moips... ettätä nyt sit on kysytty jo monta kertaa... mut kertoisko joku et mist saa ladattuu tavaraoita (sims2) Kertokaa pliz... älkää haukkuko mua... mut mä olen kattonu melkei kaikki viestit et miten sen löytää... mut ei löydy... :(
älkää haukkuko mua... PLIZ!!! Niin et kysymys on: et miten niit tavaroit saa???
Tää on nyt kyl niin tyhmä kysymys... (Tätäkin on varmaan kysytty jo monta kertaa) mut oisko joku ...
8
485
Vastaukset
- 2rit26%2000
Sims2 :seen ei ole vielä tullut tavaroita ladattavaksi, mutta vaatteita ja vartaloita ym. on kyllä ladattavana..
On ihme kyllä jos olet kerran lukenu "melkein kaikki" viestit ja et ole löytänyt, että joku sanoisi että tavaroita ei ole vielä tullut ladattavaksi(niitä ei ole tehty).- Simssi
kiitti kun kerroit
- Simssi
mut en mä kyl kaikkia kattonu.. mut aika monta viestii katoin....
- Simssi
- Simssi
Simssi kirjoitti:
voi harmi... ku mun kone sekoilee nii toi viesti tuli kolme kertaa... sori
Simssi kirjoitti:
voi harmi... ku mun kone sekoilee nii toi viesti tuli kolme kertaa... sori
Johtuu varmaan tästä suomi24:sta. Itellänikin oli ongelmia saada eilen viestiä tulee ja sain sen tänne jonnekkin kahteen kertaan :D
Ihmettelen et miten kaikilla kone sekoilee. Teidän täytyy osata pitää huolta siitä.- miä
lammas-jr kirjoitti:
Johtuu varmaan tästä suomi24:sta. Itellänikin oli ongelmia saada eilen viestiä tulee ja sain sen tänne jonnekkin kahteen kertaan :D
Ihmettelen et miten kaikilla kone sekoilee. Teidän täytyy osata pitää huolta siitä.pliz.. xD hahahhaaaaaaaaaaaaaaa *Lol* anteeks.. kuullosti vaa jotenki niin hassult oudolt jne.. x)
- Simssi
miä kirjoitti:
pliz.. xD hahahhaaaaaaaaaaaaaaa *Lol* anteeks.. kuullosti vaa jotenki niin hassult oudolt jne.. x)
se kyl voi johtuu siit et oon vähän hätänen... et toi tarkoitti et ku siin kestää vähän aikaa kun viesti lähtee... ja sit ku mää olen vähän hätänen nii mää tietenkin sit menen painamaa peruuta ja sit uudelleen... ja tajuatte varmaan jatkon...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131970Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161831504Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1441284Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt951264Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381168- 84908
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu44820Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13797Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138793Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas123763