella?

• mabufani

Mapo ja Mabu on eri hahmoja.Mutta ei suinkaan mielikuvituksen tuotteita.Mabu oli taunusmies.Helsingissä nykyään vaikuttaa kuulemani mukaan.

• Gabrielin poika 11
        mabufani kirjoitti:

Mapo ja Mabu on eri hahmoja.Mutta ei suinkaan mielikuvituksen tuotteita.Mabu oli taunusmies.Helsingissä nykyään vaikuttaa kuulemani mukaan.

Kiitos selvennyksestä mabu-fani. Minä luulin että Mabu sanassa oli kirjoitusvirhe. Kun en ole paikallisia , niin ei voi tietää. Siis Mabu on mies ja Mapo nainen. Vieläkin muistan ne Mapon ruskeat silmät ja mustan tukan. Olin melko rakastunut ;-) Näin vanhanakin on mukavaa muistella. Näin kun kuolemaa kohti mennään kiihtyvällä vauhdilla muljahtaa nuo vanhat asiat mieleen. Kaikkea hyvää sinne Koskelle.

• belair
        Gabrielin poika 11 kirjoitti:

Kiitos selvennyksestä mabu-fani. Minä luulin että Mabu sanassa oli kirjoitusvirhe. Kun en ole paikallisia , niin ei voi tietää. Siis Mabu on mies ja Mapo nainen. Vieläkin muistan ne Mapon ruskeat silmät ja mustan tukan. Olin melko rakastunut ;-) Näin vanhanakin on mukavaa muistella. Näin kun kuolemaa kohti mennään kiihtyvällä vauhdilla muljahtaa nuo vanhat asiat mieleen. Kaikkea hyvää sinne Koskelle.

Toivottavasti saat tietää mitä mapolle nyk.kuuluu.Itse olin toivottoman rakastunut mabuun...Ei se vaan sitä tajunnu,toivottavasti sillä on kaikki nykyään hyvin.En tiedä mitään nykytilanteesta.Ikävä näin vanhemmiten sitä on...

• impala7777

Toi mabu onko niin kui mabsa?

• aaah123

Mabsa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7615
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4203
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      64
      2541
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51