Eurojamboree 2005

ananas.89

Kuka on tulossa kyseiselle leirille ensi kesän lopulla? Itse sain juuri ensimmäisen jampostin ja olen täysillä lähdössä englantiin. Lähinnä lähdin mukaan sen takia että tapaisin paljon uusia ihmisiä ja tietysti kokemuksen takia!

14

924

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • duidadii...

      En lähde, lähden vuonna 2007 maailman jamboreelle (koitan ainakin päästä, mutta ne luultavasti arvotaan...?).

      • ananas.89

        Näin mä valitettavasti kuulin että sinne 2007 leirille arvotaan osallistujat, sen takia mä nyt meen tänne, saa varmasti jamboree kokemuksen.
        Mut onnea sulle, että pääsisit sinne!


      • miepä mie... :)

        Tiiäkkö mitään sivuja missä ois tietoa siitä vuoden 2007 jamboreesta?


      • ananas.89
        miepä mie... :) kirjoitti:

        Tiiäkkö mitään sivuja missä ois tietoa siitä vuoden 2007 jamboreesta?

        Mee www.scouting2007.org
        ja sitä kautta pääset sen leirin sivuille.


      • iloinenpiru
        miepä mie... :) kirjoitti:

        Tiiäkkö mitään sivuja missä ois tietoa siitä vuoden 2007 jamboreesta?

        Eli onko tietoa minkä ikäne pitä olla?


    • lj*87

      Mä oon lähössä! Lähetkö sä kaverin kanssa vai yksin? Mulla on vähän samat periaatteet ku sulla. Toivon saavani uusia ystäviä. :)

      • Minä

        No itse en lähde Eurolle koska vaikka olisikin hieno kokemus niin itse ajattelin päästä sinne 2007 world Jamboreelle. Meillä oli viimeisellä jamborelle 3 meijän lippukunnasta.

        No kumminkin raha syistä en lähe sinne nyt 2005.


      • ananas.89

        ..lähtee myös. Mä olin alunperin lähössä yksin, mut sit viime metreillä yks muukin meijän lpk: sta ilmoittautu mukaan, mun kaveri siis.
        Missä leirilippukunnassa oot?
        Mä oon B: ssä!


      • lj*87
        ananas.89 kirjoitti:

        ..lähtee myös. Mä olin alunperin lähössä yksin, mut sit viime metreillä yks muukin meijän lpk: sta ilmoittautu mukaan, mun kaveri siis.
        Missä leirilippukunnassa oot?
        Mä oon B: ssä!

        Mäki oon B:ssä!! Mä sain just tokan leirikirjeen... Pitäs varmaan niitä anomuksia ruveta väsäämään...:) Suurin osa rahoista koossa jo...jes..


      • ananas.89
        lj*87 kirjoitti:

        Mäki oon B:ssä!! Mä sain just tokan leirikirjeen... Pitäs varmaan niitä anomuksia ruveta väsäämään...:) Suurin osa rahoista koossa jo...jes..

        Jos sä oot siis B: ssä ja syntyny 87? niin ootko sä 18 kun leiri alkaa? Joten oot palvelutehtävässä ja joku niistä kolmesta ekasta nimestä siellä B lippukunnan listassa?
        Mä oon 16 kun leiri alkaa ja Nummelasta!
        Joo, onhan se tosi kallis se leiri, mä saan kai vähän avustuksii lippukunnalta (ehkä) ja sit vanhemmilta jonkun verran ja sit kesällä töihin.


      • lj*87
        ananas.89 kirjoitti:

        Jos sä oot siis B: ssä ja syntyny 87? niin ootko sä 18 kun leiri alkaa? Joten oot palvelutehtävässä ja joku niistä kolmesta ekasta nimestä siellä B lippukunnan listassa?
        Mä oon 16 kun leiri alkaa ja Nummelasta!
        Joo, onhan se tosi kallis se leiri, mä saan kai vähän avustuksii lippukunnalta (ehkä) ja sit vanhemmilta jonkun verran ja sit kesällä töihin.

        Mä oon kyl 87, mut täytän just seuraavana päivänä ku tullaan sieltä, joten en voinu mennä johtajaks tai mitää... harmi... Mä oon siis Inkoosta...


      • ananas.89
        lj*87 kirjoitti:

        Mä oon kyl 87, mut täytän just seuraavana päivänä ku tullaan sieltä, joten en voinu mennä johtajaks tai mitää... harmi... Mä oon siis Inkoosta...

        Mä en nyt laita sun nimee tähän mut ootko M.F?
        Mä oon se ainut Nummelalainen siellä.
        Kiva tietää joku muukin sieltä kun noi mun pari kaverii, tai siis enhän mä sua tunne mut eiköhän me tutustuta sitten kesällä!


      • lj*87
        ananas.89 kirjoitti:

        Mä en nyt laita sun nimee tähän mut ootko M.F?
        Mä oon se ainut Nummelalainen siellä.
        Kiva tietää joku muukin sieltä kun noi mun pari kaverii, tai siis enhän mä sua tunne mut eiköhän me tutustuta sitten kesällä!

        Oon se... Joo, ois kiva tutustuu...:) Mä en periaatteessa tunne sieltä ketään...vielä... tai meijän lippukunnasta on tulos yks muukin, mut se ei oo mitenkää tosi tuttu tai vastaavaa...:) Ja kiva tietää sut ennestään...:)


      • ananas.89
        lj*87 kirjoitti:

        Oon se... Joo, ois kiva tutustuu...:) Mä en periaatteessa tunne sieltä ketään...vielä... tai meijän lippukunnasta on tulos yks muukin, mut se ei oo mitenkää tosi tuttu tai vastaavaa...:) Ja kiva tietää sut ennestään...:)

        joo, voit lähettää mulle mailii osotteeseen jossa mun nimimerkki on alkuosa ja loppu osa on @suomi24.fi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe