Mitä pitäisi ajatella, kun mies valehtelee heti tuoreen suhteemme alussa..? Asia ei periaatteessa ole suuri, mutta liittyy kuitenkin toiseen naiseen ja naisen lähentely-yrityksiin heti, kun kuullut miehen olevan varattu..
Valehtelu heti suhteen alussa..
2
709
Vastaukset
- hölmismyös
Jos valehtelee jo alussa, niin valehtelee myös jatkossa. Vaikka olisi kuinka pienestä ja mitättömän tuntuisesta asiasta kyse, niin veikkaan että jatkossa osaa valehdella myös niistä isommista ja merkityksellisimmistä.
Itse tein sen virheen, etten olevinaan välittänyt mieheni pienistä valheista,vaikka huomasinkin niitä silloin tällöin. Mitä pidemmälle suhteemme eteni, alkoi paljastua kaikenlaista muutakin valehtelua. Lopulta kuvioon tuli pettäminen ja tietenkin myös valehteleminen lisääntyi, pitihän hänen peitellä ja salailla asiaa..sitä että roikkui epätoivoisesti nettideittipalstoilla ja piti profiileitaan ainakin 4 eri palstalla samaan aikaan, oli 4 prepaid-liittymää ja jokaiselle oma puhelin.. huoh. Kyllä sitä osasi olla tyhmä ja sinisilmäinen.
Lopulta valheet paisuivat liian suuriksi eivätkä enää olleet hallittavissa. Erosimme miehen aloitteesta, itse olin niin sinisilmäisen tyhmä ja olevinaan rakastunut vieläkin etten osannut lähteä. Mies jätti kun en kuulemma osannut luottaa. Juu, en osannut :)- etsi rehellinen
Mulla samanlainen kokemus naisesta....pieniä valheita, salailuja jne.. Eikä homma muuttunut koko aikana ja lopulta jätin hänet! Miksi jatkaa jos ei arvosta sua suhteen alussa niin paljoa että puhuis totta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832244
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1711965Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441923- 1281620
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia641479Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1891460Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771221Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P311074- 711063
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni751043