ja Taunuksen takapenkki
Mabu
6
610
Vastaukset
- Gabrielin poika11
Minä tunsin 70- luvulla Mapon. Oli nätti ja mukava tyttö mutta varattu. Vieläköhän asuu Koskella?
- mabufani
Mapo ja Mabu on eri hahmoja.Mutta ei suinkaan mielikuvituksen tuotteita.Mabu oli taunusmies.Helsingissä nykyään vaikuttaa kuulemani mukaan.
- Gabrielin poika 11
mabufani kirjoitti:
Mapo ja Mabu on eri hahmoja.Mutta ei suinkaan mielikuvituksen tuotteita.Mabu oli taunusmies.Helsingissä nykyään vaikuttaa kuulemani mukaan.
Kiitos selvennyksestä mabu-fani. Minä luulin että Mabu sanassa oli kirjoitusvirhe. Kun en ole paikallisia , niin ei voi tietää. Siis Mabu on mies ja Mapo nainen. Vieläkin muistan ne Mapon ruskeat silmät ja mustan tukan. Olin melko rakastunut ;-) Näin vanhanakin on mukavaa muistella. Näin kun kuolemaa kohti mennään kiihtyvällä vauhdilla muljahtaa nuo vanhat asiat mieleen. Kaikkea hyvää sinne Koskelle.
- belair
Gabrielin poika 11 kirjoitti:
Kiitos selvennyksestä mabu-fani. Minä luulin että Mabu sanassa oli kirjoitusvirhe. Kun en ole paikallisia , niin ei voi tietää. Siis Mabu on mies ja Mapo nainen. Vieläkin muistan ne Mapon ruskeat silmät ja mustan tukan. Olin melko rakastunut ;-) Näin vanhanakin on mukavaa muistella. Näin kun kuolemaa kohti mennään kiihtyvällä vauhdilla muljahtaa nuo vanhat asiat mieleen. Kaikkea hyvää sinne Koskelle.
Toivottavasti saat tietää mitä mapolle nyk.kuuluu.Itse olin toivottoman rakastunut mabuun...Ei se vaan sitä tajunnu,toivottavasti sillä on kaikki nykyään hyvin.En tiedä mitään nykytilanteesta.Ikävä näin vanhemmiten sitä on...
- impala7777
Toi mabu onko niin kui mabsa?
- aaah123
Mabsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467615
- 334203
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons642541- 542398
- 512368
- 402339
- 162276