Mitä pitäisi ajatella, kun mies valehtelee heti tuoreen suhteemme alussa..? Asia ei periaatteessa ole suuri, mutta liittyy kuitenkin toiseen naiseen ja naisen lähentely-yrityksiin heti, kun kuullut miehen olevan varattu..
Valehtelu heti suhteen alussa..
2
801
Vastaukset
- hölmismyös
Jos valehtelee jo alussa, niin valehtelee myös jatkossa. Vaikka olisi kuinka pienestä ja mitättömän tuntuisesta asiasta kyse, niin veikkaan että jatkossa osaa valehdella myös niistä isommista ja merkityksellisimmistä.
Itse tein sen virheen, etten olevinaan välittänyt mieheni pienistä valheista,vaikka huomasinkin niitä silloin tällöin. Mitä pidemmälle suhteemme eteni, alkoi paljastua kaikenlaista muutakin valehtelua. Lopulta kuvioon tuli pettäminen ja tietenkin myös valehteleminen lisääntyi, pitihän hänen peitellä ja salailla asiaa..sitä että roikkui epätoivoisesti nettideittipalstoilla ja piti profiileitaan ainakin 4 eri palstalla samaan aikaan, oli 4 prepaid-liittymää ja jokaiselle oma puhelin.. huoh. Kyllä sitä osasi olla tyhmä ja sinisilmäinen.
Lopulta valheet paisuivat liian suuriksi eivätkä enää olleet hallittavissa. Erosimme miehen aloitteesta, itse olin niin sinisilmäisen tyhmä ja olevinaan rakastunut vieläkin etten osannut lähteä. Mies jätti kun en kuulemma osannut luottaa. Juu, en osannut :)- etsi rehellinen
Mulla samanlainen kokemus naisesta....pieniä valheita, salailuja jne.. Eikä homma muuttunut koko aikana ja lopulta jätin hänet! Miksi jatkaa jos ei arvosta sua suhteen alussa niin paljoa että puhuis totta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984852Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371354
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701343En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145