Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Raskaus ja väsymys

Väsynyt....

Olen nyt 8 viikolla ja tuntuu et voisin nukkua ku karhu talviunta!:D nukun kellon ympäri eli tosi pitkiä yöunia ja sit viel päiväunet päälle..onko tää iha normaalia? Tuntuu ettei jaksa tehdä mitään...sitku oon vielä työtön nii ei tarvi miettiä mitään et monelta herää ym..mikä vois auttaa?ku ei jaksa harrastaa liikuntaakaan yhtään ku nii väsyny olo..

6

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen väsynyt

      En valitettavasti osaa neuvoa, koska painin itse saman ongelman kanssa. :/ Sillä erotuksella, että mun pitää herätä töihin kuudelta ja illat vietän vanhemman lapsen kanssa. Joten päiväunet ja muut väliunet on aika mahdottomia... kahvi voisi auttaa, mutta kun sitäkään ei saa riittävästi alas. Just nyt tosi kurja olo. Jokainen päivä tuntuu taistelulta siitä aamukuudesta siihen hetkeen kun pääsee taas nukkumaan, eikä mitkään kivatkaan jutut jaksa innostaa. Yksi ilta tässä kuitenkin tsemppasin itseni ulos (toisaalta sen lapsen kanssa helpompaa melkein ulkona) ja raitis ilma ja kevyt liikunta kyllä virkisti hetkeksi. Sitä suosittelen suakin kokeilemaan, vaikka ajatus lähtemisestä tuntuu ylivoimaiselta. :)

      • Väsynyt....

        Juu ymmärrän..pitäs vaa potkasta itteä perseelle et ulos ja kipinkapin:) ja kahvia muuten en juo ollenkaan,en oo ikinä oppinu vaa..mut tsemppiä sulle jaksamiseen!:)


    • 3+3
    • raskautta

      Voi se väsyttää ihan kauhiasti! Sitä e pysty käsittään jos ei oo sitä ite kokenu. Minä oon. Mutta vaan aika autaa, se menee ohi, vaikkei siinä väsymystilassa uskois. Voumia. Ja ulkoilu kyllä piristää.

      • 3+3

        Ei väsytä, jos ravintopuoli, liikunta, uni, stressi jne.. on kunnossa.

        Väsyneillä ei ole kunnossa ja tämä vaikuttaa myös tulevan vauvan terveyteen.

        Kokeile ja hämmästy.


    • Toinen väsynyt

      No tuota ravintopuolta (eikä oikein mitään muutakaan) saa kuntoon, jos on järjetön pahoinvointi. Kuten mulle tässä välissä ennätti tulla...ei aamuisin töihin pääse ilman yrjöstoppeja. :/ Terveisin se eka väsynyt kommentoija.

      Tsemppia sullekin jaksamiseen, ap!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe