Onko vaarallista pitää penispumppua yhtä jatkoisesti 20min, itse pidän ja olisi mukava tietää onko se vaarallista, koska minun pumpussa ei tullut ohje lappua? Kiitos jo etukäteen !
penispumppu
7
7966
Vastaukset
- akka
Kai sitä voi pitää niin kauan kun haluaa. Siin kohtaa kun pumpusta nousee savua, on se ollut liian kauan päällä.
Seuraavan pumpun kohdalla sitten tietää paremmin, kauanko sitä voi huudattaa yhteen menoon. - voi pitää
ite pidän sekä penistä että palleja omatekoisessa pumpussa n. 3-4 tuntia kerrallaan.pitempiaikainen käyttö tuo kokemusta asiaan.kato mallia hakusanalla "tigerpumping".
- pekka
Lisäystä, eli minä pidän sen kovassa alipaineessaa sen 20 min putkeen eli siinä on tosi kova paine. Eli eihän siinä voi veri alkaa hyytymään? Eli se mun penis pumpun mitta on 22cm ja mun muna paineessa täyttää koko putken.
- Pumppaaja
Siis 20 min on vähimmäis aika, itse pidän 30-60min aina kerrallaan ja putkilo on loppu vaiheessa penistä ihan täynnä paksuudeltaan, joka on muuten 6-7cm sisämitaltaan, aika jööti kun ottaa pois mutta turvotus laskee kyllä 12h aika paljon jolloin on aika tehdä uusi pumppaus sessio, jos alkaa nivustaipeessa tuntumaan ikävälle tai penistä alkaa jotenkin koskemaan niin sitte on painetta liikaa.
Kokoa aikaa ei siis tarvi pumpata vaan pikku hiljaa lisää painetta, varsinkin alussa.
Silikonidonitsi on muuten paras, maksaa paikasta riipuen n10e ja on tosi pehmeä ja pitää paineet hyvin sisällä.
Muista kuitenkin pitää penis myös putkilon sisällä kovana pumppaamalla itse sinne verta, terska kun on tosi kovana niin siitä tietää et veri kiertää kunnolla, se tekee gutaa jatkoa ajatellen ja vahvistaa niitä lihaksia joka pitää erektiota kovana eli ymmärsit varmaan mitä tarkoitan siis tunne pitää olla sama kuin kuin olisi normaali erektio ja sitä pitää mahdollisimman kovana kaiken aikaa ja todella kauan ilman mitään kiihoketta.
Kunnon pummpausvehkeillä saa hyvää tulosta aikaan ja penis kasvaa myös oikeasti pysyvää mittaa pikkuhiljaa, sanopa kukapa mitä tahansa niin kyllä itse huomaa tulokset aikaa myöten.
Itse olen käyttänyt kehintä 8v säännöllisen epäsäännölisesti ja omaan ns riittävän ison peniksen, alussa ei niin ollut, kortsut oli väljiä, nykyään ei enää peruskoon kortsu mene edes suosiolla päälle ja naiset tykkää =).
Alussa tuhlasin rahaa johonkin halpaan jeff stryker kehittimeen joka meni muuten lyttyyn kovassa alipaineessa ja muutenkin oli aika surkea tekoa.
Sitte siirryin järeämpiin kehittimiin ja olen niissä pysynyt, itse putkilohan kestää vaikka kuinka kauan jos on vaan tarpeeksi paksuseinämäinen ja puhdistaa n.1 kerran viikossa vedellä/kostealla paperilla limat pois.
"saksipumppu" maksaa alle 15e ja antaa riitävän kovan alipaineen ja niitä myydään joissain paikoissa ihan erikseen ja sama saksipumppu käy myös vagina ja klitoris ym laitteisiin jolla saa hyvän turvotuksen ja paikat herkiksi.
Pumppailkaa ja kasvattakaa penistänne, treenaus tekee hyvää kun se oikeaoppisesti tehdään.
PS. ei se penis pienistä hajoa, sen verran kovaa kyytiä olen antanut omalla, taitaapa jopa tykätä pienestä kurmotuksesta. :D
Esinahka yleensä turpoaa paljon kunnon pumppaussessioissa mut se kyllä laskee aikanaan ja muistakaa käyttää riittävää voitelua. ;) - Eetu
Pumppaaja kirjoitti:
Siis 20 min on vähimmäis aika, itse pidän 30-60min aina kerrallaan ja putkilo on loppu vaiheessa penistä ihan täynnä paksuudeltaan, joka on muuten 6-7cm sisämitaltaan, aika jööti kun ottaa pois mutta turvotus laskee kyllä 12h aika paljon jolloin on aika tehdä uusi pumppaus sessio, jos alkaa nivustaipeessa tuntumaan ikävälle tai penistä alkaa jotenkin koskemaan niin sitte on painetta liikaa.
Kokoa aikaa ei siis tarvi pumpata vaan pikku hiljaa lisää painetta, varsinkin alussa.
Silikonidonitsi on muuten paras, maksaa paikasta riipuen n10e ja on tosi pehmeä ja pitää paineet hyvin sisällä.
Muista kuitenkin pitää penis myös putkilon sisällä kovana pumppaamalla itse sinne verta, terska kun on tosi kovana niin siitä tietää et veri kiertää kunnolla, se tekee gutaa jatkoa ajatellen ja vahvistaa niitä lihaksia joka pitää erektiota kovana eli ymmärsit varmaan mitä tarkoitan siis tunne pitää olla sama kuin kuin olisi normaali erektio ja sitä pitää mahdollisimman kovana kaiken aikaa ja todella kauan ilman mitään kiihoketta.
Kunnon pummpausvehkeillä saa hyvää tulosta aikaan ja penis kasvaa myös oikeasti pysyvää mittaa pikkuhiljaa, sanopa kukapa mitä tahansa niin kyllä itse huomaa tulokset aikaa myöten.
Itse olen käyttänyt kehintä 8v säännöllisen epäsäännölisesti ja omaan ns riittävän ison peniksen, alussa ei niin ollut, kortsut oli väljiä, nykyään ei enää peruskoon kortsu mene edes suosiolla päälle ja naiset tykkää =).
Alussa tuhlasin rahaa johonkin halpaan jeff stryker kehittimeen joka meni muuten lyttyyn kovassa alipaineessa ja muutenkin oli aika surkea tekoa.
Sitte siirryin järeämpiin kehittimiin ja olen niissä pysynyt, itse putkilohan kestää vaikka kuinka kauan jos on vaan tarpeeksi paksuseinämäinen ja puhdistaa n.1 kerran viikossa vedellä/kostealla paperilla limat pois.
"saksipumppu" maksaa alle 15e ja antaa riitävän kovan alipaineen ja niitä myydään joissain paikoissa ihan erikseen ja sama saksipumppu käy myös vagina ja klitoris ym laitteisiin jolla saa hyvän turvotuksen ja paikat herkiksi.
Pumppailkaa ja kasvattakaa penistänne, treenaus tekee hyvää kun se oikeaoppisesti tehdään.
PS. ei se penis pienistä hajoa, sen verran kovaa kyytiä olen antanut omalla, taitaapa jopa tykätä pienestä kurmotuksesta. :D
Esinahka yleensä turpoaa paljon kunnon pumppaussessioissa mut se kyllä laskee aikanaan ja muistakaa käyttää riittävää voitelua. ;)Mikä ois sellanen hyvä laadukas pumppu alottelijalle?
- Pumppaaja
Eetu kirjoitti:
Mikä ois sellanen hyvä laadukas pumppu alottelijalle?
saksipumppu, todella hyvä -> http://www.keltainenruusu.fi//catalog/product_info.php?cPath=34_38&products_id=616&osCsid=4211251d453a6a5d81a963506c684419
Donitsi=kehittäjäntiiviste -> http://www.supermo.fi/s/?action=viewproduct&product_id=292
Itse kehitin -> http://www.supermo.fi/s/?action=viewproduct&product_id=9
Todella tehokas saksipumppu ja alipaine mittari mutta sisällä olevat vieterit saattaa mennä poikki jossain vaiheessa ja sitte se on vajaa tehoinen sen jälkeen mut ylimmäinen saksipumppulinkki on täysin yhteensopiva ja aika halpa.
(itse olen joskus vetänyt paineet tappiin saakka(5) mut en todellakaan suosittele aloittelijoille sitä, 3 on ihan hyvä aluksi jos siihen pystyy, saattaa tuntua peniksessä kuumottavalta aluksi pari kertaa mut siihen tottuu ja kuumotus kaatoa käytön myötä)
Itse olen käyttänyt noita yhdistelmiä jo pidemmän aikaa ja putkessa riittää tilaa leveyden ja pituuden suhteen aika hyvin mut minkään 20cm omaavan ei kannata ostaa magnumia, saattaa varat loppua kesken mut 18cm on vielä et kannattaa.
http://www.supermo.fi/s/?action=viewproduct&product_id=1261 tässä putkilossa riittää pituutta mut en tiedä onko yhteensopiva donitsin kanssa ja kuin kestävä putkilo on.
http://www.supermo.fi/s/?action=viewproduct&product_id=106 tämä on huomattavasti halvempi ja käyttää melkein samaa putkiloa kuin magnum ja yhteensopiva donitsin kanssa mut toi mäntäpumppu ei ole hyvä, tarvii kahta kättä ja ei ole tehokas mut saksipumppu tilalle niin sitte on tosi hyvä yhdistelmä.
Itse ostaisin ehkä tämän kokonaispaketin(saksipumppu donitsi kehitin) jos nytte ostaisin kun en tarvitse alipainemittaria enää, sormituntumalla ja penistä tarkkailemalla tietää sopivan alipaineen. - Kandeeko ostaa?
Pumppaaja kirjoitti:
Esinahka yleensä turpoaa paljon kunnon pumppaussessioissa mut se kyllä laskee aikanaan ja muistakaa käyttää riittävää voitelua. ;)Arvoisa Pumppaaja. Onko niin että kun aloitit pumppaamisen, jos lopetat ei ota eteen tai "tulokset" häviää? Miten 8v. jaksaa päivästä toiseen pumpata? Paljonko kasvanut noinkin pitkällä uralla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1181578- 771258
Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o351247- 501056
- 61792
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten199760- 29714
Siinäpä jäät
Punapää kaipaamaan, kun päätän maallisen vaellukseni. Oma oli valintasi. Sillä minä en jaksa enää kovin pitkää tätä. Ole59705Sosiaalinen lainalaisuus.
Tulipa mieleen tässä useammasta aloituksesta ja kirjoituksesta, että minusta ihmisilläkin (laumaeläimilläkin) on luonnol138686Hei, huomenta
Joskus tarvitaan kipua, että löytää itsestään voimaa ja vahvuutta! Aurinkoista päivää ja muutenkin mukavaa lauantaita ❤️65620