Heipä hei kaikki :)..
Onko kenelläkään kokemusta tuosta Obesimedistä... kuulosti niin lupaavalta että oli itsekkin pakko ostaa ja kokeilla josko toimisi..
Jos et viellä tiedä mikä se on niin käyppä ihmeessä googlettamassa : Obesimed.
Entä käytättekö te muut joitakin lääkeaineita, pillereitä ynm. joilla saisitte painonne laskemaan mahd. Paljon.
Itse olen jo kauan yrittänyt etsiä ja googlailla mahdollisia palstoja mutta olen tähän asti vain löytänyt ulkomaalaisia neuvoja. Eikä kielitaitoni riitä suomentamaan niitä..
Olisi kiva jos joku tulisi ja kertoisi. :)
Tai jos et halua jakaa tietoja täällä suomi24 niin voit aina laittaa minulle sähköpostia: [email protected]
Otan vastaan myös neuvoja ja uudet tuttavuudet ovat aina tervetulleita :)
obesimed ja muuta...
enkelilasinen
1
272
Vastaukset
- kokeilin
Yhtä paljon apua kuin vaikka jostain tulisista mausteista, eli ei juuri mitään.
Fiksumpaa olisi täyttää maha vaikka kaalilla ennen ruokailua, siitä saisi sentään jotain ravinteita. Kuten varmaan luit se on lääkinnällinen APUVÄLINE ei lääke, eli sen teho ei ole todistettu. Kaikki mikä heikentää ravinteiden imeytymistä lihottaa ja tekee ruman näköiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä831611Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691531Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2681263Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56857
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40807
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781