Tom of Finland EI päässyt Halpa-Halliin

jokaisessa on vähän

Näinkö tässä sitten kävi, pitäisköhän postille löytää uusi toimipaikka, joka ei syrji mitään/ketään??


http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014090918647143_uu.shtml

50

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voe kaahistus

      Nyt homot ei sua omia postimerkkejäkkään Halpa-Hallista. Ei kalijaa, ei tupakkia, ei porono-lehtiä ja nyt vielä tämä !!!

      • Muuta poijes

        Ei auta kuin muuttaa paikkakuntaa tuonne etelänsuuntaan.
        Siellähän sallitaan muiden kuin Heterojen arvostus, vaikka 99 prosenttia Suomen ihmisistä on Heteroja....???


    • Vain tarpeelista

      Halpa halli onkin ihmisten asialla,eli siellä ei myydä ihmisille tarpeettomia tuotteita.

      • Haittaako se?

        Halpa-Halli on vain oikealla asialla!

        Tuleville Jumalan sotureille myydään leluaseita ja muuta väkivaltaan yllyttäviä tuotteita. Naisten arvoa halventavia vaatteita tangot täynnä. Miesten vaatteet militaristisia.

        Onneksi sentään postimerkkien myyntiä on rajoitettu.

        Ja hei, ole tarkka ja ota kuitti mukaan ja tarkista se! Kauppias syö ruokapöydässäsi!


      • 9+2
        Haittaako se? kirjoitti:

        Halpa-Halli on vain oikealla asialla!

        Tuleville Jumalan sotureille myydään leluaseita ja muuta väkivaltaan yllyttäviä tuotteita. Naisten arvoa halventavia vaatteita tangot täynnä. Miesten vaatteet militaristisia.

        Onneksi sentään postimerkkien myyntiä on rajoitettu.

        Ja hei, ole tarkka ja ota kuitti mukaan ja tarkista se! Kauppias syö ruokapöydässäsi!

        Olen miettinyt samaa. Eräpuolikin aseineen löytyy tosimiehille...


    • pliis 101

      en suosittele homon perseen nuolemista,ei edes postimerkkinä

    • homot on pop

      Meissä jokaisessa on vähän homoa, surkea kauppa, lahkon varjolla saa tehdä mitä haluaa.

      • Hetero on ROCK

        Ei muuten oo...


    • nngfbhnjhnjh

      Halpa-Halli voi toki olla myymättä joitakin asiamiespostin tuotteita. Ja Posti voi halutessaan olla uusimatta sopimustaan heidän kanssaan.

    • ei homo

      eisekuitenkaan homomerkkeihin kaadutuo asimiesposti

    • Vapaa tahto

      Yleensä se on Postin asia, mitä myy ja mitä ei...
      Kannattais homojenkin käsitellä asiaa, ettei jokapaikassa teitä haluta.
      Ei heterojakaan haluta joka paikkaan, niin miksi homoja???
      Myyjälle vapaa tahto myydä mitä haluaa...

    • Tom F

      Tässä taas kiteytyy tämän kepulestaseutumme ahdasmielisyys.

      • kunnollinen maalaispoika

        Hyvä Halpahalli teillä on perinteiset arvot ja maalaisjärki vielä kunniassa . Siitä 10 pistettä . P.s .ne seurustelu tarvikkeet voisitte ottaa valikoimaan . se olisi kaikkien etu .


    • Synkkää syntiä

      Halpa-Hallin postille ei kelvannut myöskään ilmaiseksi jaettavat Akustiikan talvikauden ohjelmistoesitteet.
      Syntiä, älkää ihmiset tehkö syntiä! Viihde ja musiikki ja taide on silkkaa syntiä! Onneksi posti on nyt Halpa-Hallin valvonnassa ja synti syynissä.

    • Ellos

      Ei ole asiamies postin päätettävissä mitä postin valikoimassa on. Olisivat miettineet sisältöä ennenkuin kinusivat ja vipusivat postipalvelut itselleen.

      Samalla periaatteella Halpa-Halli voisi jättää paketit vastanottamatta tai jakamatta jos sisältö ei miellytä. Tästä lähin paketin sisältö kohtaan voisi huvikseen kirjoittaa "anustappi".. jääköhän sekin lähettämättä :)

    • Hyi helekkari

      Miksi ylipäätään pitää tehdä postimerkkejä joissa on miehen paljas takalisto, oli se sitten homon tai heteron? Kas kun ei valikoimassa ollut kuva etupuolestakin. On kai sitä nätimpiäkin aiheita postimerkkeihin...?!

      • nousooko keppi

        Miksi pelkäät ? Nouseeko stondis kun satut kaupassa ko. merkit näkemään ?

        Onhan se tietty vaikea sen jälkeen kävellä, HEH !


      • lähtee ylös

        Tuu pois kaapista rohkeasti vaan, ensin se vähä kirpasee.
        Asut varmaan vielä äitin ja isän peräkamarissa.


    • Homomerkeistä viis

      Kondomeita sentään myydään ! Eipä taida Kärkkäiseltä löytyä :DDD

      • gägäräinen

        Jaa a. Löytyyhän kurkkuiselta ainakin elokuvia, kattava valikoima telkkareita, tikibokseja, poppivehkeitä, musiikkia jne. Kortsuista en tiie


    • Heterotero

      Hyvä vain että kävi. Kuka prkl tuollaista homppelipostimerkkiä kaipaa tai kehtaisi käyttää.

      • Täysi valinnanvapaus

        Kävikö niinku mielessä sellainen asia, että valikoimasta löytyy myös niitä perinteisempiä kukkapostimerkkejä - kas kun makuasioista on täysin turhaa kiistellä.


      • 666-
        Täysi valinnanvapaus kirjoitti:

        Kävikö niinku mielessä sellainen asia, että valikoimasta löytyy myös niitä perinteisempiä kukkapostimerkkejä - kas kun makuasioista on täysin turhaa kiistellä.

        vaimakuasia,eihänsiinämitään,joson paskanmakuasuussa


    • Mitä väliä?!

      Eipä löydy verilättyjä eikä uudenvuodentinaakaan, saatika pelikortteja - ostan tosin kaljat ja tupakatkin muualta, joten ei tuo nyt ainakaan mun elämääni hetkauta.

      • juurnäin

        ei löyvy konetuliaseita, panssarivaunuja, ei huimausaineita, ei minkäänlaisia joukkotuhoaseita jne. Surukia kauppa, käyn muualla ruokaostoksilla.


    • Hyi helekkari

      Nainen olen :) Mut kuvottava on ainakin se paljaspers postimerkki.

    • Homppelivouhotus

      Onneksi on Halpa-halli, joka ei lähde näihin joukkopsykooseihin mukaan vaan pitää oman linjansa. Täytyykin alkaa käydä enemmän kyseisessä kaupassa. Ja tuo väite että "jokaisessa on homoa" on naurettava ja pelkää homopropagandaa. Epäilen myös, että tämä mekkala on suunnattu oikeastaan uskovaisia/uskontoa vastaan kuin homojen puolesta. Homojen asioilla on vain mukavaa hyökätä uskovaisia vastaan.

      • ....

        Tuollahan vaan tarkoitetaan sitä, että seksuaalinen suuntautuminen on harvoin 100% homo tai hetero. Seksuaalisuutta pitäisikin ajatella janana, jonka toisessa päässä on homous, keskellä bi-seksuaalisuus ja toisessa päässä heterous.


    • BigFatHGay

      Tämän uutisen luettuani lopetan halpa-hallin asiakkuuteni tähän paikkaan.

      • Pasi Kuikka

        Mihin aiot mennä nuoleskeleen?


      • jh133
        Pasi Kuikka kirjoitti:

        Mihin aiot mennä nuoleskeleen?

        Oisit ilmeisesti tulossa nuoltavaksi, kumo hoikka?


      • ei haittaa

        tuskimpa halpa-halli siihen kaatuu


    • TÖTTÖ RÖÖ.

      JOO LOPETA VAIN EI SUA MUUTENKAAN KUKAAN SIELLÄ KAIPAA:OMPAHAN MEILLÄ MUILLA ENEMPI TILAA SIELLÄ KULKEA OSTOKSILLA:

      • BigFatHGay

        Sulla jäi Caps Lock pohjaan.


    • toiset tykkää

      Homous on kuin taide.

      • jossain kulkee raja.

        HALPA-HALLI OIKEALLA TIELLÄ !

        Ensinnäkin, myyjät, jotka ovat pääosin naisia, eli äitejä saavat viettää sunnuntait kotona perheensä parissa.

        Olen ollut koko aikuisikäni sitä mieltä, että kaikki alkoholijuomat myytäväksi Alkoon.

        Minulla ei ole ainuttakaan niin huonoa ystävää, tai sukulaista, jolle lähettäisin kortin, tai kirjeen joka olisi varustettu homomerkillä.


      • minä minä minä
        jossain kulkee raja. kirjoitti:

        HALPA-HALLI OIKEALLA TIELLÄ !

        Ensinnäkin, myyjät, jotka ovat pääosin naisia, eli äitejä saavat viettää sunnuntait kotona perheensä parissa.

        Olen ollut koko aikuisikäni sitä mieltä, että kaikki alkoholijuomat myytäväksi Alkoon.

        Minulla ei ole ainuttakaan niin huonoa ystävää, tai sukulaista, jolle lähettäisin kortin, tai kirjeen joka olisi varustettu homomerkillä.

        Sinun elämä pyöriikin oman navan ympärillä !


      • SINÄ SINÄ SINÄ
        minä minä minä kirjoitti:

        Sinun elämä pyöriikin oman navan ympärillä !

        Sinun elämäsi pyörii pojukamusi persereijän ympärillä.
        Naurua...RÖHÖNAURUA...


      • tapat minut nauruun
        SINÄ SINÄ SINÄ kirjoitti:

        Sinun elämäsi pyörii pojukamusi persereijän ympärillä.
        Naurua...RÖHÖNAURUA...

        tuo oli kyllä naseva vastaus
        (nauran kippurassa)


    • ymmärtäkää toisiakin

      Täälähän homot heittelee toisilleen vitsiä aivan sulassa sovussa, mahtavaa.

    • Hohhoijjakkaa

      Jopas on taas häikäisevän älykästä keskustelua... Vanha kansa muuten sanoo: "Siitä puhe mistä puute" ja näitä juttuja lueskellessa sitä puutetta tuntuu olevan.

    • mela kakkoseen

      No sulla tekee tieten anaalia mieli ku tulit tänne noita vanhan kansan neuvoja jakeleen.?

    • TarraMerkkejä

      Eikö se ole se ja sama millasen postimerkin sitä kuoreen laittaa,sillon harvoin kun nykyään kirjettä lähettää/korttia, kun on nämä tietsikat ja kännykät. Ja ei niitä enää "nuolla"eikö ne ole tarramerkkejä?Sama vaikka hevonp..se olis kuvassa..kukaan niihin oikeesti huomiota kiinnitä.

      • tosi sairasta

        Sairasta touhua, sanon mä.


      • patelaaveskaa
        tosi sairasta kirjoitti:

        Sairasta touhua, sanon mä.

        Lapsi nukkumaan tommoseen paskaan.


    • Även på Svenska?

      Saako muuten Ylivieskan postista (eli Halpa-Hallista) ruotsinkielistä palvelua? Postilain mukaan näin tulisi olla..

      • swedub

        Saapi kun hetken oottelet, ei se niin hienoo ae ruotsikaan oo.


    • valoa juhlaan

      Tämä postimerkki olisi oikein sopiva joulukorttiin ja vielä halapahallista ostettuna.

    • 666+

      Kelle on kelle ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      58
      2342
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      73
      1970
    3. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      175
      1766
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1747
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1651
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1629
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1524
    8. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1367
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1321
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      1
      1228
    Aihe