Eurojamboree 2005

ananas.89

Kuka on tulossa kyseiselle leirille ensi kesän lopulla? Itse sain juuri ensimmäisen jampostin ja olen täysillä lähdössä englantiin. Lähinnä lähdin mukaan sen takia että tapaisin paljon uusia ihmisiä ja tietysti kokemuksen takia!

14

948

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duidadii...

En lähde, lähden vuonna 2007 maailman jamboreelle (koitan ainakin päästä, mutta ne luultavasti arvotaan...?).

• ananas.89

Näin mä valitettavasti kuulin että sinne 2007 leirille arvotaan osallistujat, sen takia mä nyt meen tänne, saa varmasti jamboree kokemuksen.
        Mut onnea sulle, että pääsisit sinne!

• miepä mie... :)

Tiiäkkö mitään sivuja missä ois tietoa siitä vuoden 2007 jamboreesta?

• ananas.89
        miepä mie... :) kirjoitti:

Mee www.scouting2007.org
        ja sitä kautta pääset sen leirin sivuille.

• iloinenpiru
        miepä mie... :) kirjoitti:

Eli onko tietoa minkä ikäne pitä olla?

• lj*87

Mä oon lähössä! Lähetkö sä kaverin kanssa vai yksin? Mulla on vähän samat periaatteet ku sulla. Toivon saavani uusia ystäviä. :)

• Minä

No itse en lähde Eurolle koska vaikka olisikin hieno kokemus niin itse ajattelin päästä sinne 2007 world Jamboreelle. Meillä oli viimeisellä jamborelle 3 meijän lippukunnasta.

No kumminkin raha syistä en lähe sinne nyt 2005.

• ananas.89

..lähtee myös. Mä olin alunperin lähössä yksin, mut sit viime metreillä yks muukin meijän lpk: sta ilmoittautu mukaan, mun kaveri siis.
        Missä leirilippukunnassa oot?
        Mä oon B: ssä!

• lj*87
        ananas.89 kirjoitti:

..lähtee myös. Mä olin alunperin lähössä yksin, mut sit viime metreillä yks muukin meijän lpk: sta ilmoittautu mukaan, mun kaveri siis.
        Missä leirilippukunnassa oot?
        Mä oon B: ssä!

Mäki oon B:ssä!! Mä sain just tokan leirikirjeen... Pitäs varmaan niitä anomuksia ruveta väsäämään...:) Suurin osa rahoista koossa jo...jes..

• ananas.89
        lj*87 kirjoitti:

Mäki oon B:ssä!! Mä sain just tokan leirikirjeen... Pitäs varmaan niitä anomuksia ruveta väsäämään...:) Suurin osa rahoista koossa jo...jes..

Jos sä oot siis B: ssä ja syntyny 87? niin ootko sä 18 kun leiri alkaa? Joten oot palvelutehtävässä ja joku niistä kolmesta ekasta nimestä siellä B lippukunnan listassa?
        Mä oon 16 kun leiri alkaa ja Nummelasta!
        Joo, onhan se tosi kallis se leiri, mä saan kai vähän avustuksii lippukunnalta (ehkä) ja sit vanhemmilta jonkun verran ja sit kesällä töihin.

• lj*87
        ananas.89 kirjoitti:

Jos sä oot siis B: ssä ja syntyny 87? niin ootko sä 18 kun leiri alkaa? Joten oot palvelutehtävässä ja joku niistä kolmesta ekasta nimestä siellä B lippukunnan listassa?
        Mä oon 16 kun leiri alkaa ja Nummelasta!
        Joo, onhan se tosi kallis se leiri, mä saan kai vähän avustuksii lippukunnalta (ehkä) ja sit vanhemmilta jonkun verran ja sit kesällä töihin.

Mä oon kyl 87, mut täytän just seuraavana päivänä ku tullaan sieltä, joten en voinu mennä johtajaks tai mitää... harmi... Mä oon siis Inkoosta...

• ananas.89
        lj*87 kirjoitti:

Mä oon kyl 87, mut täytän just seuraavana päivänä ku tullaan sieltä, joten en voinu mennä johtajaks tai mitää... harmi... Mä oon siis Inkoosta...

Mä en nyt laita sun nimee tähän mut ootko M.F?
        Mä oon se ainut Nummelalainen siellä.
        Kiva tietää joku muukin sieltä kun noi mun pari kaverii, tai siis enhän mä sua tunne mut eiköhän me tutustuta sitten kesällä!

• lj*87
        ananas.89 kirjoitti:

Mä en nyt laita sun nimee tähän mut ootko M.F?
        Mä oon se ainut Nummelalainen siellä.
        Kiva tietää joku muukin sieltä kun noi mun pari kaverii, tai siis enhän mä sua tunne mut eiköhän me tutustuta sitten kesällä!

Oon se... Joo, ois kiva tutustuu...:) Mä en periaatteessa tunne sieltä ketään...vielä... tai meijän lippukunnasta on tulos yks muukin, mut se ei oo mitenkää tosi tuttu tai vastaavaa...:) Ja kiva tietää sut ennestään...:)

• ananas.89
        lj*87 kirjoitti:

Oon se... Joo, ois kiva tutustuu...:) Mä en periaatteessa tunne sieltä ketään...vielä... tai meijän lippukunnasta on tulos yks muukin, mut se ei oo mitenkää tosi tuttu tai vastaavaa...:) Ja kiva tietää sut ennestään...:)

joo, voit lähettää mulle mailii osotteeseen jossa mun nimimerkki on alkuosa ja loppu osa on @suomi24.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      147
      3252
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2995
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1966
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      78
      1592
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1437
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1014
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä