sukan kutojat

oi voi

Miten voi istua ja hautoa persettään ja myydä netissä pimeänä 10pr päivässä vaikka on eläkkeellä.kannattais vähän tarkistella tori.fi sivustoja.jos niitä saa verotta myydä niin pitääpä lähtee joukkoon.

4

97

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muut ansiotulot

      " Uusia tuotteita myytäessä arvonlisäveroa ei tarvitse maksaa, jos myynti (ei voitto, vaan myynti) ei ylitä 8500 euron rajaa. Tuon rajan kun saa ylittymään, on alv-velvollinen. MUTTA tuloveroja on maksettava kaikista tuloista, joita henkilöllä on, siis myös käsityön myynnillä saatavista tuloista. Myyntiä varten tehdyt hankinnat (kankaat, langat ja muut kustannukset) vähennetään myyntituloista, ja jäljelle jäävä osuus on voittoa, jota verotetaan oman tuloveroprosentin mukaan. Se merkitään huhtikuussa postitse tulevaan esitäytettyyn veroilmoitukseen, kohtaan "muut ansiotulot".
      http://tosimummo.blogspot.fi/2013/01/veroviisastelua.html

    • voi,voi

      Samaa hommaa ne tekee kesän toreilla ja kirppareilla. Sukkia ja lapasia kudotaan pitkät talvet. Kierretään kierrätyskeskuksia, roskalavoja ja kirppareita haalien kesäksi ja kaikenlaisiin markkinoihin ja myyjäisiin myytävää.
      Pyhuvat huikeista summista, mitä ovat peräkonttikirppareilla tienanneet viikonloppuisin.
      Kukaan ei tarjoa kuittia eikä varmasti ilmoita tienistejään verotuksessa.
      On se kiva kun saa pimeetä rahaa "harrastuksesta".
      Osalle koko toiminta on kuin ansiotyötä.

    • kiertoa

      Entäpä sitten nämä työttömät jotka laillisesti saavat tienata sen 300 e/kk. Moniko niistä oikeasti ilmoittaa kun tälläisen tienistin saa. Sehän pienentää muita etuuksia.

    • harmaa talous

      meidän työpaikalla kävi kutoja näyttämässä omia tekeleitään. käveli vaan suoraan mun luokse ja kysyi: sinun nais ystävä varmaan haluisi jotkut näistä, otin muutamia kivan näkösiä hanskoja ja sukkia käteen ja tein valinnan minkä vien naiselleni kotiin. ja sitten vasta hän kertoi niiden maksavan 20e kpl :) olin ihmeissäni ja sanoin että ei ole käteistä nyt just mukana, hän ehdotti että joku lainaa sen 20e mulle. sanoin että en nyt halua. hän tuli vielä uudestaan toisena päivänä katsomaan onko minulla nyt käteistä :) sanoin hänelle että olen miettinyt asiaa ja todennut sen olen harmaata taloutta :) ei mummeli oikeen tykänny. oon yrittäny kattoo netistä samaa myyjää mutta en löydä koska niitä on niin monta. haluisin sanoa että tommonen ihan perseestä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2936
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2500
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      92
      2256
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1896
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      46
      1825
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1323
    Aihe