Viisi vuotta - onko homo, enkö kelpaa vai onko vain arka?

Iinkkeri

Ei hän ole työkaveri eikä asiakas, mutta liittyy työkuvioon kuitenkin. En tiedä, mikä on hänen "epävirallisten" viestien ja lähestymisen tarkoitus. Onko se vain sosiaalisen ihmisen ajanvietettä ja ehkä menekin testaamista. Hänelle tuntuu merkitsevän ihmisen asema paljon, ainakin kertoo omista asiakassuhteistaan huomattavassa asemassa oleviin henkilöihin. Koska liitytään yhteen työkuvioissa, kovin suoraan ei voi ottaa selvää, missä mennään ilman että nolaa itseään - mahdollisesti. Vuosiin en kiinnostunut hänestä, mutta keväällä kolahti ja nyt minä olisin valmis tutustumaan lähemmin - on oltukin kahveilla pari kertaa hänen aloitteestaan, mutta siitä ei ole sen enempää kuitenkaan seurannut.

Jos joku osaa vastata näihin kysymyksiin ja vielä kuvailla miehen (tumma/vaalea/ristiverinen, ikä, ammatti), olen valmis ottamaan vastaan myös maksullisen ennustuksen.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Paras olisi vain unohtaa

        Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
        Ikävä
        75
        1286
      2. Voisitko laittaa

        Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
        Ikävä
        68
        1185
      3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

        Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
        Ikävä
        138
        896
      4. huono omatunto

        johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
        Ikävä
        51
        852
      5. Mietitikö nainen koskaan

        Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
        Ikävä
        73
        753
      6. Päätin juuri että

        En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
        Ikävä
        29
        742
      7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
        Lieksa
        157
        734
      8. Huomenna se

        Tulee kohta, odotatko?
        Ikävä
        60
        730
      9. Onnistuit sohaisemaan mua

        Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
        Ikävä
        58
        727
      10. Mitä kaipaat

        Usein elämässäsi
        Ikävä
        76
        665
      Aihe