Onko vielä olemassa tyhmempiä palstoja

Järkyttynyt

Onko tässä maassa olemassa vielä tyhmempiä ja turhempia keskustelupalstoja kuin tämä nyt kyseessä oleva Luonnonsuojelu.

Itse aihe on tärkeä mutta täällä eniten äänessä olevat keskustelijät eivät näköjään ymmärrä koko luonnosta ja varsinkaan sen suojelusta tuon taivaallista.

Toivon rehellisiä vastauksia.

12

783

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boicotti

Palstan taso voi olla mitä on, mutta olennainen kysymys kuuluukin: miten sinä itse siihen vaikutat? Tällaisella ruikutuksella muiden keskustelijoiden ymmärryksestä et mielestäni ainakaan nosta palstan tasoa. Jos sinulla on hallussasi 'korkeampaa ymmärrystä', niin mitä jos jakaisit sen meidän matojen kanssa sen sijaan että tallot meitä ylväillä varpaillasi.

• Eräretkeilijä

Hieman palstaa selattuani totean että "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa"

• Boicotti
        Eräretkeilijä kirjoitti:

Hieman palstaa selattuani totean että "se koira älähtää johon kalikka kalahtaa"

Kyllä näitä Eräretkeilijän kaltaisia suun soittajia maailmaan mahtuu. Muiden ulosantia on helppo arvostella, mutta oma ulosanti onkin sitten vain pelkkää muiden ulosannin arvostelua. Enempää tuskin on tarpeen sanoa?

• Eräretkeilijä

• Eräretkeilijä

En tiedä onko tyhmä vai ei mutta väärässä paikassa.
      Nämä HÖLYNPÖLY keskustelut kun eivät mielestäni kuulu millään lailla ainakaan Eräretkeilyn piiriin ja enkä usko että Luonnonkaan.

Joten ainakin tämä on täysin väärässä paikassa.

• noora

kuule ruikuttaja! et taida tietää kovinkaan paljon luonnonsuojelua koskevista aiheista. maailma tuhoutuu ja sille täytyy tehdä jotain. pelkkä oleminen ei auta. auttaa voit mm. lahjoittamalla rahaa luonnonsuojelujärjeistöille tai toimimalla itse. maailma riippuu meistä!
      näillä palstoilla voi aloittelijat tai kokeneimmatkin hakea lisää tietoa ja kertoa sitä muille.

• Kenku

Ei maailma ainakaan minun mielestäni riipu meistä, elämää tulee olemaan vielä senkin jälkeen kun ihminen häviää maapallolta.

Mutta meidän oma elämä kyllä riippuu meistä, se miten kohtelemme ympäristöä heijastuu ennemmin tai myöhemmin ihmisen tulevaisuuteen. Ja itse asiassa se vaikuttaa jo tällä hetkellä.

Nälänhädän tullessa omalle kohdalle, ei kännykällä enää tilatakaan pitsaa.

• Järkyttynyt

Kuka täällä on ruikuttanut.

Luulisin tietäväni luonnosta ja sen suojelusta vähintäänkin yhtä paljon kuin sinäkin.
        Ero on vain siinä että minä en taatusti suojele sitä millään "kettutyttömenttaliteetillä".

Asia on tärkeä sitä en tietenkään kiistä mutta mitä olen tätä luonnonsuojelupalstaa lukenut niin ainakin aihe on vika paikassa.

Tämä ei todellakaan kuulu Luonto& retkeily nimen alle.Senverran kunnioitan ja arvostan oikeita luonnonystäviä että on pakko sanoa näin.

• noora
        Järkyttynyt kirjoitti:

Kuka täällä on ruikuttanut.

Luulisin tietäväni luonnosta ja sen suojelusta vähintäänkin yhtä paljon kuin sinäkin.
        Ero on vain siinä että minä en taatusti suojele sitä millään "kettutyttömenttaliteetillä".

Asia on tärkeä sitä en tietenkään kiistä mutta mitä olen tätä luonnonsuojelupalstaa lukenut niin ainakin aihe on vika paikassa.

Tämä ei todellakaan kuulu Luonto& retkeily nimen alle.Senverran kunnioitan ja arvostan oikeita luonnonystäviä että on pakko sanoa näin.

en minäkään liiku millään kettutyttö-mentaliteetillä!
        suojelen luontoa järkevällä tavalla, niinkuin selvästi sinäkin.

• mies -81

Joo, tämä palsta todellakin kuhisee ihmisiä jotka eivät ymmärrä luonnonsuojelusta mitään. Mutta tekeekö se sinusta fiksumman? Sinäkö ymmärrät jotakin?

Itse asiassa tämä palsta kuhisee ihmisiä jotka mielipiteineen täyttävät oikein hyvin EU:n ja YK:n muotoileman terrorismin määritelmän. Näissä kirjoittajissa on siis mukana monta ekoterroristia, sitten vielä pitävät toimintaansa ylevänä, tosin niin pitää Osama Bin Ladenkin Al-Qaidan toimintaa ylevänä. Väkivalta tuntuu olevan nykyaikana pop.

Luonnonsuojelu on oikeasti _ihan jotakin muuta_ kuin sotilaallisia iskuja turkistarhoille, ydinvoimaloita vastaan ja geeni-istutuksille. Ekoterroristit saavat koko luonnonsuojelun idean haisemaan Osamalle. Voimme kääntää syyttävän sormen kohti EVR:aa ja Greenpeacea, jotka kumpikin ovat vastuussa useista väkivallanteoista luonnonsuojelun nimissä. Näiden järjestöjen toiminnalle tämä hamppujengi taputtaa innoissaan.

Viherpiiperöt saivat mitä ansaitsivat Roosa Meriläisen huumesekoilujen muodossa. On se vapaa kannabis niin ihana asia, eihän se kannabis mitään tee. Meriläinen meni liki tajuttomaksi eduskuntatalolla pössyteltyään sitä ainetta. Ja kannabiksen nämä luuserit haluavat vapaaksi Suomessa.

Koko jengi tällä palstalla on ihan naurettavia pellejä.

• ......

sinä oot turha.

• Järkyttynyt

Jo kirjoituksesi ulkoasu ja nimimerkkisi kertovat miten turha keskustelija sinäkin olet.
        Kiitos kuitenkin kommentistasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      127
      2333
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      950
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      128
      949
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe