Hannele Laurin vuodatus

..,.

Surkuhupaisaa touhua tuo Laurin piruilu Keskiselle.
"- Sitä saa mitä tilaa. Keskinen taisi menettää molemmat naiset. Turha itkeä perään. Traagisinta on se, että tätä lovestorya käsitellään päivittäin lehdistössä. Minusta tämä on huvittavaa. Pikkutypykkä, jonka kanssa hän heilasteli, halusi itse asiassa vain julkisuutta ja olla mahdollisimman vähissä vaatteissa. Minulla ei ole mitään empatiaa Keskistä kohtaan. Hänellä on ollut tietoiset valinnat julkisuuden suhteen."

Hänhän itse ei TIETENKÄÄN ole ollut ikinä tietoisesti iltapäivälehdissä ynnä muissa tuputtamassa itseään... Salli mun nauraa: HAHAHA.
Kiitos jo helpotti.

7

1767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naurattaa ja nauraa saa

Sanos muuta.
      Tuli mieleen aivan samat surkuhupaista Hannele Laurin seurustelukäänteet ja kauneusleikkaukset sun muut jutut.
      No ehkäpä hän tietää mistä puhuu.
      Julkisuudessa olemisesta keinolla millä hyvänsä.

• sentään

sai mitä tilasi,Lauri ei saa vaikka tilaiskin,älyis jo vetää vaiks muovikassin päähäs.

• liukuvoide

Mikä tärkeä ihminen se nyt on Suomen kansalle Keskinen kun siitä niin kauheasti puhutaan? Kyllä on köyhää lehtien uutis/juttu tarjonta EI VOI MUUTA TODETA! Äänestäkää olemalla ostamatta näitä lehtiä ja lukekaa jutut netistä josta ne saa ilman sitä lehden irtonumero hintaa! Toinen asia, älkää missään nimessä maksako tv-lupa maksua! Siinä toinen tapa saada järkeä ohjelma tarjontaan, muuten se ei muutu koskaan.

• itse

Vesa Keskinen ihan itse lähettelee tekstiviestejä iltapäivälehdille.Ja kertoo jutun uusimmista juonenkäänteistä.
        En vaan ymmärrä miksi viitsii lehden palstoilla itkeä sitä että Nina oli löytänyt uuden miehen.Eikös se ollut selvää että Nina menee ihan varmasti jonkun toisen mukaan kun Vesa kerran oli pettänyt. Ei kai se nuori nainen yksin jää.

• Jurnalisti

Kun Masa-Hiiri pääsee linnasta, niin Vesa joutuu taas ostamaan palstatilaa mainoksilleen.

Vesalta ei kuitenkaan hoidot kesken lopu. Vanhat ja viisaat japanilaisetkin sanovat: "Kun on lahaa, niin on huoliakin."

• ryysytar
        Jurnalisti kirjoitti:

Kun Masa-Hiiri pääsee linnasta, niin Vesa joutuu taas ostamaan palstatilaa mainoksilleen.

Vesalta ei kuitenkaan hoidot kesken lopu. Vanhat ja viisaat japanilaisetkin sanovat: "Kun on lahaa, niin on huoliakin."

Ei ole Keskisestä Nykäsen haastajaksi.
        Matista on juttuja nytkin enemmän kuin Keskisestä, vaikka onkin vangittuna.
        Kun Matti aloittaa oikeudenkäynnin niin iltapäivälehdet on täynnä Nykästä ja "seiskassa" on taas yksinoikeudella koko tarina.
        Sääliksi käy Mattia, kun on noin alas vajonnut, olihan Matti aikoinaan kuitenkin todella hyvä urheilija..

• puhut

Kun on olemassa kaiken maailman autottomia, yms. päiviä, niin tällainen sontauutisointi on herättänyt ajatuksen, että miten saisi lanseerattua "älä osta iltapäivälehteä-päivän".

Ihmetyttää vaan sellainen seikka, että vaikka kaikki tuntuvat olevan korviaan myöten täynnä fingerruusseja ja muita vastaavia, niin silti lehtien myynti vaan lisääntyy. Lompako(i)lla äänestäminen olisi paras keino jos muutosta lehtien tyyliin todella halutaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4158
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3127
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe