onko kellään frettii?must ne on kauheen söpöi!!!!haluisin itekin fretin mut äitin mielest ne haisee.voiko joku fretin omistaja alkaa mun kaa k-vaihtoon?voin ilmoittaa ossan torstaina kun sähköposti toimii.haluisin enenmän tietoo freteistä siks haluun fretin omistajan kaa k-vaihtoon.saan sil ite fretin 5vuoden päästä joten haluun niinst helluusist otuksist enemän tietoo ite sellasen omistajalta.
onko kellään?
2
242
Vastaukset
- Janedoe
Voin sanoa, että söpöys on kaikissa eläimissä. Fretti voi olla joskus todella vaikeakin hoidettava ja kallis, joten se söpöys voi joskus unohtua ja siksi kai niistä luovutaan niin pian kun ne otetaan vain söpöyden takia, mutta hyvä että haluat ottaa selvää freteistä:) Ennen kuin olet ottamassa eläintä. Ja tosta hajusta.. Siittä ei tule koskaan pääsemään "eroon". Itse olen tuoksuun tottunut, mutta hajupommit on sitten sellaisia milloin meillä ainakin tuuletetaan koko päivä :) googlesta saat tietoa hakusanalla fretti, mutta kyllä minultakin voi kysyä eli sähköpostini on [email protected]
- Unihiekka^^
Mulla on 3 vuotias naaras fretti, nimeltään Alli, ja lisäksi meillä on kissa ja koira ja nää kolme tulee hyvin toimeen. Eipä ne fretit pahemmin haise, ne on näätäeläimiä, eli jos se esim. pelästyy tai sen kimppuun käydään niin sit se levittää kunnon hajupilven, mutta muuten ne ei haise paljon miltään. Ja meidän Alli rakastaa suihkua, se on aina suihkussa kun joku muu perheestä menee :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471