hei kuka haluaisi auttaa juuri 28 vuotta täyttäneeltä pojalta poikuuden pois ikäänkuin synttärilahjaksi ;) mielellään voisit olla lahdesta.
Haluaisin poikuuden pois
11
520
Vastaukset
- tyttö 17
Missä päin Lahtee?
Oon 17-vuotias
Oonko liian nuori?- Pojankolli2
Ihan ydinkeskustassa ja et ole liian nuori. laitappa vaikka lisää itsestäs mun sähköpostiin [email protected]
- huoraolet
Onko kiva saada huoran maine, koska sitä olet. Sääli etteivät vanhempasi onnistuneet opettamaan sinulle oman kehon arvostamista. Kukaan joka arvostaa itseään, ei makaa kenen vain kanssa.
- pojankolli2
etsin vieläkin mukavaa neitosta/naista joka olisi halukas auttamaan minulta poikuuden pois. jos kiinnostuit niin laita itsestäsi lisää tuohon sähköpostiosoitteeseeni nin katsotaan kohtaavatko kemiat. ja ikäraja on ei alle 18 vuotiaita
- pojankolli2
Ikäraja laskettu 14.. ei tästä tule mitään :(
- pojankolli2
Iii
- Pojankolli2
pojankolli2 kirjoitti:
Ikäraja laskettu 14.. ei tästä tule mitään :(
ikärajaa ei ole laskettu. joku irvileuka vain käyttää minun käyttämää nimimerkkiä.
- pojankolli2
Halloween lähestyy löytyykö vielä seuraa.
- Kale37
Tuu tänne liipolaa villiruusu baarin taa niin lähtee samalla 2 poikuuski.Soittele 0400202020
- pojankolli2
Etsin vieläkin s.seuraa Miehet voi jättääk ommentoimatta koska tunnistan heti jos Kommentoija on mies.
- pojankolli2
''Jättää Kommentoimatta''
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1102413- 842101
- 561667
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai581612- 1551560
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461466Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1501413- 1121190
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261186Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket261148