Näitä ketjuja on varmasti jo paljon mutta aloitetaan nyt uusi!
-Minkä ikäinen lapsesi oli kun imetys loppui?
-Päätitkö sinä vai vauva että imetys loppuu?
(-oletko lopettanut imetyksen ns. itsekkäistä syistä?)
-Loppuiko imukerrat vähitellen ja mitä imetyskertojen tilalle?
-Korvike vai tavallinen maito?
(-vauvan ikä huomioiden!)
-Miten imetyksen lopettaminen vaikutti mielestäsi mielialaan?
(-tasoittuiko oma mieli kun imetys oli ohi. Helpottiko ns. itkut rinnan perään?)
Itsellä on olo että oman tasapainoisen itseni löytämiseksi imetys saisi jo jäädä...
Imetyksen lopettamisesta!
2
107
Vastaukset
- åppoiuuytee23457
- Imetys loppui esikoisella 2v., kuopuksella 2,5v.
- Lopetin "itsekkäistä" syistä, lapsille ois kyllä kelvannut vielä
- Imetyskerrat harvenivat, niin että lopuksi sai tissiä ennen nukkumaanmenoa ja aamulla herättytyään, sitten n. viikon ajan vain illallla.
- Tavallinen maito oli käytössä jo ennen imetyksen lopetusta.
- Jotenkin oli haikeakin olo.... Vaikka johan oli aika lopettaa...
Meillä ei kuitenkaan juurikaan itketty rinnan perään, lapset oli jo niin isoja, että niille voi selittää, että imetys loppuu NYT... (="Isot tytöt juo maitoa mukista" Toki en kokenut imetystä mitenkään raskaaksi, vaan nimenomaan äärettömän helpoksi. Sitäpaitsi oli aika ihanaa olla tärkeä, tissimaitohuikka auttooi vaivaan, kuin vaivaan...
Nyt täytyy sitten todeta ei-niin-imetys-positiivisille henkilöille, että ihan normaaleja lapsista kasvoi, vaikka noin pitkään imetin! :-)- hihihihihi...
Mitä :D annetaano lapselle tissiä vielä 2-2,5-vuotiaana :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791