Haistakaa hapot paska

Oulun mies

Eihän tätä paskaa jaksa lukea,
pistäkää mulle sellanen piisi että kuset tulee housuun.

13

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oulun messsss

      Haista paska,haistapaska

    • Kylmät kädet

      ' Oulun mies' on liian laaja ja yleispätevä käsite. Mietippä, jos olisit 'Maikkulan mies' ? Hä?

      • Oulun mies

        Miksi tällää älypuhelimella eivastaa olenko kuollut?vastatkaa??


      • Kylmät kädet
        Oulun mies kirjoitti:

        Miksi tällää älypuhelimella eivastaa olenko kuollut?vastatkaa??

        Ootko nähäny elokuvan Terminator? Meikäläine heittäis noi älypuhelimet seinään ja sitte roskiin.


      •  V 
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Ootko nähäny elokuvan Terminator? Meikäläine heittäis noi älypuhelimet seinään ja sitte roskiin.

        Mitä hittoa Hessu? Jätkä itse tekee jatkuvasti koodeja tietokoneelle, joista muut ei tajua hölkäsen pöläystä!


      • Kylmät kädet
         V  kirjoitti:

        Mitä hittoa Hessu? Jätkä itse tekee jatkuvasti koodeja tietokoneelle, joista muut ei tajua hölkäsen pöläystä!

        Se on viaton harrastus, mutta noi älypuhelimet tulee kehittämään tietoisuuden tulevaisuudessa. Katsokaa tämä elokuva, niin opitte jotain tulevaisuudesta:

        Terminator
        http://www.imdb.com/title/tt0088247/

        Katsokaa vaikka niillä teidän vítun älypuhelimilla.


      •  K 
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Se on viaton harrastus, mutta noi älypuhelimet tulee kehittämään tietoisuuden tulevaisuudessa. Katsokaa tämä elokuva, niin opitte jotain tulevaisuudesta:

        Terminator
        http://www.imdb.com/title/tt0088247/

        Katsokaa vaikka niillä teidän vítun älypuhelimilla.

        Kun mikrosirut kehittyvät tietoisuuden tasolle, ne tuhoaa ihmiskunnan kuin muurahaiskeon.


      • Oulun mies
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Ootko nähäny elokuvan Terminator? Meikäläine heittäis noi älypuhelimet seinään ja sitte roskiin.

        Nythän TV5 kanavalla näytetään Terminator tuomion päivää.Tämä kai pitää nähdä?
        Mitä teen jos tuollainen tappokone kolkuttaa oveen?


      • tårminååttåri

    • 1opiskelija.

      Pitääkö paikkansa yliopistolla kuulemani tieto, että oululaisten vääräsäärisyys ja kovat juomahalut johtuvat poropaimentolaisten geeniperimästä?

      • Nuori lääkäri

        Pitää paikkansa.
        Edellä mainitsemiesi perimäominaisuuksien lisäksi oululaisilla miehillä esiintyy kierosilmäisyyttä ja peniksen lyhytkasvuisuutta.


      • Ookkona Oulusta
        Nuori lääkäri kirjoitti:

        Pitää paikkansa.
        Edellä mainitsemiesi perimäominaisuuksien lisäksi oululaisilla miehillä esiintyy kierosilmäisyyttä ja peniksen lyhytkasvuisuutta.

        Täsmää Kylmikseen, jolla tosin on vielä poikkeuksellisen pienikokoinen pää.
        Ilmeisesti FAS-syndrooma.


      • toisaalta
        Ookkona Oulusta kirjoitti:

        Täsmää Kylmikseen, jolla tosin on vielä poikkeuksellisen pienikokoinen pää.
        Ilmeisesti FAS-syndrooma.

        Tissulla on läskiperse-syndrooma. Ns. FAT-syndrooma, siihen kuuluu osana perseihon lohkeileminen isoina laattoina. Tissulla on perceessään paha psoriasis.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe