Valehtelu heti suhteen alussa..

hölmis

Mitä pitäisi ajatella, kun mies valehtelee heti tuoreen suhteemme alussa..? Asia ei periaatteessa ole suuri, mutta liittyy kuitenkin toiseen naiseen ja naisen lähentely-yrityksiin heti, kun kuullut miehen olevan varattu..

2

585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölmismyös

      Jos valehtelee jo alussa, niin valehtelee myös jatkossa. Vaikka olisi kuinka pienestä ja mitättömän tuntuisesta asiasta kyse, niin veikkaan että jatkossa osaa valehdella myös niistä isommista ja merkityksellisimmistä.

      Itse tein sen virheen, etten olevinaan välittänyt mieheni pienistä valheista,vaikka huomasinkin niitä silloin tällöin. Mitä pidemmälle suhteemme eteni, alkoi paljastua kaikenlaista muutakin valehtelua. Lopulta kuvioon tuli pettäminen ja tietenkin myös valehteleminen lisääntyi, pitihän hänen peitellä ja salailla asiaa..sitä että roikkui epätoivoisesti nettideittipalstoilla ja piti profiileitaan ainakin 4 eri palstalla samaan aikaan, oli 4 prepaid-liittymää ja jokaiselle oma puhelin.. huoh. Kyllä sitä osasi olla tyhmä ja sinisilmäinen.

      Lopulta valheet paisuivat liian suuriksi eivätkä enää olleet hallittavissa. Erosimme miehen aloitteesta, itse olin niin sinisilmäisen tyhmä ja olevinaan rakastunut vieläkin etten osannut lähteä. Mies jätti kun en kuulemma osannut luottaa. Juu, en osannut :)

      • etsi rehellinen

        Mulla samanlainen kokemus naisesta....pieniä valheita, salailuja jne.. Eikä homma muuttunut koko aikana ja lopulta jätin hänet! Miksi jatkaa jos ei arvosta sua suhteen alussa niin paljoa että puhuis totta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe